Dieta metaboliczna - ciekawe [dosc dlugie :]

41. Data: 2004-02-10 09:13:32

Temat: Re: Dieta metaboliczna - ciekawe [dosc dlugie :]
Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:c08993$ftv$1@absinth.dialog.net.pl...

> Wszak dyskutujemy o zdolnościach literackich.

No to trudno
Skoro udowadniasz, że ona nawet zdolności literackich nie ma, to niech Ci
będzie. :-)

> Najwyżej kwiatka :)

Mniam, mniam.

Sowa

42. Data: 2004-02-10 09:37:30

Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no dodaj do tego trochę , powiedzmy tak 50g W to minimum dziennie a max to
> nawet 100 g

100g??????? to ja czasem jem właśnie tyle, a myślałam, że jem
wysokowęglowodanowo

pzd. Wiedzma

43. Data: 2004-02-10 09:38:28

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiedźma" <w...@t...pl> napisał w wiadomości

> w zasadzie
> ale jak się chce nie przekroczyć tych 20 g W dziennie,

no dodaj do tego trochę , powiedzmy tak 50g W to minimum dziennie a max to
nawet 100 g

Slawek

44. Data: 2004-03-25 16:00:44

Od: "Stanislaw" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam wszystkich zainteresowanych dietą metaboliczą i zapraszam do
odwiedzenia mej strony poświęconej m/i tej tematyce oto adres:
www.dietameta.cjb.net
serdecznie wszystkich pozdrawiam Stanislaw>

45. Data: 2004-03-25 17:39:12

Od: "ali " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stanislaw <s...@g...pl> napisał(a):

> odwiedzenia mej strony poświęconej m/i tej tematyce oto adres:
> www.dietameta.cjb.net
> serdecznie wszystkich pozdrawiam Stanislaw>

bzdury!!!!

46. Data: 2004-03-27 16:48:32

Od: l...@w...pl (Leszek) szukaj wiadomości tego autora

Stanislaw wrote:

> odwiedzenia mej strony po?wi?conej m/i tej tematyce oto adres:
> www.dietameta.cjb.net
> serdecznie wszystkich pozdrawiam Stanislaw>

Odwiedzilem twoja strone dosc ciekawe podejscie do diety.Zrobilem sobie
test choc zdaje sobie sprawe ze jest on ogolny i nie dokladny.po tygodniu
zauwazylem spadek wagi i co najwazniejsze lepsze samopoczucie.Dla tych co
pisza ze to bzdury jedna rada sprobowac.

-------------------------------
wyslano z http://schudnij.netfirms.com

47. Data: 2004-03-29 02:29:37

Od: w...@a...com (annaklay) szukaj wiadomości tego autora

Leszek wrote:

> [...]
> zauwazylem spadek wagi i co najwazniejsze lepsze samopoczucie.Dla tych co
> pisza ze to bzdury jedna rada sprobowac.

Myslalam ze umre ze smiechu jak ta strone obejrzalam:-)
To tak wszystkim " leczysz" czym popadnie? No wiesz jednak medycyna
alternatywna na tym jednak nie polega:-)) To jednak nie taki prosty pomysl
ktory wystarczy w ciagu kilku dni poznac i wykonac plagiat.
No coz, teraz mam cos duzo ciekawszego, jesli chcesz wiedziec to
skontaktuj sie ze mna na adres prywatny chcialabym lepiej poznac twoje
referencje i podac ci miejsca w Kanadzie gdzie powinienes jednak troche
postudiowac medycyne;-)
anna

--
Wiadomość wysłana z Portalu Młodzieży Optymalnej
http://mlodziez.optymalni.one.pl

Odchudzanie
najlepsza pora na ćwiczenia??
do MM poradzcie proszę