reumatyzm ??? prosze o diagnoze

1. Data: 2001-12-03 21:14:16

Temat: Re: reumatyzm ??? prosze o diagnoze
Od: "Harry Haller" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Człowieku , tak bardzo ci źle , a do lekarza jeszcze się nie zgłosiłeś.
Skoro objawy się nasilają to może jednak warto w końcu się wybrać ???
Nie czekaj , bo samo to tylko życie się kończy.
I tyle .
Diagnozować bez kontaktu z pacjentem to może królik Bugs na filmie dla
grzecznych dzieci.
Żaden szanujący się lekarz nie powinien tego robić.

2. Data: 2001-12-04 12:03:04

Od: r...@p...com (Robert Pyzel) szukaj wiadomości tego autora

W <9ugcch$9sj$1@news.tpi.pl> tako rzecze george

> Od razu opisze problem:
> od czasu do czasu mam bole stawow [....]
Idź do lekarza, postawienie diagnozy w przypadku reumatyzmu trochę
trwa. Zmiany skórne leczysz? Lekarz je widział? Bo istnieje coś takiego
jak zapalenie stawów przy łuszczycy. Najwyższy czas pokazać to
lekarzowi.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

3. Data: 2001-12-04 17:22:14

Temat: reumatyzm ??? prosze o diagnoze
Od: "george" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od razu opisze problem:
[...]

Dieta bezresztkowa
Re: Prochy Georga Harrisona zostana rozsypane w Gangesie
pomocy!!
prosba o przetlumaczenie diagnozy
CFV1: pl.misc.dieta (glosowanie)