Dieta a tradzik

1. Data: 2003-11-19 22:32:11

Temat: Dieta a tradzik
Od: "ANIA" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie produktyy moga powodaowac tradzik moze jakas dieta przeciwtradzikowa?
Ania

1. Data: 2003-11-19 23:01:10

Temat: Re: Dieta a tradzik
Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

ANIA wrote:
> Jakie produktyy moga powodaowac tradzik moze jakas dieta
> przeciwtradzikowa? Ania

Ja słyszałam, że powinno się unikać czekolady i ostrych potraw.

--
Ligeia

1. Data: 2003-11-20 07:30:08

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja słyszałam, że powinno się unikać czekolady i ostrych potraw.

Zdecydowanie. Kiedys dermatolog zakazal mi w ogole jesc slodyczy, a jedyne,
na co moglam sobie pozwolic, to drozdzowka. Wytrzymalam poltora roku, hehe.
Nieskromnie powiem, ze jestem z siebie dumna :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-11-20 08:17:09

Od: "Sana/Anna" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ANIA" napisała:
> Jakie produktyy moga powodaowac tradzik moze jakas dieta
przeciwtradzikowa?

Generalnie chodzi o bardzo zdrowe odżywianie: bez słodyczy, rzeczy tłustych,
ostrych. A do tego minimum 2 litry wody mineralnej (niegazowanej!) dziennie
dla oczysczenia organizmu .

Powodzenia,
mnie się nie udało :-(

Sana - łakomczuch
--
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)
GG #371734

1. Data: 2003-11-20 12:15:10

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

:
: Generalnie chodzi o bardzo zdrowe odżywianie: bez słodyczy, rzeczy tłustych,
: ostrych. A do tego minimum 2 litry wody mineralnej (niegazowanej!) dziennie
: dla oczysczenia organizmu .

to sie sprawdza - nie mam co prawda tradziku, a tlusta cere, na ktorej
czasem cos wyskoczy. z powodu choroby zywilam sie przez tydzien dietetycznie
(nic slodkiego, nic tlustego, nic ostrego - zupki dla niemowlat) i cere
mialam wrecz idealna. za to bylam slaba jak niemowle i wlosy zaczely mi
wylazic :(

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-11-20 13:37:33

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ligeia" <e...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> Ja słyszałam, że powinno się unikać czekolady i ostrych potraw.

I twardych serów.
Olik

1. Data: 2003-11-20 14:25:34

Od: "ANIA" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyna a pomoglo ci ?

1. Data: 2003-11-20 14:52:22

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ANIA" <m...@h...pl> napisał w wiadomości
> Kruszyna a pomoglo ci ?

Tak. Ale to nie byl jedyny srodek. Jeszcze bralam jakies zastrzyki ze
szczepionka, jakies tabletki i cos tam jeszcze. Kiedy skonczylam to brac,
wszystko wrocilo do punktu wyjscia.

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-11-20 15:31:19

Od: "zulesia" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie produktyy moga powodaowac tradzik moze jakas dieta
przeciwtradzikowa?
> Ania

A u mnie trądzik minął jak odstawiłam mleko i jego pochodne (co stało się
dopiero po urodzeniu dziecka ;-). Od tego czasu staram się przestrzegać
diety bezmlecznej, ale czasem jak mnie dopadnie ochota na sery (które
uwielbiam) to biada mi, i mojej cerze... ;-(

Pozdrawiam,
Zuzia

1. Data: 2003-11-20 19:16:23

Od: "Karolina" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja słyszałam, że powinno się unikać czekolady i ostrych potraw.

i Coca-Coli ;-)

Pozdrawiam

Karolina

wlosy