Dieta bezresztkowa

1. Data: 2001-12-03 19:12:22

Temat: Dieta bezresztkowa
Od: Aleks <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Moze ktos dysponuje informacjami dotyczacymi ww diety, i moze zechce sie
nimi podzielic .
Szczegolnie interesuje mnie jakie produkty wchodza w jej sklad, przyklad
jadlospisu itd .

pozdrawiam i dziekuje

Aleksander Podgorni

2. Data: 2001-12-03 19:15:08

Temat: Re: Dieta bezresztkowa
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aleks wrote:

> [...]
> nimi podzielic .
> Szczegolnie interesuje mnie jakie produkty wchodza w jej sklad, przyklad

Znajoma sie zajmuje tymi francuskimi preparatami do odzywiania
komorkowego. Preparat ma taka wielkosc rozdrobnienia, ze zostaje
bezposrednio wchloniony przez komorke, przenikajac przez blone komorkowa
i nie dociera do jelit.
Mowila ze to dieta opracowana dla kosmonautow a teraz stosowana przez
sportowcow.
Gdzies mam jej wizytowke. Jak znajde to napisze jak sie to nazywa.
Jacek

3. Data: 2001-12-03 20:12:12

Od: Aleks <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> Gdzies mam jej wizytowke. Jak znajde to napisze jak sie to nazywa.

bylbym ogromnie wdzieczny

> Jacek

pozdrawiam
Aleksander Podgorni

4. Data: 2001-12-04 06:07:59

Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Moze ktos dysponuje informacjami dotyczacymi ww diety, i moze zechce sie
> nimi podzielic .
> Szczegolnie interesuje mnie jakie produkty wchodza w jej sklad, przyklad
> jadlospisu itd .

Spróbuj, przykładowo produkt "CrashWeight" produkcji niemieckiej firmy
Inkospor. Czysty biały proszek węglowodanowo-białkowy z MCT i witaminami.
Wszystko czego trzeba do życia!
Jest do nabycia w większości sklepów z odżywkami dla sportowców,
kulturystów. Wybierz w torbie, tańszy niż w puszce.
Gdy się odchudzałem to rozrabiałem ten produkt z chudym (zero procent
tłuszczu) mlekiem. 30 gramów na szklankę = posiłek dietetyczny (skromny).
CrashWeight może być stosowany do odżywiania klinicznego, firma o tym pisze
w Internecie. Mają również swoją Diät, ale jest prohibicyjnie kosztowna.
Moja żona mawia że poza smakami: waniliowym, bananowym, czekoladowym, itp,
powinny być smaki: bigosowy, kotletowy, itd...
Pozdrowienia, Tadeusz (nie związany niczym z Inkospor)

5. Data: 2002-02-06 23:14:04

Od: "Kostuch" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aleks <a...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@k...net.pl...
> Witam
> Moze ktos dysponuje informacjami dotyczacymi ww diety, i moze zechce sie
> nimi podzielic .
> Szczegolnie interesuje mnie jakie produkty wchodza w jej sklad, przyklad
> jadlospisu itd .
>
> pozdrawiam i dziekuje
>

> Aleksander Podgorni

>Witam
>Odzywianie komorkowe bezresztkowe chodzi tu o zdolnosc wchlaniania
substancji odzywczych w pierwszym odcinku dwunastnicy.Jezeli mowimy o
bezresztkowym odzywianiu to najpierw trzeba wyjasnic sprawe witamin
Mamy witaminy oleiste ktore rozpuszczaja sie tylko w tluszczu A D E K PP Q
i witaminy rozpuszczalne w wodzie grupa B i C Witaminy oleiste aby mogly
byc wchloniete musza byc rozbite na nicelle pod wplywem czasteczki tluszczu
i dopiero w takiej postaci moga byc asymilowane przez srodowisko wodne
czlowieka. Wiadomo ze dzisiejszy czlowiek ogranicza spozywanie tluszczow i
to bardzo dobrze ale w ten sposob ogranicza wchl.tych witamin. Juz dzisiaj
wiadomo ze witaminy oleiste sa wchlaniane w bardzo malym stopniu a sa bardzo
potrzebe.
W tym momencie juz Panstwo widzicie ze ten proces wymaga czasu czyli nasza
witamina jest juz poza dwunastnica czyli jej wchloniecie jest bardzo slabe
w tym samym czasie witaminy z grupy B (b1 b2 b6 b12) i C sa jusz wchloniete
Czyli te dwie grupy sie wchlonely w roznym czasie i ilosci
Nadniar witamin tlyszczowych powoduje obciazenie watroby takze nie mozemy
zwiekszyc dowki czyli powstaje problem.Ponadto istnieja reakcje biochemiczne
w komorce ktore ktore wymagaja jednoczesnie dwuch witamin oleistej i
witaminy C
Jezeli ma to byc odzywianie bezresztkowe to
Produkt musi byc w formie plynnej
wysublimowany z pozywienia naturalnego ph od 3 do 5
witaminy oleiste w formie niceli -mechanicznie tak rozdrobnione ze
zmieszcza sie w strukturze krystalicznej wody
odpowiednie dobranie witamin jako zestawy plus ich nosniki
proporcja weglowodany tluszcz bialko
W takiej formie dostarczone do zoladka zalega w nim od 3 do5 min a nastepnie
jest to wchloniete przez dwunastnice i
nie ma resztek

Re: Prochy Georga Harrisona zostana rozsypane w Gangesie
pomocy!!
prosba o przetlumaczenie diagnozy
CFV1: pl.misc.dieta (glosowanie)
Informacja BRANŻA MEDYCZNA