Dieta naturalna / taoistyczna - ile potrzeba Wam snu ?

1. Data: 2005-03-06 16:07:32

Temat: Dieta naturalna / taoistyczna - ile potrzeba Wam snu ?
Od: " are" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie jest skierowane do osob stosujacych dosc scisle diete medycyny
naturalnej (jak zwal, tak zwal).

Ile potrzebujecie snu, zeby sie dobrze wyspac? Ja wprawdzie olalem diete
troche (nie chce mi sie jej stosowac, w kazdym razie nie teraz), ale kiedy
trzymalem sie bardzo scisle zalecen znanych i lubianch od tysiecy lat,
potrzebowalem jakies 5,5 godziny snu na dobe.

A Wy?

2. Data: 2005-03-09 13:11:45

Od: " are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No i jak? Nie ma tu nikogo kto sie zdrowo odzywia? ;)

Znam jeszcze osobe, ktorej potrzeba na diecie mniej snu niz 5,5 godzin.

3. Data: 2005-03-09 13:25:46

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " are" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> No i jak? Nie ma tu nikogo kto sie zdrowo odzywia? ;)

tutaj wszyscy sie zdrowo odzywiają , jednak dla każdego "zdrowo" znaczy cos
innego

4. Data: 2005-03-09 14:41:14

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " are" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> No i jak? Nie ma tu nikogo kto sie zdrowo odzywia? ;)
>
> Znam jeszcze osobe, ktorej potrzeba na diecie mniej snu niz 5,5
> godzin.

To żaden argument. Im lepszy mózg, tym dłuższego snu wymaga do
wypoczynku po ciężkiej pracy umysłowej. Mózg napędzany roślinami ma
wręcz kłopoty z zaśnięciem i zdrowym głębokim, odpowiednio długim snem.
Na sawannie jest to zjawisko zrozumiałe, roślinożercy zawsze muszą się
mieć na baczności, nawet podczas nocnego czujnego snu.
U Ludzi natomiast pojawia się bezsenność, częste wybudzanie i wiele
innych zaburzeń snu, których przyczyna tkwi w roślinożerstwie właśnie.

Krystyna

5. Data: 2005-03-09 14:52:02

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
wiadomości news:d0n1u9$ltm$1@news.onet.pl...

> Użytkownik " are" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> To żaden argument. Im lepszy mózg, tym dłuższego snu wymaga do
> wypoczynku po ciężkiej pracy umysłowej.

a to wymyśłiłas pewnie sama

Mózg napędzany roślinami ma
> wręcz kłopoty z zaśnięciem i zdrowym głębokim, odpowiednio długim snem.

:))))

> [...]
> U Ludzi natomiast pojawia się bezsenność, częste wybudzanie i wiele
> innych zaburzeń snu, których przyczyna tkwi w roślinożerstwie właśnie.

łóóboziu chyba ci kac nie przeszedł po dniu kobiet

6. Data: 2005-03-09 14:55:17

Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
wiadomości news:d0n1u9$ltm$1@news.onet.pl...

> To żaden argument. Im lepszy mózg, tym dłuższego snu wymaga do wypoczynku
> po ciężkiej pracy umysłowej.

Kwaśniewski podaje coś wręcz innego. Na DO potrzeba mniej snu, niż na innym
modelu żywienia.

7. Data: 2005-03-09 15:14:17

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacekplacek" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
> wiadomości news:d0n1u9$ltm$1@news.onet.pl...

> Kwaśniewski podaje coś wręcz innego. Na DO potrzeba mniej snu, niż na
> innym modelu żywienia.

No tak, nie wyraziłam się dość precyzyjnie:
Im lepszy mózg (tzn. większy w stosunku do ciała i lepiej odżywiany)
wśród zwierząt, tym dłuższego wymaga snu do wypoczynku.

I Kwaśniewski ma rację: JAKOŚĆ snu się liczy. Im lepszy sen, tym krócej
trwa, aby poczuć się wyspanym.
To wszystko zależy o jakim kontekście tematu snu mówimy.

Krystyna

8. Data: 2005-03-09 15:40:25

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
> a to wymyśłiłas pewnie sama

> :))))

> łóóboziu chyba ci kac nie przeszedł po dniu kobiet

oczywiscie tego "merytorycznego" wkladu do dyskusji Cooler ("miszcz" zza
K(F)rzaczkowej dyskusji ) niezuwazy ;)

Jurek

9. Data: 2005-03-10 20:18:04

Od: " are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No tak... Elpita intelektualna inaczej optyinternetu poslala moj watek do
diabla.

Trudno, zrobie nowy za jakis miesiac, moze wtedy ktos powazny sie wypowie.

10. Data: 2005-04-28 17:29:44

Od: "l.e:h" <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jacekplacek" <j...@a...pl> skribis:

>Kwaśniewski podaje coś wręcz innego. Na DO potrzeba mniej snu, niż na innym
>modelu żywienia.

No prosze, wszystko mozna wytlumaczyc tak zeby bylo "optymalnie" :)

Pozdrawiam, Leh.
--
Zostales oszukany? Nie chesz dac sie oszukac?
>>> http://www.oszustwa.com/forum/ <<<

Do Optymalnych: Czy jesteście nieśmiertelni?
Re: dieta niskowęglowodanowa (hiperinsulinizm i hiperprolakttynemia)
Commercial Hair Analysis: A Cardinal Sign of Quackery
szpinak
dieta niskowęglowodanowa (hiperinsulinizm i hiperprolakttynemia)