Dieta optymalna

11. Data: 2002-07-04 04:27:04

Temat: Re: Dieta optymalna
Od: "Faber" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:afuh7e$n25$1@news.tpi.pl...

> Użytkownik "Faber" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

> Mógłbyś napisać jakiej to choroby mogła by się Karolina nabawić na d.o.?
> Masz jakieś dane statystyczne co do "nabawiania się" chorób na d.o., czy
tak
> sobie tylko napisałeś ze zwykłej głupoty?
>
> Pozdrawiam
> Leszek

Drogi Leszku
Zważywszy na fakt, że nie odnosiłem sie do d.o., a wyłącznie do samej idei
odchudzania w sytuacji tej młodej damy, Twój napastliwy atak na mnie,
przeprowadzony w tak niekulturalny i nierzeczowy sposób skłania mnie ku
zastanowieniu się czy jestes człowiekiem, z którym warto wdawać się w
jakiekolwiek dysputy. Jeśli ma to być wzajemne opluwanie się na poziomie,
który byłeś łaskaw zaprezentować, to wybacz, ale ja sie na to nie piszę.
mimo wszystko pozdrawiam
tade

12. Data: 2002-07-04 05:17:51

Od: "Faber" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Nie niedowaga, ale norma. Zależy do jakiej tabeli podstawiasz wynik ;).

> Właściwa waga to ta, w której czujemy się najlepiej. Dla mnie
> to 51 kg. Poniżej nie mam zamiaru schodzić.
>
> pozdrawiam również - Karolina>

Witaj
Podpisuję się pod Twoja definicja wagi właściwej. Ale samego pomysłu
odchudzania sie w Twojej sytuacji, nadal nie pochwalam. W końcu i tak
zrobisz jak zechcesz. Jeśli jestes wytrwałą osobą naciskaj nadal. Tu jest
mnóstwo rozsądnych osób i z całą pewnościa pomogą rozwiązać Twój problem.
pozdrawiam
tade

13. Data: 2002-07-05 18:39:37

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> wrote in

> Mógłbyś napisać jakiej to choroby mogła by się Karolina nabawić na
> d.o.? Masz jakieś dane statystyczne co do "nabawiania się" chorób
> na d.o., czy tak sobie tylko napisałeś ze zwykłej głupoty?

O! Znaczy się potwierdzono skuteczność DO w niezależnych
badaniach statystycznych? Można linka?

--
/**** Wskoczcie do klozetu i stańcie na głowie ****\
***** Ja żyję, a wyście umarli, panowie. *****

14. Data: 2002-07-05 19:18:37

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Drogi Leszku
> Zważywszy na fakt, że nie odnosiłem sie do d.o.,

Niestety z Twojego postu nie wynikało, że nie odnosisz się do d.o.

a wyłącznie do samej idei
> odchudzania w sytuacji tej młodej damy,

Odchudzanie się na d.o. nawet szczupłych osób nie niesie za sobą żadnych
niebezpieczeństw. Po prostu jedząc odpowiednie ilości białka i węglowodanów,
a ograniczając tłuszcze może spalić trochę zbędnych fałdek (jeżeli przy tej
wadze je ma), a poprawić udział mięśni. Waga może zostać ta sama, a nawet
wzrosnąć, ale nie chodzi przecież o wagę, ale o wygląd.

Twój napastliwy atak na mnie,
> przeprowadzony w tak niekulturalny i nierzeczowy sposób

Jeszcze raz bardzo Cię przepraszam.
Na przyszłość proszę jednak o precyzyjne formułowanie swoich wypowiedzi.

Pozdrawiam
Leszek

15. Data: 2002-07-05 19:46:18

Od: "Faber" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jeszcze raz ............
> Na przyszłość proszę jednak ...........................>

Przyjęte.
Spróbuję, chociaż nie jestem jurystą.:))
pozdrawiam
tade
P.S. w głębi ducha spodziewałem się takiej reakcji. Oznacza ona, że nie
pomyliłem się w ocenie Twojej osoby, a jest ona wysoka. Jeśli mógłbym coś
zasugerować, to umiar w doborze słów. Szczególnie tych o pejoratywnym
wydźwięku. Nie oznacza to wszak, że utworzymy towarzystwo wzajemnej
adoracji, o nie! Nieraz jeszcze zaiskrzy. Oby tylko nie raniło.
Wracając do tematu, chyba zapoznam się z d.o. Tak dla zasady. Lubię
wiedzieć więcej.

16. Data: 2002-07-06 05:40:04

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości

> Przyjęte.

Dziękuję

Nieraz jeszcze zaiskrzy.

Zycie było by nudne :)

Oby tylko nie raniło.
> Wracając do tematu, chyba zapoznam się z d.o. Tak dla zasady. Lubię
> wiedzieć więcej.

Polecam jakieś kompetentne źródła.
Może siebie? :)

Pozdrawiam
Leszek

17. Data: 2002-07-06 05:45:22

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ag5069.3vvjdfp.1@roses.of.many.colours...

> O! Znaczy się potwierdzono skuteczność DO w niezależnych
> badaniach statystycznych? Można linka?

Odwracasz "kota ogonem". Jak chcesz jakiejś statystyki, to zgłoś się do lek.
med. Przemysława Pali. Jako lekarz opty przyjął ok. 3000 pacjentów.

Pozdrawiam
Leszek

18. Data: 2002-07-07 16:35:12

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
^^^^^^^^^^^^

> Odwracasz "kota ogonem". Jak chcesz jakiejś statystyki, to zgłoś
> się do lek. med. Przemysława Pali. Jako lekarz opty przyjął ok.
> 3000 pacjentów.

Kluczowe słowo podkreśliłem.

--
/**** Umysł kolejno wybiera nas z tego świata. ****\
\**** P.K.Dick ****/

19. Data: 2002-07-08 05:54:40

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> napisał w
wiadomości news:aga1l1.3vvhbn5.1@roses.of.many.colours...
> Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> wrote in

> ^^^^^^^^^^^^

> Kluczowe słowo podkreśliłem.

U mnie podkreślone są dwa słowa. Napisz po prostu bez szyfrowania.:)
Jeżeli chodzi Ci o skuteczność d.o. w leczeniu, to Pala podawał, że u
pacjentów przyjmowanych w gabinetach na zasadzie "porada i do domu"
skuteczność leczenia jest na poziomie 50%. Za to u pacjentów przebywających
w Arkadii na turnusie skuteczność jest na poziomie 80% - 90%.

Pozdrawiam
Leszek

20. Data: 2002-07-08 07:14:17

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odwracasz "kota ogonem". Jak chcesz jakiejś statystyki, to zgłoś się do
lek.
> med. Przemysława Pali. Jako lekarz opty przyjął ok. 3000 pacjentów.

...albo do lek. med Krzysztofa Krupki (Łódź) - na podstawie leczenia dietą
grupy ponad 600 pacjentów chorych na SM pisał (może już obronił - ktoś wie
?) pracę doktorską.

Pozdrawiam

"Jadarek" - Dariusz Kral

dieta
Cambridge - Agnieszko odezwij się!!!
Poszukuje polskiego wydania ksiązki!!!!!
WWW.APSIK.PL WAS ZAPRASZA!!!
Jak to jest z błonnikiem ?