Dieta optymalna & wegetarianska

51. Data: 2004-10-27 08:14:59

Temat: Re: Dieta optymalna & wegetarianska
Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gusiek" <a...@W...onet.pl> a écrit dans le message de news:
clnjft$gf6$...@a...news.tpi.pl...

> Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@o...org> napisał w
> wiadomości
> news:clmisg$sd0$1@news.dialog.net.pl...
>>
>> MM oparta jest na węglowodanach,
>
> A to coś nowego!
> Pozdrawiam, Agata

a na czym jest oparty? bo jak na T, to moze sie zastanowie

Jurek

52. Data: 2004-10-27 08:45:51

Temat: Re: [OT] Dieta wegetarianska
Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> napisał w
wiadomości
or.workplace.pl...

> E tam, po prostu wyobrażam sobie jak mówisz chłopu na miedzy, że odżywia
> się niezgodnie z naturą ;-)

A co ma do tego chłop na miedzy?

> E tam, zanika, patrz:
27.html

A co mają do tego dopłaty? Może tylko to, że zwiększy się ilość dużych
gospodarstw, a radykalnie zmniejszy ilość małych. Czyli wieś dalej będzie
zanikać. Czy mógłbyś podać procentowy udział ludności wiejskiej w
społeczeństwie na przestrzeni wieków? (na poparcie tezy, że wieś nie zanika)

Pozdrawiam
Leszek

53. Data: 2004-10-27 08:51:11

Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina "duszołap" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> napisał
w wiadomości news:cln94n$1of$1@atlantis.news.tpi.pl...

> To nie jest teleturniej, masz znacznie więcej niż 30 sekund na
> odpowiedź. Przeczytaj więc jeszcze raz pytanie, zastanów się nad jego
> sensem i dopiero wtedy odpowiedz, bo to powyższe jest równie zabawne,

Nie rozumiem co piszesz, cierpliwie poczekam na jaśniejsze sformułowanie
myśli przez Ciebie. Możesz napisać co w mojej odpowiedzi uważasz za zabawne?

co
> Twój poprzedni występ o samolubnych genach. Już w szkole podstawowej
> uczą, że _zrozumienie treści_ pytania jest połową sukcesu.

Ja pytanie zrozumiałem. Być moze Ty nie zrozumiałaś sama co napisałaś, ale
to się też zdarza.

Pozdrawiam
Leszek

54. Data: 2004-10-27 09:12:38

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński wrote:

> Nie rozumiem co piszesz,

Właśnie na to zwróciłam Ci uwagę.

> cierpliwie poczekam na jaśniejsze sformułowanie
> myśli przez Ciebie. Możesz napisać co w mojej odpowiedzi uważasz za zabawne?

To, że nie zadałeś sobie trudu zrozumienia, w czym rzecz, a od razu
odpowiadasz. Ale po zastanowieniu dochodzę do wniosku, że to nie jest
zabawne -- to jest smutne.

> Ja pytanie zrozumiałem. Być moze Ty nie zrozumiałaś sama co napisałaś, ale
> to się też zdarza.

OK. Rozumiem, że zgodne z naturą Leszka Serdyńskiego jest latanie na
golasa po sawannie i okładanie współplemieńców kijem po głowach. Cóż,
naprawdę przykro mi, że ewolucja Cię ominęła, może napisz odwołanie albo
coś... Niemniej my, ludzie współcześni żyjący u progu XXI w.,
zastanawiamy się, jaka jest dieta zgodna z naszą naturą, a nie nad tym,
co jadł człowiek setki tysięcy lat temu. Łapiesz różnicę, czy zgodnie ze
swoją naturą zaiwaniasz już po rowach tektonicznych Afryki?

Pozdrawiam,
Karola

55. Data: 2004-10-27 09:13:37

Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@o...org> napisał w
wiadomości

> osób,
>
> aby to zrozumieć musiałbyś sie cofnąc w czasie do poczatku powstania
nauki,a
> sciślej mowiąc filozofii. zgłebić temat róznicy pomiedzy logiką wschodu i
> logiką zachodu,a nastepnie po dobrym odzywieniu mozgu wyciągnąc wnioski
> ,które narzucają sie same.słowem kluczowym jest tu logika ,co niektórzy
> tłumaczą błednie jako duchowość

Nic z tego nie rozumiem. Wydaje mi się, że w Twoim tekście brak logiki.

> ilu noblistów i olimpijczyków ( nie mowiac o mistrzach olimpijskich) maja
> eskimosi,mongołowie i inne nacje odzywiajace sie bogatotłuszczowo??

Eskimosi nie są nacją.
Jakieś dane na ten temat mógłbyś znaleźć w komitetach olimpijskich Kanady,
Finlandii, Norwegii, Danii, ZSSR (Rosji) i USA.
Mongołowie w historii igrzysk olimpijskich zdobyli chyba kilkanaście
medali.
W Meksyku 1 srebrny i 3 brązowe
w Atenach 1 brązowy
w Montrealu 1 srebrny
w Barcelonie 2 brązowe
Tak na szybko znalazłem
Mongolia liczy ok.2,5 mln ludności. To jest CZTERYSTA razy mniej niż Indie.
Biorąc jeszcze pod uwagę to, że w Ułan Bator żyje tylko 0,6 mln ludzi, a
reszta jest rozproszona na olbrzymich terenach, gdzie zakładanie jakichś
klubów sportowych i trenowanie zawodników jest utopią, to sukcesy
Mongolczyków są gigantyczne. Jeszcze jak porównamy te kilkanaście medali z
TRZEMA zdobytymi przez CZTERYSTA razy liczniejsze Indie....

Pozdrawiam
Leszek

56. Data: 2004-10-27 09:24:16

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> "Gusiek" <a...@W...onet.pl> a écrit dans le message de news:
> clnjk1$s34$...@n...news.tpi.pl...
> no widzisz , to przez ten brak bialka miesnego

Tak naprawdę, to...
...po prostu moja wegetariańska łagodność nie pozwala mi na podjęcie takiej
dyskusji, bo bez rękoczynów mogłoby się nie obejść :)))))

> schabowy wzmocni te oslabione raczki wegetarianskie ;)

Lepiej nie, bo wtedy rączkom nie tylko siły ale i agresji przybędzie ;)
Pozdrawiam, Agata

57. Data: 2004-10-27 09:36:14

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> "Gusiek" <a...@W...onet.pl> a écrit dans le message de news:
> clnjk1$s34$...@n...news.tpi.pl...

sam nie wiem dlaczego to robie . to jest chyba zle pojety humanitaryzm,który
polega na wyrywaniu Leszka i mu podobnych ze swiata mitu w jaki zyja.
zastanawiam sie nad tym czy jest sens uswiadamiania takich osobników skoro w
swoim swiecie czuja sie dobrze i dopoki nie robia innym krzywdy to mozna ich
zostawic samych sobie, a natura ich sama wyeliminuje jako jednostki
nieprzystosowane.
problem polega na tym kiedy tacy osobnicy zaczynaja prowadzic działalnosc
naukowo-dydaktyczna za pomoca internetu wprowadzając wludzi w bład

> no widzisz , to przez ten brak bialka miesnego

miesne czy moze zwierzęcego??
bo jesli miesnego to prosze rozwiń temat,gdyz wydaje mi sie, ze powielasz
nauki Leszka jakoby najlepsze białko znajdowało sie w karkówce

http://glinki.com/?l=4j5r64

58. Data: 2004-10-27 09:39:58

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> myśli przez Ciebie.

> Ja pytanie zrozumiałem. Być moze Ty nie zrozumiałaś sama co napisałaś, ale

no to jak jest zrozumiałeś, czy może nie zrozumiałeś??

59. Data: 2004-10-27 09:54:14

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nic z tego nie rozumiem. Wydaje mi się, że w Twoim tekście brak logiki.

wydaje ci się ,że w moim tekscie brak jest logiki,ale wynika to tylko i
wyłacznie z tego,jak sam raczyłeś zauwazyć,ze nie zrozumiałeś tekstu.

maja

> Eskimosi nie są nacją.

eskimosi sa nacją ,a indie (państwo) składają sie z wielu róznych nacji
już na poczatku swojego wywodu popełniasz bład logiczny i dalej brniesz w
złym kierunku

> [...]
> Finlandii, Norwegii, Danii, ZSSR (Rosji) i USA.
> Mongołowie w historii igrzysk olimpijskich zdobyli chyba kilkanaście

to teraz przemysl jeszcze raz temat na spokojnie ,jak napisała Karolina: to
nie jest teleturniej masz więcej czasu na zastanowienie sie

> [...]
> Mongolczyków są gigantyczne. Jeszcze jak porównamy te kilkanaście medali z
> TRZEMA zdobytymi przez CZTERYSTA razy liczniejsze Indie....

dla niektórych utopia jest bieganie wokół stadionu,bieganie za piłka ,
skakanie w dal iwzwyż,dzwiganie cięzarow czy sciganie sie na rowerach.

60. Data: 2004-10-27 10:02:07

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dla niektórych utopia jest bieganie wokół stadionu,bieganie za piłka ,
> skakanie w dal iwzwyż,dzwiganie cięzarow czy sciganie sie na rowerach.

O właśnie! Dla mnie na przykład :))) A osobną utopią jest dla mnie oglądanie
tego... Może to przez tę moją fatalną dietę... :)))))) Powiem mężowi, żeby
potajemnie robił mi kroplówkę z wyciągu z mięsa wieprzowego przed każdym
ważniejszym meczem, może wtedy będę grzecznie siedzieć, pić piwo i oglądać,
zamiast dziamać, że na drugim programie jest właśnie film, na który czekam
od tygodni...
Pozdrawiam, Agata

Adipex
Jestem leniwa........