Dieta optymalna- kilka pytan

51. Data: 2003-06-10 07:26:33

Temat: Re: Dieta optymalna- kilka pytan
Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vroobelek" <V...@y...iq.NOWYTNIJ.pl> napisał w wiadomości
news:1bv9evcn0mmi05jdtgjr7squht4kni2lh6@4ax.com...
> Stało się to Mon, 9 Jun 2003 15:06:55 +0200, gdy "Krystyna*Opty*"
> <k...@p...onet.pl> napisał:

> Kwasniewski robi z siebie kombatanta i męczennika, jak to on walczy(ł) z
> zacofaniem i ciemnotą polskich lekarzy. Mnie jako osobe potencjalnie
> stosującą tę dietę obchodzi jedno: CZY SĄ POTWIERDZONE NAUKOWO DOWODY
> JEJ SKUTECZNOŚCI. Wierzyć to ja mogę w Pana Boga, jeśli chodzi o to co
> jem, chciałbym mieć pewność.

Ja w tą dietę nie wierzę, ja ją doświadczyłam i cały czas doświadczam na
sobie. Każdy naukowiec zanim swój przedmiot badań udowodni - sprawdza
go doświadczalnie, chociaż nie wszystkie zjawiska da się sprawdzić
laboratoryjnie.

> Od paru lat dieta optymalna to rosnący biznes, na pewno więc macie
> środki, aby wynająć renomowany zachodni instytut, żeby zrobił obiektywne
> badania porównawcze. Czemu tego nie robicie?

Doprawdy, naiwne pytanie...

> A skoro polski światek medyczny Kwaśniewskiego nie lubi, to dlaczego nie
> propaguje on swojej idei za granicą, np. w zagranicznych pismach
> medycznych?

Na propagandę mogą pozwolić sobie tylko mega-firmy, mega-koncerny firm
i to one dyktują, co jest "słuszne" oczywiście dla tak myślących jak Ty i
dlatego
mają się tak dobrze.

Wtedy instytuty chętne do jej zbadania ustawiałyby się do
> Was w kolejce :) Przecież dietetyka np. w Stanach czy w Europie
> Zachodniej to jeszcze większe pieniądze niż u nas.

Jeśli myślisz, że dietetyka nie ulega modzie i zawsze węglowodany będą na
topie, to niestety się mylisz.

> Jednak nie! Zamiast wyników badań dostajemy kolejne cukierkowe "cudowne
> historie" jak to pan Tadzio z Wólki Mniejszej schudł, wyzdrowiał,
> zmężniał i powiesił zdjęcie z doktórem Kwaśniewskim przed chałupą.

Chwileczkę, to samo można powiedzieć o badaniach naukowych
diety Montignaca i setkach innych diet. Też tu czytamy o nich różne
cukierkowe historie i jakoś nikt się nie domaga dowodów naukowych
od tych, którym dieta Montignaca służy i są z niej zadowoleni. Wyjątkiem
jest dieta optymalna. DLACZEGO?
Im więcej jest pozytywnych opinii od stosujących DO, tym większą budzi
krytykę, a właściwie protest nie stosujących jej.

> Czy mam pisać, w jakim celu osoby skupione wokół pana J.K. utrzymują ten
> stan dezinformacji?

A może jakieś badania robiłeś na ten temat i masz na to dowody naukowe? Czy
to może tylko takie Twoje osobiste refleksje?
Oczywiście, że możesz pisać, jeśli ma Ci to przynieść ulgę... tutaj można
pisać co się chce i przeczytać też co się chce. Właśnie po to są grupy
dyskusyjne. Bylebyś zachował jakieś normy kultury...
A już w pierwszych słowach dryfujesz w kierunku soczystych epitetów,
przy takich emocjach trudno się myśli.

--
Krystyna*Opty* K...@p...onet.pl

Głupi uczy się na swoich błędach, mądry na cudzych.

52. Data: 2003-06-10 07:57:20

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bc4178$j1p$1@news.onet.pl...
> Na propagandę mogą pozwolić sobie tylko mega-firmy, mega-koncerny firm
> i to one dyktują, co jest "słuszne" oczywiście dla tak myślących jak Ty i

Bzdura.

> [...]
> cukierkowe historie i jakoś nikt się nie domaga dowodów naukowych
> od tych, którym dieta Montignaca służy i są z niej zadowoleni. Wyjątkiem

Dlatego, że na temat tych diet istnieje już bardzo wiele naukowych badań. Np
MM wykorzystuje niskie IG, co już zostało zbadane i udowodnione w badaniach
naukowych. Tylko diea optymalna nie może się pochwalić takimi badaniami.
Krysia na pewno nie słyszała o takich badaniach, w Arkadiach ich nie uznają.

Strona domowa http://www.janwer.com/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/ ]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/ ]

53. Data: 2003-06-10 09:22:06

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w wiadomości
> [...]

Np
> MM wykorzystuje niskie IG, co już zostało zbadane i udowodnione w

No świetnie, zasada IG to jeszcze nie cała dieta MM.
Można stosować IG i nie być na diecie MM.
Zatem nie można powiedzieć, że MM jako dieta została przebadana naukowo,
a tego domagasz się od DO. To nieobiektywne. Obiektywizm rodzi się,
gdy opadają emocje.
Za to J.Kwaśniewski oparł swoją dietę o wiele innych zasad udowodnionych
w wielu naukach ścisłych. Można o nich poczytać tu:
http://strony.wp.pl/wp/arkadiakrotoszyn/ - na podstronach
- Wykłady z Biochemii
- Podst. biochem. ŻO
- Charakterystyka paliw
Gdybyś kwestionował wykształcenie autora tej strony, to jest to również
zarzut nietrafiony. Lek. med. Krzysztof Michalak jest człowiekiem
kompetentnym i wykształconym i świadomym tego, co pisze.
Ukończył Wydział Lekarski AM w Poznaniu, Informatykę na Politechnice w
Poznaniu. Pracuje w Katedrze Biofizyki AM w Poznaniu.
Naukowo zajmuje się teorią chaosu deterministycznego, posturografią oraz
wpływem pól magnetycznych na organizmy zywe. Odbył staże naukowe w Klinice
Neurologicznej w Lubece w Niemczech. Ma specjalizację z neurologii. Otworzył
przewód doktorski w temacie: "Wykorzystanie teorii chaosu deterministycznego
do badania właściwości sygnału posturograficznego".
Zagadnieniami Diety Optymalnej dra Jana Kwasniewskiego zajmuje sie od 3 lat.

> Tylko diea optymalna nie może się pochwalić takimi badaniami.
> Krysia na pewno nie słyszała o takich badaniach, w Arkadiach ich nie
uznają.

Retoryka czarnegojanka :(

--
Krystyna*Opty* K...@p...onet.pl

Przerażają mnie korzyści materialne, jakie bym dostał za reklamowanie
wszelkich krawatów, spinek, koszul, wody toaletowej... Albert Einstein

54. Data: 2003-06-10 09:27:24

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:bc4178$j1p$1@news.onet.pl...
>
> Bzdura.

Przepraszam, w poprzednim poście zabrakło znaków powyższych cytatów.

55. Data: 2003-06-10 14:46:15

Od: "^ToM^" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Siostra mojej mamy stosowała DO ze 2-3 lata temu przez jakieś pół roku. Po
> tym czasie trafila do szpitala z jakimś niedomaganiem wątroby.

raczej sie jej tylko wydawalo ze stosuje, skoro siadla watroba nie ma mowy
aby byla na DO. moim zdaniem przeslodzila DO

Szczegułów
> nie znam, bo wtedy mnie to aż tak nie interesowało. Ale mogę podrążyć
temat,
> tym bardziej, że to historia oparta na faktach :( Oczywiście po wyjściu ze
> szpitala zarzuciła DO i powróciła do starych (czyli nijakich) nawyków
> żywieniowych.

i rozumiem ze juz jest zdrowa jak ryba :))))

pozdrawiam
tom

56. Data: 2003-06-10 15:11:29

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bc47vt$nmn$1@news.onet.pl...
> [...]
> Zatem nie można powiedzieć, że MM jako dieta została przebadana naukowo,
> a tego domagasz się od DO. To nieobiektywne. Obiektywizm rodzi się,

MM podobnie jak niektóre inne diety wykorzystuje wiedzę pochodzącą z
rzetelnych badań naukowych. Optymalna nie.

Jakie emocje?

> [...]
> Gdybyś kwestionował wykształcenie autora tej strony, to jest to również
> zarzut nietrafiony. Lek. med. Krzysztof Michalak jest człowiekiem

Ostatnio podałaś link do strony, na której KBN czy coś w tym rodzaju
stwierdza że dieta optymalna jest wybitnie szkodliwa dla zdrowia. Coś Ci się
linki mnożą. Pokaż mi gdzie przeprowadzono badania z grupą kontrolną metodą
uznaną przez środowisko naukowe.
No, pokaż wreszcie.

> Krystyna*Opty* K...@p...onet.pl
>
> Przerażają mnie korzyści materialne, jakie bym dostał za reklamowanie
> wszelkich krawatów, spinek, koszul, wody toaletowej... Albert Einstein

Jaki związek ma autor cytatu z mentalnością Krysi?

57. Data: 2003-06-11 07:33:41

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> uznają.
>
> Retoryka czarnegojanka :(

a teraz retoryka dyplomowanego doradcy żywienia optymalnego z ełku krystyny
tomczak cytat pochodzi z news.plocman.pl/dietaoptymalna watekz dnia 030404
pt."uwaga jest wybitny lekarz wśród nas".

"Nic mnie tak nie irytuje, jak idiotyczny "argument"domagania się dowodów
naukowych w dyskusji z optymalnymi.Przecież trudno dyskutować o czymś
oczywistym i udowodnionym na 100%.Jeśli wiec rzeczywiście w dyskusji
domagałeś się dowodów naukowych,to już powiedziałeś o sobie wszystko i nie
ma już o czym dyskutować i nawet nie musisz sobie powyższego wyobrażać...:)
Badań nie ma a my jesteśmy, no chyba ,ze nas nie ma ;>"

to chyba wszystko na temat badań naukowych

58. Data: 2003-06-11 08:01:15

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Badań nie ma a my jesteśmy, no chyba ,ze nas nie ma ;>"
>

> to chyba wszystko na temat badań naukowych

przepraszam krysia jest oczywiscie z białegostoku co nie zmienia faktu ,ze nie
ma badań nad dieta optymalna mozliwych do zaakceptowania przez optymalnych.

59. Data: 2003-06-11 09:31:09

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
,ze nie
> ma badań nad dieta optymalna mozliwych do zaakceptowania przez

By rozum był przy młodości... Homer

60. Data: 2003-07-07 21:20:56

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bc6stg$t56$1@news.onet.pl...
> Krystyna*Opty* K...@p...onet.pl
>
> By rozum był przy młodości... Homer

Krysiu cytując Homera zamiast rzeczowo odpowiedzieć na argumenty dowodzisz
swojej ignorancji i braku dowodów na poparcie swoich fantazji.

Strona domowa http://www.janwer.com/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/ ]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/ ]

jeszcze raz myszy
makarony
Re: I've tried everything and found this works really well
[link] Dieta ko?ciotrupa
!!!!!!!