Dieta wysokotłuszczowa ogranicza...

21. Data: 2002-12-16 07:54:20

Temat: Re: Dieta wysokotłuszczowa ogranicza...
Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paprycjusz" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
news:atjt7j$7un$1@news.tpi.pl...
> Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
> wiadomości news:atct7m$hn9$1@news.tpi.pl...

^^^^^^^^^^^^^^^^

> Mały quiz.
> Ile to jest dużo?
> a) 0,1%
> b) 50%
> c) 99%
> d) 99,99999%

b, c i d. W przypadku tluszczu oczywiscie. AFAIR za diety wysokotluszczowe
uwaza sie juz te, ktore dostarczaja ~40% zapotrzebowania kalorycznego w
lipidach.

22. Data: 2002-12-16 08:12:19

Od: "Chaciur" <gchat@na_wirtualnej_polsce.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Chociażby dieta zarówno opty jak i ketogeniczna cechują się podwyższonym
> poziomem ketonów we krwi.

Ciekawe jak to nazwać? może byś tak odwołał swoje
wcześniejsze brednie, zanim podczepisz się po cichu
pod kogoś.

> się o ketozę cukrzycową, ale ketoza jest normalnym stanem fizjologicznym.
> Nie jest normalnym, że na każdym rogu stoi McDonald i delikatesy.
Normalnym
> jest, że się głoduje".....
> "Ketony, zamiast stanowić truciznę, jak często są traktowane przez prasę,
> sprawiają, że organizm pracuje wydajniej i stanowią zastępcze źródło
paliwa
> dla mózgu. Veech nazywa ketony "magicznymi" i wykazał, że serce i mózg
> pracują o 25% wydajniej na ketonach niż na cukrze krwi."

Co innego okresowa głodówka, co innego permanentna
ketoza na DO.

Wyjaśnienie.
Leszek się zawsze upierał że DO nie jest ketogeniczna,
bo diety ketogeniczne są dobrze przebadane i mają
udokumentowane skutki uboczne.

pozdrawiam Chaciur

ps. Ja rozumiem że dzwonią dzwonki sań ale nie
mogę wytrzymać tych Lesiowych mądrości,
sorry Hafsa

23. Data: 2002-12-16 18:13:07

Od: Andrzej Stypula <a...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński wrote:

> Amerykańscy zarabiają na ketonach? Czy nic Ci się nie poprzestawiało?

Tu Cie mam. Zastanawiałem się dlaczego w specyficzny sposób posiłkujesz
się Harperem. A Ty po prostu wycinasz zdania z kontekstu i próbujesz je
użyć jako argumentu tudzież traktujesz to jako wypowiedź.
Zatem zamiast riposty, przyczytaj moją wypowiedź jeszcze raz. Może
załapiesz jej sens.

Rownież pozdrawiam,
--
Andrzej Stypula
PGP6.5.8 id: C0C45A43 ######## fan of arctic fowl '139673 ##############

24. Data: 2002-12-17 23:05:11

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chaciur" <gchat@na_wirtualnej_polsce.pl> napisał w wiadomości

> [...]
wiadomości

> Ciekawe jak to nazwać? może byś tak odwołał swoje
> wcześniejsze brednie, zanim podczepisz się po cichu

Czegoś nie rozumiesz Chaciur.

> Normalnym
> paliwa
>
> Co innego okresowa głodówka, co innego permanentna
> ketoza na DO.

Jakoś tak jest, że wegetarianom ciężko jednak jest zrozumieć różnice między
podwyższoną zawartością ketonów we krwi, a wydalaniem ketonów w moczu.
Ketony są normalnym, bardzo dobrym surowcem energetycznym, który ZAWSZE jest
we krwi, a podwyższają swój poziom nie tylko na głodówkach, dietach
wysokotłuszczowych, ale także w okresach międzytrawiennych na każdej innej
diecie.
Cytat z "Podstaw biochemicznych gospodarki lipidowej organizmu człowieka"
str. 37:
"Ketogeneza jest torem metabolicznym charakterystycznym dla okresów
międzytrawiennych".

> Wyjaśnienie.
> Leszek się zawsze upierał że DO nie jest ketogeniczna,

Bo nie jest. Ketogeniczna dieta, to taka, przy której ketony są wydalane z
moczem. Dietą ketogeniczną jest pierwsze dwa tygodnie na odchudzaniu
Atkinsa, gdzie Atkins zaleca ilość białka ograniczyć poniżej 20 gram na
dobę. Każe też sprawdzać, czy są ketony w moczu i cieszyć się jak są.
Na DO zalecane jest spożywanie takich ilości węglowodanów, aby ketony w
moczu nie pojawiały się.

> bo diety ketogeniczne są dobrze przebadane i mają
> udokumentowane skutki uboczne.

Ja nigdy nie pisałem o dietach ketogenicznych. Nie interesują mnie one.

> pozdrawiam Chaciur
>
> ps. Ja rozumiem że dzwonią dzwonki sań ale nie
> mogę wytrzymać tych Lesiowych mądrości,

Obniżasz swój poziom Chaciur! Weź się za biochemię, a nie czytanie Marcina.

Pozdrawiam
Leszek

25. Data: 2002-12-17 23:08:21

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> napisał w
wiadomości news:atih7c.3vvl7j1.1@roses.of.many.colours...
> Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> wrote in

> Spamujesz co najwyżej Ty, ciągle pisząc o Kwaśniewskim bądź jego
> diecie. BTW polecam sprawdzenie znaczenia słowa 'spam'.

Czyżbyśmy nie byli na pl.misc.dieta ? Czyżbyś chciał zmienić opis grupy na
"tylko dla wegetarian" ?

Pozdrawiam
Leszek

26. Data: 2002-12-18 12:31:34

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyżbyśmy nie byli na pl.misc.dieta ?

No i?

> Czyżbyś chciał zmienić opis grupy na "tylko dla wegetarian" ?

Zdecydowanie nie.

ps. 'Nie chce mi się z Tobą gadać.'

--
/**** Here comes the war. ****\
***** Did you think we were born in peaceful times? *****

27. Data: 2002-12-21 10:21:21

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
> wiadomości news:ath6v9$1uc$2@news.tpi.pl...

> Dyskusji z Tobą po prostu nie warto prowadzić.

Doszedłeś do takich wniosków wiele miesięcy temu. Nie potrafisz zastosować
własnych przemysleń w swoim życiu?

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

Dieta niskotłuszczowa ogranicza...
mm i tosty
ANALIZA WŁOSÓW - BIOMOL ("Olivia" styczeń 2003, str.94)
ANALIZA WŁOSÓW - BIOMOL ("Olivia" styczeń 2003, str.94)
MM czy nikt nie wie