Dieta kopenhaska

1. Data: 2005-06-14 13:07:16

Temat: Dieta kopenhaska
Od: "sunnypol" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
Stan początkowy wzrost 172 waga 87 kg.
Jestem na diecie kopenhaskiej już 7 dzień. Schudłam 5 kg. Przez 3,5 roku
moja waga nie drgneła pomimo środków cud, ćwiczeń, basenu, diet. Dieta jest
cieżka, zwłaszcza dla osób które lubią sól i przyprawy. Szpinak he he. Nigdy
nie małam z nim problemu ale zjeść 450 g. bez przypraw to juz wyzwanie.:))
Mój sposób to dodanie troche wody i na ciepło szybko przełykamy. Nie polecam
nie jedzenia bo potem jest sie słabym. A jaja na twardo dobrze smakują jak
są jeszcze ciepłe z plasterkami pomidora. Ja jaj na twardo nie znosze:)))
Nie wiem czy mogłam tak zrobić ale zwykłą sałatę zamieniłam na sałatę
lodową. Chrupie i ma w sobie dużo wody. Piję duużo wody w każdej chwili jak
jestem głodna. Jak narazie nie złamałam sie na niczym. Jedyne co to nie
byłam w stanie pić kawy z cukrem.. Ale nie wiem czy potem moge zjeść samą
kostkę cukru wiec nie jem. Przede mną jeszcze 6 dni. Ale zdaje sobie sprawę
ze najtrudniejsze przede mną. Walka z efektem jojo. Czy ktoś z Was wie jak
dbać o siebie by waga nie wróciła po diecie?
Pozdrawiam serdecznie i dziekuje wszystkim co pisali o tej diecie. To
niesamowite uczucie czuć że ubrania na Tobie wiszą:))))
sunnypol

2. Data: 2005-06-15 07:02:10

Temat: Re: Dieta kopenhaska
Od: "akwaman" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

chyba nie ma innej rady na efekt jo-jo w tym wypadku jak odchudzac sie dalej
albo starac sie jesc tyle zeby nie mial czego odkladac. duzo osob po
kopenhaskiej pzrechodzi na diete plaż poludniowych ale jakie daje to
rezultaty nie wiem. najwazniejsze zeby nie wracac do slodyczy!

3. Data: 2005-06-17 15:53:12

Od: "YaCQ" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agló medgeres neszse kodyoli >>akwaman<< (a...@p...onet.pl)
kodmele rovoszti gyok:

> [...]
| duzo osob po kopenhaskiej pzrechodzi na diete plaż poludniowych ale
| jakie daje to rezultaty nie wiem. najwazniejsze zeby nie wracac do

witam - to moj debiut pisarski tutaj :D
co moge powiedziec - sam przeszedlem kopenhaska i teraz tego troche zaluje.
Za pierwszym razem - wrocilo z nawiazka :(
Za drugim - zjechało 8 i jak zaczelo wracac (2kg) zaczalem Montiego :)
I wcale swojej decyzji nie zaluje!
Jestem na MM 6 tygodni i spada ladnie 1kg/tydzien.
Co najwazniejsze - nie chodze glodny! A przyprawiam ile chce, bo lubie ;)
Pozdrowionka i powodzenia w walce z balastem - ja trwam :D

--
\!/ [UIN:668250 / GG:3780168]
( @ @ ) << Szlachta w "Panu Tadeuszu" była bardzo gościnna,

4. Data: 2005-06-20 12:04:47

Od: "sunnypol" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam:)
Dziś ostatni dzień:) Zjechałam 6 kg. Dla mnie to baardzo dużo:) Czuje sie
świetnie, choć wczoraj miałam kryzys i zjadłam kilka łyżek zupy i troche
krokieta. Dziś już ok:) jem tego nieszczesnego kurczaka z sałatą:P
A od jutra aż do końca tyg mam dużo zajęć, wiec mam nadzieje nie mieć czasu
na jedzenie:)
Ale najważaniejsze że mój partner znów za mną wodzi wzrokiem i ponownie
zaczęłam sie podobać innym :))) Bosko :) Bedę starała sie trwać dalej :)

5. Data: 2005-06-21 19:13:45

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sunnypol" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

> Czy ktoś z Was wie jak
> dbać o siebie by waga nie wróciła po diecie?

Dalej jesc jeden liśc salaty na dzien i popijac woda:-)

> niesamowite uczucie czuć że ubrania na Tobie wiszą:))))

Lol. Zwlaszcza, ze stracilas wszystko tylko nie tluszcz. Odwieczne marzenie
grubasów, zeby moc przez rok sie obzerac a potem w tydzien to zrzucic:-))

HaNkA

6. Data: 2005-06-22 09:35:16

Temat: Re: Dieta kopenhaska do HaNKa....
Od: "sunnypol" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odpowiedz na bardzo niskim poziomie ale przemilcze. Jeżeli jesteś taka mądra
to powiedz mi co robić by trawić
1. ćwiczę (siłownia, basen)
2. nie jem dużo i nie jestem obżartuchem
3. leczyłam sie u dietetyków, cudotwórców i stosuje picie dużej ilości wody,
chrom, itp

A jednak chodze do łazienki raz na tydzień. Jak jesteś tak mądra to powiedz
co robie nie tak....
Powodzenia - chetnie zastosuje Twoje rady o ile jakieś masz

7. Data: 2005-06-22 11:11:52

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powodzenia - chetnie zastosuje Twoje rady o ile jakieś masz

1. poczytac archiwum grupy - zacząc np od http://www.janwer.com/
2. Byc wytrwala - i nie wierzyc w idiotyczne diety cud. Isc do dobrego
dietetyka i nie zniechęcac sie tym, ze nie masz spektakularnych sukcesow
typu -10kg w tydzien. Szybki ubytek wagi następuje tylko w pierwszej fazie -
potem organizm sie przyzwyczaja do nowego stylu i jest juz trudniej. Jesli
będziesz się glodzić to w momencie gdy wrocisz do normalnego jedzenia -
organizm "pamietajac" o głodowych czasach w pierwszej kolejnosci będzie
magazynowal zapasy na czarną godzinę

HaNkA

8. Data: 2005-06-23 11:34:29

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

sunnypol <s...@i...pl> napisał(a):

> A jednak chodze do łazienki raz na tydzień. Jak jesteś tak mądra to powiedz
> co robie nie tak....
> Powodzenia - chetnie zastosuje Twoje rady o ile jakieś masz

hej, odnosnie ww mam ten sam problem - nie bede Ci gadac o hormonach i
blonniku, bo skoro biegalas po lekarzach, to nie tu problem (albo medycyna
jeszcze nie potrafi sobie z taka "blahostka" poradzic) u mnie dziala herbata
Pu-Erh, duzo wody........niestety tez zauwazylam, ze im mniej jem, tym
latwiej o jelitowa rownowage ;-). Mniej nabialu i potraw macznych, szpinak
zas dziala calkiem dobrze ;-)
Dzis kumpela mi mowila, ze na nia dziala tez Cidrex z octem jablkowym - ide
dzis kupic.
Sama lazilam do doktorkow, dawali wszelkiej masci pskudztwa ktore dzialaly
doraznie a problem mam od zawsze, szczegolnie na wyjazdach.
Przemiana materii jest po prostu rzecza indywidualna, szkoda, ze moja
imienniczka tego nie rozumie.

zdrowki
hania

9. Data: 2005-06-27 08:48:01

Od: "sunnypol" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Własnie, mój organizm szybko się uodparia:)

Kwas moczowy
Jaskra a ŻO - czy ktoś ma doświadczenia?
dedTUNIA: Gegen kreisrunden Haarausfall - Against circular loss of hair - Contre Alopécie Areata
ocet jabłkowy
materiały