Dieta wysokotłuszczowa ogranicza...

11. Data: 2002-12-14 07:10:28

Temat: Re: Dieta wysokotłuszczowa ogranicza...
Od: "Kamas.hw" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.rp.pl/teksty/wydanie_021213/nauka_a_1-1.F
.gif

Powoływanie się na teksty reklamowe uważam conajmniej za niepoważne

--

pozdrawiam:-)
Sławomir J. Marusiński (Kamas.hw)

12. Data: 2002-12-14 08:29:08

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamas.hw" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
t003.jasien.net...
.gif

> Powoływanie się na teksty reklamowe uważam conajmniej za niepoważne

Owszem, dlatego tutaj się nie powołuję na tekst reklamowy, a Twój post jest
nie na temat i bez sensu.
Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

13. Data: 2002-12-15 04:08:36

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:atdmpv$m8j$1@news.tpi.pl...

> Tam jest napisane, ze dieta niskotłuszczowa pomaga, zatem do osiągnięcia
> celu w ww artykule automatycznie odrzucamy wszystkie diety
wysokotłuszczowe.

Możesz sobie odrzucać, mnie to nie obchodzi.
Możesz sobie też pisać, że brak jest związku z tematem.
Nie masz żadnych argumentów, więc wybierasz takie wyjście.
Twoje chamstwo nigdy mnie nie bawiło i nie bawi.

Leszek

14. Data: 2002-12-15 04:10:50

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> napisał w
wiadomości news:atd7b9.3vvir9j.1@roses.of.many.colours...
> "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> wrote in

> Nienienie. Teraz dowiesz się, że wysokotłuszczowa zachowuje mózg
> w jeszcze lepszej, a optymalna w optymalnej. ;-)

Masz coś konkretnego do powiedzenia, czy tylko tak sobie spamujesz ku
uciesze Jaśka W. ?

Pozdrawiam
Leszek

15. Data: 2002-12-15 06:20:43

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
> wiadomości news:atdmpv$m8j$1@news.tpi.pl...

> wysokotłuszczowe.
>
> Możesz sobie odrzucać, mnie to nie obchodzi.

To po co się włączasz do dyskusji? Po to żeby teraz podkulić ogon pod
siebie?

> Możesz sobie też pisać, że brak jest związku z tematem.
> Nie masz żadnych argumentów, więc wybierasz takie wyjście.
> Twoje chamstwo nigdy mnie nie bawiło i nie bawi.
>
> Leszek

Kiedy Leszek zauważa, że nie ma racji i się poddaje, to przechodzi do
bardziej osobistej wymiany poglądów.

16. Data: 2002-12-15 07:45:21

Od: Andrzej Stypula <a...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński wrote:
> "Ketony, zamiast stanowić truciznę, jak często są traktowane przez prasę,
> sprawiają, że organizm pracuje wydajniej i stanowią zastępcze źródło paliwa
> dla mózgu. Veech nazywa ketony "magicznymi" i wykazał, że serce i mózg
> pracują o 25% wydajniej na ketonach niż na cukrze krwi."

Kiedyś byli naukowacy radziedzcy, traz amerykańscy...
tamtym chodziło o ideologie, tym o N-tys dolarów.
Poza tym nic się nie zmieniło, to a'propos niektórych argumentów.

--
Andrzej Stypula
PGP6.5.8 id: C0C45A43 ######## fan of arctic fowl '139673 ##############

17. Data: 2002-12-15 17:21:31

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> wrote in

> Masz coś konkretnego do powiedzenia, czy tylko tak sobie spamujesz ku
> uciesze Jaśka W. ?

Spamujesz co najwyżej Ty, ciągle pisząc o Kwaśniewskim bądź jego
diecie. BTW polecam sprawdzenie znaczenia słowa 'spam'.

--
/**** Umysł sprawia, że wszystko się zmienia, ****\
***** żeby upozorować upływ czasu. *****

18. Data: 2002-12-15 21:52:09

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Stypula" <a...@a...krakow.pl> napisał w wiadomości

> Kiedyś byli naukowacy radziedzcy, traz amerykańscy...
> tamtym chodziło o ideologie, tym o N-tys dolarów.

Amerykańscy zarabiają na ketonach? Czy nic Ci się nie poprzestawiało?

Pozdrawiam
Leszek

19. Data: 2002-12-15 21:58:07

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:ath6v9$1uc$2@news.tpi.pl...

> To po co się włączasz do dyskusji? Po to żeby teraz podkulić ogon pod
> siebie?

Dyskusji z Tobą po prostu nie warto prowadzić.

20. Data: 2002-12-16 06:52:20

Od: "Paprycjusz" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:atct7m$hn9$1@news.tpi.pl...

> Dieta wysokotłuszczowa to dieta o dużej zawartości tłuszczu.
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^^^

Mały quiz.
Ile to jest dużo?
a) 0,1%
b) 50%
c) 99%
d) 99,99999%

Paprycjusz

Dieta niskotłuszczowa ogranicza...
mm i tosty
ANALIZA WŁOSÓW - BIOMOL ("Olivia" styczeń 2003, str.94)
ANALIZA WŁOSÓW - BIOMOL ("Olivia" styczeń 2003, str.94)
MM czy nikt nie wie