Dieta i Thermal Pro

1. Data: 2005-07-05 21:34:11

Temat: Dieta i Thermal Pro
Od: "Adek" <A...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie są wasze opinie na temat Thermal Pro który można zakupić na Allegro?
Chciałbym go zastosować w połączeniu z jakąs dietą, tylk nie wiem jaką
wybrać. Jaką byście polecili ?
Z góry dzięki
Adrian

2. Data: 2005-07-05 22:06:38

Temat: Re: Dieta i Thermal Pro
Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Adek napisał(a):
> Jakie są wasze opinie na temat Thermal Pro który można zakupić na Allegro?
> Chciałbym go zastosować w połączeniu z jakąs dietą, tylk nie wiem jaką
> wybrać. Jaką byście polecili ?

niskoweglowodanowa. po pierwsze jest bardzo skuteczna, po drugie kofeina
przy diecie niskoweglowodanowej dziala duzo lepiej i inaczej niz przy
diecie wysokoweglowodanowej.
thermal to efedryna, kofeina, aspiryna (w formie kory wierzby), cayenne
i imbir - efedryna jest teraz banowana gdzie sie tylko da - ale jesli
nie masz problemow z sercem, cukrzyca, nadcisnieniem, bolami glowy,
prostata to jestem za. na poczatku 1tbl przez tydzien - jesli zauwazysz
problemy - odstaw.
nie ma nic lepiej dzialajacego niz efedryna. czy sie to komus podoba czy
nie. a ze nie wszyscy ja dobrze toleruja albo niektorzy - zwlaszcza w
USA - jedli ja jak cukierki to juz inna bajka.
PS - sama efedryna jest tolerowana bardzo dobrze - problemy bywaja z
efektami jakie wywoluje.

pozd
WiRAHA

3. Data: 2005-07-06 05:06:10

Od: "Kasia" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,

Wejdź na http://www.sfd.pl/,

W prawym górnym rogu ekranu klikasz "szukaj"

Wpisujesz w okienko (dolne) thermal pro

Czytaj do oporu, powodzenia!!!K.

4. Data: 2005-07-06 05:08:11

Od: "Kasia" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.sfd.pl/Search.asp?wczym=tresc&search=ther
mal+pro

5. Data: 2005-07-06 05:42:12

Od: "Wojtas" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie są wasze opinie na temat Thermal Pro który można zakupić na Allegro?
> Chciałbym go zastosować w połączeniu z jakąs dietą, tylk nie wiem jaką
> wybrać. Jaką byście polecili ?

Bralem to swinstwo.
Zjadlem cale opakowanie (oczywiscie w zalecanych dawkach) i dalo sporo -
jakies 8 kilo.
Jednak po odstawieniu serce mi kolatalo przez 2 tyg tak mocno, ze
powiedzialem, ze wiecej tego nie wezme....

A co do diety, to slyszalem, ze zeby thermal pro dzialal skutecznie nie
mozna za mocno ograniczyc jedzenia.
Ale o tym dokladnie mozna poczytac na www.sfd.pl

Pozdro, Wojtas

6. Data: 2005-07-08 17:14:59

Od: soomal <s...@o...pl.XXX> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 06 Jul 2005 00:06:38 +0200, WiRAHA napisał(a):

> niskoweglowodanowa. po pierwsze jest bardzo skuteczna, po drugie kofeina
> przy diecie niskoweglowodanowej dziala duzo lepiej i inaczej niz przy
> diecie wysokoweglowodanowej.

Mozesz to opisac. Co jest przyczyna roznic, opisac troche procesy? Proszem

--
pozdr, sOOmal

7. Data: 2005-07-13 11:22:48

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

soomal napisał(a):

> Mozesz to opisac. Co jest przyczyna roznic, opisac troche procesy? Proszem

przyczyna roznic jest niski poziom insuliny i inna gospodarka
enzymatyczna przy low-carb

przyklad (po ang jest tu)
"(...) consuming caffeine along with carbs is a bad idea just as
consuming carbs w/o caffeine is a bad idea (...) if you consumed
caffeine along with a low-carb diet, it would enhance the fat burning
process, the ideal condition of man. (...)

http://www.bodybuilding.com/fun/mahler11.htm

poprostu laczenie weglowodanow z kofeina moze powodowac- co jasne -
skoki insuliny.
i jest nieprawda ta slynna zasada Atkinsa, zeby uwazac na kofeine na
low-carb.

pozd
WiRAHA

jak straciłem 24 kg w 3 miesiace
Grejpfruity i dieta
Nowy uzytkownik - Pytanie o koktail proteinowy
koreczki sledziowe, bigos, sok pomaranczowy
[SPAM] Chcesz zarabiac korzystajac z Google?