Dieta oczyszczająca-kilka pytań

21. Data: 2004-02-26 10:54:38

Temat: Re: Dieta oczyszczająca-kilka pytań
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ola W." <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Pragnę nadmienić, że mam 170 cm wzrostu i ważę 64 moje BMI wynosi 22.41
> tkanka tłuszcowa w normie tj. 29.08. Ale chciałabym stracić jakieś 7kg
może
> trochę więcej. Zawsze przybieram w okolicy bioder i ud- jak mogę to
> wyszczuplić.

Polecam książkę G.P.Małachow "Oczyszczanie organizmu i prawidłowe
odżywianie"
Jest tam min. o ćwiczeniach poprawiających przemianę materii i wiele
przydatnych porad.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

22. Data: 2004-02-26 16:51:53

Od: "gapa" <grazynka9@USUŃo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bezpłodność mężczyzn też jest problemem. Niedawno była natatka prasowa o
> tym, że sperma współczesnych dwudziestolatków jest gorszej jakości niż
> sześćdziesięciolatków. Jakby co.....
> Pozdrawiam
> Leszek

:)))))))) może powinieneś załaczyć zdjęcie ;))))
grazyna

23. Data: 2004-02-26 17:06:19

Od: "gapa" <grazynka9@USUŃo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No taak, tylko u mnie to tak trwa 2 tygodnie, a nie jak u wielu - 2 dni,
> denerwujace, serio. Hormony badalam, ponoc troche za malo bylo czegos_tam,

> ;-)))

Przepraszam, czy można się wtrącić?
kilka lat temu też tak uważałam, żyłam na granicy głodu, musiałam sie
"pilnować" a tkanki tłuszczowej i tak ciągle przybywało. Oczywiście
puchnięcie na 2 tygodnie przed i bolesne piersi, również mnie dotyczyło. To
ma ładną nazwę: Zespół Napięcia Przedmiesiączkowego. Lekarze to potrafią
wymyslić.
6 lat temu trafiłam, tam trafiłam, mama wcisnęła mi do ręki książkę o
diecie. Od tamtej pory już nie walczę z trzęsącym się tłuszczem na biodrach,
jestem szczupła, zawsze syta a o puchnięciu bym sobie wcale nie
przypomniała, gdybyście o tym nie napisały. Poważnie, nie trzeba zmieniać
płci :) Jak widać tą normalną fizjologię można było bez trudu poprawić.
Zachęcam :)
pzdr. grazyna

24. Data: 2004-02-26 22:48:26

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

my friend Ola W. ( p...@w...pl ) wrote :
> Moim zamiarem, nie było podniesienie ciśnienia co niektórym grupowiczom,
> ale próba zmiany swoich dotychczasowych przyzwyczajeń kulinarnych. Miałam
> nadzieję, że na tej właśnie grupie znajdę osoby, które podzielą się ze mną
> swoimi doświdczeniami w walce z wpojoną nam wszystkim tradycją kulinarną (
> schabowy z ziemniakami i kapustą bądź kluski śląskie i rolada, etc.).

Ja polecam ci w takim razie pl.rec.kuchnia ;)))
Pzdr.
Iwona

25. Data: 2004-02-29 10:41:22

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gapa" <grazynka9@USUŃo2.pl> napisał w wiadomości

> :)))))))) może powinieneś załaczyć zdjęcie ;))))

Czego?

Mam nadzieję, że piszesz o udowodnieniu efektów?
Zdjęcia dzieci na priva.
:)))
Pozdrawiam
Leszek

26. Data: 2004-02-29 12:18:52

Od: "gapa" <grazynka9@USUŃo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czego?

hmm.. swoje!

> Mam nadzieję, że piszesz o udowodnieniu efektów?
> Zdjęcia dzieci na priva.

nie o udowodnieniu, uwierzyłam ci na słowo :)
chyba się migasz? i chciał(a)bym i boję się?

grazyna

27. Data: 2004-03-01 08:20:05

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

gapa <grazynka9@USUŃo2.pl> napisał(a):

> [...]
> wymyslić.
> 6 lat temu trafiłam, tam trafiłam, mama wcisnęła mi do ręki książkę ...>

Naaapisz, pliz!!! Tytuł, autor, rodzaj diety!!! Napisałam do Ciebie na priv
też :))

Pozdroweczka
Hania

28. Data: 2004-03-01 08:29:24

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 1 Mar 2004 08:20:05 +0000 (UTC), na pl.misc.dieta, Hania napisał(a):

> pzdr. grazyna

> Naaapisz, pliz!!! Tytuł, autor, rodzaj diety!!! Napisałam do Ciebie na priv
> też :))

Żart ? ;) Przecież gapa, o ile zdążyłam się zorientować, to zwolenniczka
DO, więc zapewne chodzi o książkę (książki) Kwaśniewskiego :)
A dieta to Dieta Optymalna :)
Ciekawe, czy się mylę ;)

--
Eva Sheers

29. Data: 2004-03-01 14:29:56

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evunia" <j...@s...net> napisał w wiadomości

> Żart ? ;) Przecież gapa, o ile zdążyłam się zorientować, to zwolenniczka
> DO, więc zapewne chodzi o książkę (książki) Kwaśniewskiego :)
> A dieta to Dieta Optymalna :)
> Ciekawe, czy się mylę ;)

Nie, nie mylisz się :)
Kiedyś postulowałam tu na grupie, aby zdeklarowani grupowicze jakiejś
kokretnej diety zaznaczali w swoim podpisie w nawiasie na jakiej są diecie
np. [DO od 08.98 r.], chociażby zamiast ciągle pisać: "Pozdrawiam".
Miałoby to sens dla lepszej orientacji, ponieważ na tej grupie jest całe
mnóstwo stosowanych różnych diet, i często nie wiadomo o jakiej diecie ktoś
się wypowiada.
Ale niektóre osoby np. czarnyjanek, uznały to za idiotyczne, do dzisiaj nie
wiem dlaczego. On przeważnie nie uzasadnia swoich "mondrych" opinii.

Chyba że o to chodzi, żeby na grupie bawić się "w kotka i myszkę"... ;]

--
Krystyna*Opty* [na DO od 06.98 r.]

Głupota nie zawsze czyni złym, złość zawsze czyni głupim. Sagan Francoise

30. Data: 2004-03-01 18:38:55

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 1 Mar 2004 15:29:56 +0100, na pl.misc.dieta, Krystyna*Opty*
napisał(a):

> Kiedyś postulowałam tu na grupie, aby zdeklarowani grupowicze jakiejś
> kokretnej diety zaznaczali w swoim podpisie w nawiasie na jakiej są diecie
> np. [DO od 08.98 r.]

Mnie się taki pomysł podoba, ale jak znam życie, mało co z tego wyjdzie :)
Ludzie nie przywiązują wagi do pewnych rzeczy. Ja sama nie jestem na żadnej
diecie tak do końca, więc deklarować się nie ma sensu. Ale jesli wreszcie
zdecyduję się na coś na długo, to pewnie dam taką informację w swojej
sygnaturce.

--
Eva Sheers

post - MM