Re: Dla Moniki

From: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: Dla Moniki
Date: Wed, 27 Mar 2002 10:05:56 +0100

> I jeszcze jedno pytanie, czy kanwe da sie kupic na przyklad w sklepach z
> tkaninami ? :)

W Krakowie sie da - ja tak kiedys kupowalam, ale byla to zwykla polska
kanwa, na ktorej krzyzyki nie wychodzily kwadratowe, ale lekko
prostokatne, przez co caly obrazek byl wydluzony, co mialo znaczenie
tylko przy np. talerzach, ktore nie wychodzily wcale okragle :-(

Teraz zaopatruje sie w pasmanterii w kanwe czeska - kwadratowa - niezbyt
droga: niecale 30 zl za metr.

W Krakowie jest tez sklep "Polski len", w ktorym mozna kupic kanwe, ale
nie zaopatruje sie tam od czasu ww. Maja tam tez roznej wielkosci obrusy
i biezniki z kawny ( wyglada mi na te kwadratowa) - srodek jest z
"duzych kratek", a obszycie z "malych". Np. obrus 1x1 metr kosztuje 47
zl. Jednak jakosc wykonania pozostawia troche do zyczenia, tzn. nie
jestem specjalistka od szycia, ale wydaje mi sie, ze w moim wykonaniu
taki obrus bylby rowniejszy - przeciez tam chodzi tylko o zszycie
tkaniny wzdluz kratki. Te obrusy odbiegaja jednak daleko od tych, a
raczej od tego, bo widzialam tylko 1, ktory ma w ofercie Kokardka. Ale
on jest przystosowany do jednego konkretnego wzoru :-(

Pozdrawiam. Arleta