Diohespan - jak stosować ?

1. Data: 2009-05-26 07:20:09

Temat: Diohespan - jak stosować ?
Od: Janusz Pawłowski <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przez długi czas nie mogłem dojść powodu bólu rąk i nóg, aż z pomocą
przyszła mi reklama w TV - kupiłem Diohespan i pomogło. Więc wiadomo
już co mi jest - zastawki w naczyniach krwionośnych.
W ulotce do leku jest żeby brać tabletki 2 razy na dobę. O ile wiem
- pozycja leząca, a stojąca - to róznica przy tej chorobie - więc
podczas snu jest inaczej i za dnia inaczej - jak więc brać ten lek ?.
Biorę o godzinie 10.oo i o 22.oo dzieląc dobę na dwie części, może
lepiej będzie dzielić dzień na dwie części i brać te tabletki o np.
8.00 i o 15.oo ?.

Poza tym mam jeszcze inne pytania :

1. Czy to już tak pozostanie - czy też da się to jakoś wyleczyć ?.

2. Jakie są przyczyny powstania tej choroby i czy nie lepiej leczyć
przyczyny jej powstania jak jej skutki ?.

2. Data: 2009-05-26 17:07:30

Temat: Re: Diohespan - jak stosować ?
Od: Janusz Pawłowski <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka napisał(a):
[..]
> Nie możesz iść do lekarza?

Dzięki za odpowiedź - już myślałem że nikt mi nie odpisze. Do lekarza
oczywiście mogę iść - i byłem 2 mies. temu :

Ja :
Proszę pani bolą mnie ręce od łokcia w dół i nogi od kolan w dół...
Ból o mięśnioqwy o charakterze zmęczenia.
Przypuszczalnie ma to jakiś związek z moją nadkwaśnością żołądka...

pani lekarz :
Taaak ... ? Ciekawe....
Po czym pani doktor wypisała mi receptę na kontynuację Polparzol'u

3. Data: 2009-05-27 19:31:43

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
animka

4. Data: 2009-05-28 20:32:27

Od: biggero <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pani lekarz :
> Taaak  ...  ? Ciekawe....
> Po czym pani doktor wypisała mi receptę na kontynuację Polparzol'u

Heh, z tego co zrozumiałem, to jak poszedłeś do lekarza i
zasugerowałeś zupełnie inną diagnozę, niż te naczynia krwionośne (i
rzeczywiście ciekawą i... dziwną), to myślałeś, że lekarz z nieba
wpadnie na pomysł naczyń krwionośnych, gdy nic tego nie sugerowało?
Teraz, gdy wpadłeś na ten pomysł sam, powinieneś iść do lekarza, który
powinien zlecić badania i powiedzieć Ci, jakie leki brać. Jak będziesz
miał dokładną diagnozę, to będziesz mógł także likwidować pierwotne
przyczyny, szukać różnych sposobów na ich zlikwidowanie, ale tylko i
dopiero wtedy (skąd mamy znać Twoje przyczyny powstawania choroby,
mogą być różne). Jeśli jednakże zostałbyś olany przy ponownej wizycie
u lekarza, to proś o skierowanie do ... no właśnie kogo? Do chirurga
naczyniowego? Dobrze iść do chirurga naczyniowego, który ma własne USG
i od razu je sam robi i interpretuje. Może zresztą takie schorzenie
uda się potwierdzić innymi sposobami niż USG i chirurg naczyniowy.
Idź do lekarza.

5. Data: 2009-05-31 18:35:17

Od: Janusz Pawłowski <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

biggero napisał(a):
[..]
> Idź do lekarza.

Posłuchaem się i poszedłem - na razie mam skierowanie na prześwietlenie
kręgosłupa i kręgów szyjnych, badanie krwi, potem z tym wszystkim do
neurologa....

grupa krwi
Kozie mleko
Płód w 22 tygodniu ciąży.