Dla miłośników roślin i kamieni

111. Data: 2006-01-11 13:47:31

Temat: Re: Dla miłośników roślin i kamieni
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:

> No właśnie, czy możliwe jest obiektywne ocenianie sztuki?
> [...]
> Obiektywna jest matematyka :)

Alez skad! Matematyka tez sztuka i ocena, czy dane twierdzenie
jest piekne czy nie jest tak samo subiektywne :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

112. Data: 2006-01-11 14:34:22

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:T%7xf.33582$%D1.29108@tornado.ohiordc.rr.com...

> Alez skad! Matematyka tez sztuka i ocena, czy dane twierdzenie
> jest piekne czy nie jest tak samo subiektywne :-)

Ale jest zasada (obiektywna) , że prostsze a więcej opisujące jest
piękniejsze ? ;-)
--

pozdrawiam :-) piotr

113. Data: 2006-01-11 14:45:46

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> Alez skad! Matematyka tez sztuka i ocena, czy dane twierdzenie
> jest piekne czy nie jest tak samo subiektywne :-)

:) Masz rację, nie pomyślałam o piękności twierdzeń.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

114. Data: 2006-01-11 14:49:07

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Jan 2006 08:11:22 +0100, Majka napisał(a):

> Jestem cały czas i czytam, tylko niektóre wątki nie zachęcają do odzywania
> się ;-(((

Wiem Majko, że podczytujesz:)
Źle sformatowałm i ułożyłam post, akurat skierowany był do Bogusława:)
Co nie znaczy, że Twoja obecność a szczegółnie pisanie cieszy mnie mniej;)

Pozdrawiam
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

115. Data: 2006-01-11 16:11:06

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger <k...@p...pl> wrote in news:43c51a1b$1
@news.home.net.pl:

>:) Masz rację, nie pomyślałam o piękności twierdzeń.

Noo.. ja sie jeszcze spotkałam z okresleniem, ze twierdzenie/wzor moze byc
elegancki :-)
Pozdrowienia - Ewa

116. Data: 2006-01-11 16:48:37

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Noo.. ja sie jeszcze spotkałam z okresleniem, ze twierdzenie/wzor moze byc
> elegancki :-)
> Pozdrowienia - Ewa

Bałagan i chaos są piękne i eleganckie.Michał pokazywał kiedyś
fraktale, gdyby takie coś chciało rosnąć w ogrodzie...
Pozdrawiam.Mirzan

117. Data: 2006-01-11 17:02:52

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:
> [...]

Widac, Ewo, nie stykalas sie z matematykami :-)

> Bałagan i chaos są piękne i eleganckie.Michał pokazywał kiedyś
> fraktale, gdyby takie coś chciało rosnąć w ogrodzie...
> Pozdrawiam.Mirzan

Alez rosna! Lisc paproci to wprost podrecznikowy przyklad fraktala.
http://www.home.aone.net.au/~byzantium/ferns/fractal
.html

Pozdrowienia,
Michal

118. Data: 2006-01-11 17:04:29

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bałagan i chaos są piękne i eleganckie.Michał pokazywał kiedyś
> fraktale, gdyby takie coś chciało rosnąć w ogrodzie...

A czy fraktale są bałaganiarskie? to nie Euklides, ale w pewnym sensie forma
uporządkowana :)

Pozdrawiam, Basia.
--
http://tabaza.sapijaszko.net/

119. Data: 2006-01-11 17:07:09

Od: Magdalena Bassett <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:
Bałagan i chaos są piękne i eleganckie.Michał pokazywał kiedyś
> fraktale, gdyby takie coś chciało rosnąć w ogrodzie...

Alez rosnie, oczywiscie. Nawet natura lubi fractals. Oto kalafior czy
broccoli o nazwie romanesque:

http://www.mcs.surrey.ac.uk/Personal/R.Knott/Fibonac
ci/romanesque.jpg

MB

120. Data: 2006-01-11 17:17:50

Temat: Re: Dla miłośników roślin i kamieni i coś dla Janusza
Od: Ryba <a...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Woynowski napisał(a):

> naturalnych warunkach w okolicach Siewierzy.
>

> Pozdrawiam,
> Paweł Woynowski

W okolicach Siewierza. Tyle że znajdują się one na
terenie parku krajobrazowego i nie wolno ich zbierać.
Pomimo to są w sprzzedaży w okolicznych centrach ogrodniczych.

Pozdrawiam
Artur z Siewierza

Dla miłośników roślin i kamieni
nowa prosi o identyfikację roślinki
Szkodniki w natarciu
[SierraHome] LandDesigner v6.0
25 letni mężczyzna podejmie pracę na terenie Warszawy lub okolic