Dieta - pytanie

1. Data: 2001-03-23 09:29:23

Temat: Dieta - pytanie
Od: "is" <i...@q...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile kalorii ma obwarzanek???
Dziękuje z góry za odpowiedź
Iza :)

2. Data: 2001-03-23 15:56:33

Temat: Re: Dieta - pytanie
Od: "em" <e...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ile kalorii ma obwarzanek???

Dziewiętnastowieczna teoria, mówiąca, że organizm zachowuje się jak
prymitywny piec, już się wystarczająco skompromitowała.
Nie jest prawdą, że ilość odłożonego tłuszczu w organiźmie równa się różnicy
kalorii dostarczonych w pożywieniu i "spalonych" przez organizm podzielonej
przez 7000, co lansują pisma typu Claudia.
Daj więc sobie spokój z tymi kaloriami.

Pozdrawiam, em.

3. Data: 2001-03-25 09:47:12

Od: "User11" <U...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik is <i...@q...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:99f6j4$ij9$...@n...tpi.pl...

4. Data: 2001-03-26 08:19:30

Od: "is" <i...@q...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

em napisał(a) w wiadomości: <99frqk$c3t$1@news.tpi.pl>...

>Dziewiętnastowieczna teoria, mówi?ca, że organizm zachowuje się jak
>prymitywny piec, już się wystarczaj?co skompromitowała.
>Nie jest prawd?, że ilo?ć odłożonego tłuszczu w organiĄmie równa się
różnicy
>kalorii dostarczonych w pożywieniu i "spalonych" przez organizm podzielonej
>przez 7000, co lansuj? pisma typu Claudia.
>Daj więc sobie spokój z tymi kaloriami.

:)))))
Nie czytam pism typu 'Claudia' ... a teoria spalania kalorii,
dziewiętnastowieczna czy nie, działa (przynajmniej u mnie) ;-))
Przemyślę Twoją radę ale... i tak chciałabym wiedzieć, ile kalorii ma
obwarzanek :))))
Pozdrawiam
Iza :)

5. Data: 2001-03-26 08:21:06

Od: "is" <i...@q...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

User11 napisał(a) w wiadomości: <99ker0$jkc$1@h1.uw.edu.pl>...

6. Data: 2001-03-26 09:08:44

Od: "Krzysztof G. Baranowski" <k...@s...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 26 Mar 2001, is wrote:
> Nie czytam pism typu 'Claudia' ... a teoria spalania kalorii,
> dziewiętnastowieczna czy nie, działa (przynajmniej u mnie) ;-))
Poniewaz deficyt kalorii (szczegolnie duzy deficyt) pokrywany jest nie
tylko z zapasow tluszczu ale takze np. z zapasow glikogenu znajdujacego
sie w miesniach. Powoduje to takze utrate dosc sporych ilosci wody
przez organizm, stad szybki spadek na wadze. Jest on jednak czesciowo
pozorny.

Kris

7. Data: 2001-03-26 11:40:26

Od: "is" <i...@q...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof G. Baranowski napisał(a) w wiadomości: ...
On Mon, 26 Mar 2001, is wrote:
[...]

Po pierwsze dziękuję za odpowiedź...
Więc jest to niebezpieczna dieta, np. "100 kcal"? Aha...i co to jest
glikogen? Rozumiem, ze utratę wody można nadrobić... A utratę tego czegoś ??
:)
Pozdrawiam,
Iza

8. Data: 2001-03-26 11:43:22

Od: "is" <i...@q...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paker napisał(a) w wiadomości: <99n8gv$kdh$1@news.tpi.pl>...

>Użytkownik "is" <i...@q...com.pl> napisał w wiadomości
>
>200-250

Ojej...dziękuję :))))))
Wprawdzie z mojego pytania wywiązała się dość ciekawa dyskusja, ale to o tą
informację chodziło mi na początku :))) Jeszcze trochę, i zapomniałabym o co
zapytałam ;-)))
Pozdrawiam,
Iza

9. Data: 2001-03-26 11:58:29

Od: Kamil Nowak <k...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

is napisał(a):
> [...]
> informację chodziło mi na początku :))) Jeszcze trochę, i zapomniałabym o co

Izus, te ludzie tu tak maja... zaraz ktos Ci zaleci diete optymalna
:-)))))

Kamil Nowak

10. Data: 2001-03-26 12:15:23

Od: "Paker" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora