Dieta cod :)

1. Data: 2003-03-01 18:15:33

Temat: Dieta cod :)
Od: "Przemysław Zalewski" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Wam !!!
Chcialem powiedziec ze znam diete cod !
Nazywa sie 1000 kkcal dziennie plus sport.
Polega na spozywaniu wszystkiego do 1000 kkcal plus uprawianiu sportu.
Efekty gwarantowane .
Respect dla Was .

2. Data: 2003-03-02 08:17:35

Temat: Re: Dieta cod :)
Od: "Krzysztof" <K...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

!
> Nazywa sie 1000 kkcal dziennie plus sport.

I coz w tym takiego nadzwyczajnego,wiecznie chodzic glodny!A po powrocie to
normalnego trybu odzywiania waga od razu podskoczy.

3. Data: 2003-03-02 08:22:53

Od: "Przemysław Zalewski" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I coz w tym takiego nadzwyczajnego,wiecznie chodzic glodny!A po powrocie
> normalnego trybu odzywiania waga od razu podskoczy.

Nadzwyczajne jest to ze ona naprawde dziala , przy takiej ilosci wcale nie
trzeba byc caly czas glodnym - slowo. Mozna chodzic naprawde najedzonym .
Uczycie sytosci to normalka w tej diecie . Zauwaz ze jedzenie jest jedzieniu
nie rowne. Z czasem kurczy sie zapotrzebowanie na pokarm i 3 kawalki chlebka
razowego na sniadanie wydaja sie uczta .
Z czasem zwieksza sie porcje do normalnych i wcale sie nie tyje . Oczywiscie
normalne = odpowiednie dla trybu zycia .
Pozdrowienia .

4. Data: 2003-03-02 10:45:18

Temat: Odp: Dieta cod :)
Od: "adx" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z czasem kurczy sie zapotrzebowanie na pokarm i 3 kawalki chlebka
> razowego na sniadanie wydaja sie uczta .

No właśnie tylko to "z czasem..." ;-))))
a tak wogóle to dzień dobry, bardzo mi się tu podoba i chciałbym pobyć
trochę, widzę że jest to sporo znających się na rzeczy i stronki o tej całej
MM fajne, gratulacje autorom
addy

5. Data: 2003-03-02 15:12:11

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Zalewski" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Nazywa sie 1000 kkcal dziennie plus sport.
> Polega na spozywaniu wszystkiego do 1000 kkcal plus uprawianiu sportu.

Dość prymitywny sposób i w przypadku wielu osób w praktyce niewykonalny i
nieskuteczny. Polecam faq dieta na mojej stronie domowej.
1000 kcal to dieta głodowa i świetny sposób na utratę zdrowia.

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć www.fredry.net [dawniej http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/]

6. Data: 2003-03-02 16:09:32

Od: "Przemysław Zalewski" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiadomo ze co czlowiek to opinia . Wg. mnie jest bardzo dobra . Nic za darmo
. U mnie zadzialalo .

7. Data: 2003-03-02 17:31:49

Od: "Louve" <l...@l...iap.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Werbiński" <j...@f...com> wrote in message

> Dość prymitywny sposób i w przypadku wielu osób w praktyce niewykonalny i
> nieskuteczny. Polecam faq dieta na mojej stronie domowej.
> 1000 kcal to dieta głodowa i świetny sposób na utratę zdrowia.

na mnie podzialalo z 3 lata temu i rok temu. na MM sie gubie zanim nawet
zaczne, Atkins odpada bo nie jadam miesa, innych diet nie testowalam.
Louve

8. Data: 2003-03-02 22:14:31

Od: "Annie" <C...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nadzwyczajne jest to ze ona naprawde dziala , przy takiej ilosci
> wcale nie trzeba byc caly czas glodnym - slowo. Mozna chodzic
> naprawde najedzonym . Uczycie sytosci to normalka w tej diecie

Ja nie moglam wytrzymac wiecej niz tydzien na tej diecie. Bylam
ciagle glodna, caly dzien myslalam o tym kiedy bede mogla cos zjesc.
A potem przytylam to co schudlam z nawiazka :(

> Zauwaz ze jedzenie jest jedzieniu nie rowne. Z czasem kurczy sie
> zapotrzebowanie na pokarm i 3 kawalki chlebka razowego na sniadanie
> wydaja sie uczta .

Z czasem tak, ale mi wystarczylo tylko raz zjesc wiecej, zeby moj
zoladek
spowrotem sie powiekszyl.

Ania
"Siejąc grzeczność, zmieniasz świat!"

Pisząc na priv usuń "CostaM" z adresu

MM I miesiac raport
Pisze program do zarzadzania przepisami kulinarnymi
Platki sojowe
MM- która książka na poczatek
MM:kilka pytań