Dieta a rak

1. Data: 2009-08-06 11:02:32

Temat: Dieta a rak
Od: "Marta" <...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie. Jestem po operacji, co jeść żeby nie dać szans świństwu?
Słyszałam o soku z marchwi i kiszonych buraków (jak zrobić kiszone buraki?),
o jądrach pestek owoców (jakich?), o ziarnie lnu (jak stosować?).

Marta

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4311
(20090806) __________

2. Data: 2009-08-06 12:00:28

Temat: Re: Dieta a rak
Od: Tata <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta pisze:
> No właśnie. Jestem po operacji, co jeść żeby nie dać szans świństwu?
> Słyszałam o soku z marchwi i kiszonych buraków (jak zrobić kiszone buraki?), o
jądrach pestek owoców (jakich?), o ziarnie lnu (jak stosować?).
Do picia, sokowirówką wyciskam codziennie sok z: marchwi, selera,
pietruszki. Do poprawienia smaku dodaję wyciskany sok z jabłek oraz z
pomidorów. Obecnie nie można kupić pasternaku, ale też należy sok z
niego pić. Dobrze pić sok z czerwonych buraków, nie każdy go toleruje.
Te soki mają za zadanie poprawić obraz krwi, płytki, czerwone i białe
ciałka, po chemii ilość tych składników krwi leci mocno do dołu. Jądra
pestek to morele, można stosować gorzkie migdały. Pestki zawierają
trujący cyjanowodór (kwas pruski), stąd gorycz, który ma jakoby znacznie
mocniej niszczyć komórki rakowe, niż komórki zdrowe. Poczytaj w
Internecie o witaminie B17, kuracja nią jest w Europie zakazana. Brak
danych o skuteczności tej terapii. Dodatkowo stosuję olej z wątroby
rekina, mumio i sok z owocu gra-na-tu.

Z poważaniem
MJ

3. Data: 2009-08-06 12:15:31

Od: "Miecio" <h...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie. Jestem po operacji, co jeść żeby nie dać szans świństwu?
> Słyszałam o soku z marchwi i kiszonych buraków (jak zrobić kiszone buraki?),
> o jądrach pestek owoców (jakich?), o ziarnie lnu (jak stosować?).

Polecam książkę "Antyrak".
Jest sporo produktów antyrakowych: czosnek, cebula, por, brokuły, boczniak,
curcuma + papryka ostra + oliwa z oliwek. Unikaj tego co wywołuje "to świństwo" -
szeroki opis w ww. książce.

Pozdrawiam,
Miecio

4. Data: 2009-08-06 14:54:21

Od: "ali " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miecio <h...@v...pl> napisał(a):

> [...]
> curcuma + papryka ostra + oliwa z oliwek. Unikaj tego co wywołuje "to świństwo"

ha ha
kto nie z Mieciem tego zmieciem

bajeczki dobre są dla dzieci

pomogą tyle co umarłemu kadzidło

trza odbudować własne siły i odporność organizmu
a tego bez żółtek jaj, tłuszczy (masła, śmietany) mięsa, podrobów i tłustych
ryb nie odzyska się
a unikać trzeba tego czym się żywi, czyli węglowodanów (cukrów)
powodzenia

5. Data: 2009-08-11 08:57:37

Od: " gr0mit" <g...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ali <a...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> ryb nie odzyska się
> a unikać trzeba tego czym się żywi, czyli węglowodanów (cukrów)

No dobrze, a jaki konkretnie nowotwór wyleczyłeś u siebie, stosując opisany
wyżej sposób?

6. Data: 2009-08-25 12:49:06

Od: "news" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

e tak ta wierzy w bzdury optymalnych i powtarza bzdety
jajka go wyleczą
jak by to było takie proste to by się wszyscy wyleczyli

7. Data: 2009-08-29 11:53:21

Od: "Robbo" <p...@a...nie.mam> szukaj wiadomości tego autora

Obadaj ten film, może cię natchnie:

http://www.youtube.com/watch?v=tY-HsoJ0gr0&feature=r
elated

parowar
Witamina PP bez recepty
poszukuję nr 14 zioła dla zdrowia i urody
Olej
Co dla taksowkarza?