Re: Dieta wegetarianska a DO

From: " Jeff" <j...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Dieta wegetarianska a DO
Date: Mon, 28 Aug 2006 14:01:46 +0000 (UTC)

jangr <j...@i...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Jeff" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> "tonami" - myślałeś, że tę miarę masy należy brać dosłownie? :-)
> "tonami" - w sensie - b. dużo

...to dlaczego uzywasz tego typu sformulowan? ...celowo klamiesz? po co?
.co to znaczy tez w/g ciebie duzo? ile to duzo jest...Uscislij...

> Nie znasz innych warzyw? Co Ty z tą sałatą? Sałata jest akurat dla
> DO, bo ma mało węglowodanów.

..daje ci konkretny przyklad.... a ty jakie pozywienie roslinne miales na
mysli piszac o tych "tonach? ktore podobno ludzie zjadaja...?

.nie pisz o DO, bo tej diety nie stosujesz....!!

> To żadne brednie. Nie zawsze żywiłem się tak jak ostatnio. Próbowałem
> różnych sposobów żywienia. Kiedyś np. dominował chleb, ziemniaki
> i warzywa. Pamiętam, jak to było.

...czlowieku, podales pewne twierdzenie (typu:...jak sie je pokarm..itd),
a nastepnie zaczynasz pisac o tym jak ty sie niby odzywiasz...to sie kupy nie
trzyma...
bowiem, to ze ty piszesz iz jesz czy tez jadles, tak a tak...nie moze byc
zadna podstawa do robienia uogolnien, ktore beda prawdziwe dla calej populacji
gatunku Homo Sapiens...

> Wobec tego współczuję.

..ty mnie wspolczujesz, ze niczego nie pojmujesz i bredzisz jak nawiedzony?

> Niby skąd się bierze? Mechanizmy, biochemiku, mechanizmy pokaż.

..dokladne mechanizmy podano na waszej grupie dobradieta.pl (Marcin Cooler
daje ci odnosnik do linku gdzie te badania byly dyskutowane)

> Chyba Ci się porębało z wegetarianami.

.. powodem insulinoodpornosci nie sa weglowodany ....gdyby tak bylo
to insulinodoprnosc nie powinna wystepowac w ogole wsrod np.Eskimosow
(a wystepuje nagminnie), natomiast
cala populacja Chinczykow, Japonczykow, Hindusow, Iranczykow itp...powinna
chorowac na insulinoodpornosc...a jak wiadomo tak nie jest...czli ty bredzisz...

> Jeszcze raz współczuję.

..a ja jeszcze raz pytam czy dlatego ze ty jestes niedouczony i nawiedzony?

> Drogi Kolego, ja sobie też wielu rzeczy nie życzę.
> I co z tego? Mam do Ciebie pisać "pajacu" czy użyć innych epitetów, których
> Ty chętnie i często używasz pod moim adresem?
> A teraz, DROGI KOLEGO, żegnam.

..jestes kulego nie tylko bezczelnym klamca, ale i wyjatkowa swinia, a nie
czlowiekiem...

-----
Jeff