Dieta optymalna

1. Data: 2002-01-14 21:59:36

Temat: Dieta optymalna
Od: "Pejter" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!!
Moja matka ma 60 lat na karku i zaczela stosowac diete kwasniewskiego. Wazy
okolo 100 lub 110 kg nie wiem czy to jej wyjdzie na zdrowie, moim zdaniem w
jej wieku i wadze to raczej dieta wysojotluszczowa jest nie wskazana.
Napiszcie co o tym myslicie.
p...@i...pl

2. Data: 2002-01-14 22:25:38

Temat: Re: Dieta optymalna
Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pejter" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
moim zdaniem w
> jej wieku i wadze to raczej dieta wysojotluszczowa jest nie wskazana.

Nie ma takiego wieku w którym d.o. nie byłaby wskazana.

Pozdrawiam
Leszek

3. Data: 2002-01-15 05:14:32

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Napiszcie co o tym myslicie.
> p...@i...pl
>
> Witam.Moim skromnym zdaniem,nie wskazane jest popelniac bledow
w poczatkowym okresie diety optymalnej,Mama powinna sie
udac do optymalnego lekarza lub lokalnej Arkadii.
Prawidlowo stosowana przyniesie korzysci bardzo szybko.
Krzysztof
DOzdrowka.

dieta optymalna
anoreksja - prosba o pomoc
Handlowe dieta
Handlowe
Dieta Kwasniewskiego a funkcjonowanie mozgu.