Re: Dieta bezresztkowa

From: "Tadeusz Jerzy Korsak" <t...@p...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Dieta bezresztkowa
Date: Tue, 4 Dec 2001 07:07:59 +0100

> Moze ktos dysponuje informacjami dotyczacymi ww diety, i moze zechce sie
> nimi podzielic .
> Szczegolnie interesuje mnie jakie produkty wchodza w jej sklad, przyklad
> jadlospisu itd .

Spróbuj, przykładowo produkt "CrashWeight" produkcji niemieckiej firmy
Inkospor. Czysty biały proszek węglowodanowo-białkowy z MCT i witaminami.
Wszystko czego trzeba do życia!
Jest do nabycia w większości sklepów z odżywkami dla sportowców,
kulturystów. Wybierz w torbie, tańszy niż w puszce.
Gdy się odchudzałem to rozrabiałem ten produkt z chudym (zero procent
tłuszczu) mlekiem. 30 gramów na szklankę = posiłek dietetyczny (skromny).
CrashWeight może być stosowany do odżywiania klinicznego, firma o tym pisze
w Internecie. Mają również swoją Diät, ale jest prohibicyjnie kosztowna.
Moja żona mawia że poza smakami: waniliowym, bananowym, czekoladowym, itp,
powinny być smaki: bigosowy, kotletowy, itd...
Pozdrowienia, Tadeusz (nie związany niczym z Inkospor)