Dieta niskowęglowodanowa

11. Data: 2003-04-03 06:49:36

Temat: Re: Dieta niskowęglowodanowa
Od: "slawek " <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ados <a...@t...pl> napisał(a):

> a ile ten okres trwa?

2 tygodnie u dzieci 3 miesiące u dorosłych a u starszych ludzi nawet pół roku

> ale to po tej przebudowie? a przed ile jezeli moja waga
> wlasciwa wynosi okolo 80 kg to ile mam na poczatku
> jest tego q..wa bialka bo juz nie wiem, bujam sie z tym

po przebudowie organizmu wystarcza około40g B średnio na dobe , pod
warunkiem że jest najlepsze takie jak w żołtkach jaj czy podrobach.

> czy to ma jakąś nazwę? co by w aptece zapytac?

Ketodiastix

> w zasadzie to nie chodzi mi o slodycze tylko
> weekendowe piwko czy winko, jesli zmieszcze sie
> w limicie to bedzie ok?

wytrawne winko jak najbardziej ale piwo przy odchudzaniu to raczej należy
zapomnieć zawiera cukier prosty maltoze która szybko się wchłania i szybko
laduje na mięśniu piwnym :( i to co przez tydzień zgubiłeś to po sobocie może
wrócić

> w sumie to mi nie chodzi o przekrecenie ale o schudniecie lub nie

jeżeli starasz się odchudzić to powinieneś trochę ograniczyć tłuszcz i BTW
powinno po przebudowie organizmu wynosić 1:2:1 czyli około 40-50g B 80-100g T
i 60g W ( małe zaokrąglenie z BTW żeby nie utonąc w gąszczu ułamków )
Slawek
w twoim wypadku tak około

12. Data: 2003-04-03 06:58:56

Temat: Odp: Dieta niskowęglowodanowa
Od: "brow(J)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ados <a...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:
b6fgjg$ia6$...@a...news.tpi.pl...

> a ile ten okres trwa?

Podobno od 2-12 tygodni.

> ale to po tej przebudowie? a przed ile jezeli moja waga
> wlasciwa wynosi okolo 80 kg to ile mam na poczatku
> jest tego q..wa bialka bo juz nie wiem, bujam sie z tym
> juz nie wiem ile i waga stoi w miejscu, sorry, ale robie
> tak jak wyczytalem w ksiazce i nic a nie chce sie zniechecac
> bo kurde nagadalem znajomym zeby sie walili bo sie smieja
> ze to jakas idiotyczna dieta, no to teraz qdwa musza wyniki
> byc :))))

A długo to juz stosujesz ? DO to nie jest (w każdym razie niekoniecznie) d
ietka cud, która w ciągu tygodnia pozwoli zrzucić nadwagę (pytanie czy w o
góle masz co zrzucać). DO to swego rodzaju sposób życia.

przelicz się tu (to Ci da jakis pogląd na sprawę): h
ttp://www.optymalni.org/dietetyk.php

> czy to ma jakąś nazwę? co by w aptece zapytac?

Test do kontroli poziomu ciał ketonowych w moczu (nazwy nie pomnę ale firmy
Bayer)

> w zasadzie to nie chodzi mi o slodycze tylko
> weekendowe piwko czy winko, jesli zmieszcze sie
> w limicie to bedzie ok?

Mnie wyszło, że gdybym w danym dniu wyeliminował WSZYSTKIE węglowodany to
gdzieś do 6 piwek można by dojść ;-) ale w praktyce nie jest tak dobrze. O
wielu z dotychczasowych przyjemności trzeba zapomnieć niestety. Browarek z
wieczora jako sposób uzupelnienia węglowodanów pewnie NIE ZASZKODZI ale je
śli chodzi Ci głównie o zbicie wagi to na pewno NIE POMOŻE.

> ja w zasadzie tez, ale czasem wykorzystam kromke
> zwyklego chleba aby wyczyscic tluszcz z talerza

No do tego to nie trzeba chyba całej kromki.

> w sumie to mi nie chodzi o przekrecenie ale o schudniecie lub nie

Ano właśnie. Więc chlebek i piwko to raczej nie za dobry pomysł.

brow(J)arek pozdrawia

13. Data: 2003-04-03 14:37:07

Od: "Ados" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> po przebudowie organizmu wystarcza około40g B średnio na dobe , pod
> warunkiem że jest najlepsze takie jak w żołtkach jaj czy podrobach.

a przed przebudowa?

> [...]
> laduje na mięśniu piwnym :( i to co przez tydzień zgubiłeś to po sobocie

hmmm, ok, ale w zasadzie zawartosc weglowodanow w piwie
i w winie jest zblizona

14. Data: 2003-04-03 14:42:01

Od: "Ados" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A długo to juz stosujesz ? DO to nie jest (w każdym razie niekoniecznie) d
> ietka cud, która w ciągu tygodnia pozwoli zrzucić nadwagę (pytanie czy w o
> góle masz co zrzucać). DO to swego rodzaju sposób życia.

wiem, ale waga stoi w miejscu a stosuje to okolo miesiaca

> przelicz się tu (to Ci da jakis pogląd na sprawę): h
> ttp://www.optymalni.org/dietetyk.php

to mi wyliczylo na poczatek:
B: 104-117 T: 162-219 W:54-61

> No do tego to nie trzeba chyba całej kromki.

jesli smaże na smalcu mieso no to przeciez caly ten smalec
nie wchlonie sie w mieso a jedna kromka wazy 20 gram
czyli to jest gdzies 10 g weglowodanow

> Ano właśnie. Więc chlebek i piwko to raczej nie za dobry pomysł.

a czym sie roznia weglowodany z chleba od weglowodanow z
ziemniaka np albo ryzu?

15. Data: 2003-04-03 17:45:40

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ados" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> to mi wyliczylo na poczatek:
> B: 104-117 T: 162-219 W:54-61

Kurcz, to kawał kawał chłopa z Ciebie musi być :-)

> jesli smaże na smalcu mieso no to przeciez caly ten smalec
> nie wchlonie sie w mieso a jedna kromka wazy 20 gram
> czyli to jest gdzies 10 g weglowodanow

He, he widac mamy różne miary kromek - moja "tradycyjna" kromka chyba
by ważyła "nieco" więcej.

O ile zdążyłem sie zorientować jeżeli zależy Ci na zrzuceniu wagi to
przede wszystkim ogranicz tłuszcz do dolnego zakresu "widełek".

Wbrew obiegowej opinii DO nie polega na maksymalizowaniu tłuszczu w
dziennym jadłospisie... tak więc "odsysanie" smalcu z talerza
chlebkiem ma 2 wady (dla Twojego przypadku):

- pchasz węglowodany z niezalecanego źródła
- wciagasz tłuszcz, którego wcale wciągać nie musisz

Węglowodany się specjalnie nie zmienią nawet po okresie przebudowy
więc tu nie ma co kombinować, tylko uważać by ich specjalnie nie
przekraczać.

> a czym sie roznia weglowodany z chleba od weglowodanow z
> ziemniaka np albo ryzu?

Tu niech sie wypowiedzą Ci co się znają (pewno różnią sie niewiele -
ale od tych w truskawkach, jagodach czy pomidorach to juz chyba tak -
tu sie mogą wypowiedzieć również MM'owcy - IG się kłania pomidor (15),
ryż biały (70), chleb biały (95), maltoza w piwie (105) o ile dobrze
"zassałem" dane z netu).

--
brow(J)arek pozdrawia

16. Data: 2003-04-03 18:25:44

Od: "Ados" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kurcz, to kawał kawał chłopa z Ciebie musi być :-)

no kurde wlasnie nie, mam 184 cm wzrostu, waze
103 kg (20 kg za duzo), dlatego tez mi sie wydaje
to troche duzo, wiec nie wiem czy temu liczydlu wierzyc

> He, he widac mamy różne miary kromek - moja "tradycyjna" kromka chyba
> by ważyła "nieco" więcej.

hehe, zalezy jak kto kroi :)) ale te co wazylem to
byly z fabrycznie pokrojonego chleba wiec cieniej :)

> Wbrew obiegowej opinii DO nie polega na maksymalizowaniu tłuszczu w

to jest fakt, ale w ksiazce Kwasniewskiego
ktora mam tak stoi napisane

17. Data: 2003-04-04 15:27:25

Od: "Ados" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> laduje na mięśniu piwnym :( i to co przez tydzień zgubiłeś to po sobocie

a wino nie zawiera cukru?

18. Data: 2003-04-04 19:17:04

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ados" <a...@t...pl> napisał
> a wino nie zawiera cukru?

Właśnie nie zawiera.
Cały cukier drożdże przerobiły na alkohol.

FAQ dieta, odchudzanie, suplementy
pizza - DO
Slimtropic
[MM] - parówki?