Dla Vilar

11. Data: 2009-08-25 14:02:02

Temat: Re: Dla Vilar
Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:h70o9g$j0d$1@news.onet.pl...
> Hmmm Panslo, i to co napisałeś zmusza mnie do namysłu..... jednak. MK

Kiedy zapachną bzy...
Kad zamirisu jorgowani...

http://www.youtube.com/watch?v=bE-ivhZVPPk&translate
d=1

12. Data: 2009-08-25 14:03:44

Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slavinka" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości
>
> Kiedy zapachną bzy...
> Kad zamirisu jorgowani...
>
> http://www.youtube.com/watch?v=bE-ivhZVPPk&translate
d=1

Tak łobuzy psuli mi życie, od urodzenia... Żydokomuchy - dosłownie.

13. Data: 2009-08-25 18:26:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Aug 2009 14:45:53 +0200, Vilar napisał(a):

> Myślę, Xlko Szanowna i nie mniej Szanowny Pansla,
> że na niektóre wybryki życia nie sposób się po prostu przygotować.
> Dlatego, tym bardziej, trzeba się cieszyć tym co jest.
>
> Bo tak między nami, samo gadanie nie przygotuje nas dokładnie do niczego
> :-).
> Za to pomidory w słoikach..... :-)))

Fakt, nieraz ratowały życie. I miód mam w słoikach też - na czarną godzinę,
tylko na ile wystarczy 100 litrowych słoików miodu? Mówią, że patriotyzmem
się nie najesz... Może i nie, ale on też potrafi trzymać przy życiu, jak
wiara w lepsze czasy podczas klęski.
Przede mną jeszcze cały tunel pomodorów do zagospodarowania. Sąsiedzi i
znajomi jutro dostaną.

--

Ikselka.

14. Data: 2009-08-25 20:41:52

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> Romantyzm piękna rzecz - świetnie nadaje się do rwania głupitkich lasek
> (vide Stachura)
>
> Bierzmy się więc za pomidory i życie "piękne' a proste", bo to własnie
> powinno budzić największe emocje. Zwykłe krojenie chleba, smarowanie jej
> dobrym masłem (albo mascaropne, jak ktos woli) i ukladanie na tym potężnego
> plastra pomidora.

Stachurę w ogóle czytałaś? Zawsze wydawał mi się piewcą prostoty życia.
Ale fakt, majonezy i maskarpony nie dla niego z pewnością. ;)

Pozdrawiam
w obronie młodzieńczych idoli
Ewa, głupitka laska

15. Data: 2009-08-26 07:33:56

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Stachurę w ogóle czytałaś? Zawsze wydawał mi się piewcą prostoty życia.
> Ale fakt, majonezy i maskarpony nie dla niego z pewnością. ;)

O dobry smalczyk teraz trudniej niż o maskarpona.

Qra, mocno niewyrafinowana

16. Data: 2009-08-26 08:01:06

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Masz,
Stauchurę nie tylko czytałam, ale też o Stachurze czytałam.
I własnie to "O Stachurze" zmieniło mój pogląd na to, do czego słuzy poezja
:-)))
MK

PS. Co zupełnie nie umniejsza piękna poezji. Tyle, że poeta też człowiek....

Specjalnie dla Ciebie kawałek Kofty (i co z tego, że wszyscy znają, skoro to
piekne jest?):
....Wy mnie słuchacie, a ja
Śpiewam tekst z muzyką
Taka konwencja, taki moment
Więc tak jest
Zaufaliśmy obyczajom i nawykom
Już nie pytamy
Czy w tym wszystkim jakiś sens
A ja zaśpiewać dzisiaj chcę w obronie ciszy
Choć wiem nie pora, nie miejsce i nie czas
Bo gdy się milczy, milczy, milczy
To apetyt rośnie wilczy
Na poezję
Co być może drzemie w nas ......

17. Data: 2009-08-26 08:02:34

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Smalczyk można sobie samemu upichcić, jakby nie było.

A mascarpon (Piątnicy) trywialnie chudszy niż masełko :-) (i oto cała
przyczyna "wyrafinowania" :-)) )

18. Data: 2009-08-26 08:05:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Aug 2009 09:33:56 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> O dobry smalczyk teraz trudniej niż o maskarpona.
>
> Qra, mocno niewyrafinowana

Dobry smalczyk znajdziesz u patriotów - sami robią, jak dawniej.
--

Ikselka.

19. Data: 2009-08-26 08:16:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Aug 2009 10:02:34 +0200, Vilar napisał(a):

> Smalczyk mo?na sobie samemu upichciae, jakby nie by?o.
>
> A mascarpon (Pi?tnicy) trywialnie chudszy ni? mase?ko :-) (i oto ca?a
> przyczyna "wyrafinowania" :-)) )

Ooo, to by mnie interesował :-)

--

Ikselka.

20. Data: 2009-08-26 08:20:06

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ooo, to by mnie interesował :-)

No o, "marne" 40%.
Tylko trzeba uważać na inne, im potrafi podskoczyć do 60-70....

MK

DLA AISZY
PANTA REI
Ludzie zasad i Ludzie troski