Dla miłośników roślin i kamieni

141. Data: 2006-01-12 12:19:45

Temat: Re: Dla miłośników roślin i kamieni
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> wrote in
news:12dd.00000037.43c61520@newsgate.onet.pl:

> Albańskie,brzydkie,interesownie.

Sasanka brzydka interesownie :-)
Ale fakt faktem - sasanka albanska jest dla mnie dowodem, ze nie mam do
sasanek fanatycznego stosunku - dobrowolnie z niej zrezygnowalam, poruszona
do glabu jej hm.. uroda :-)

Szkoda, ze nie masz P. grandis, lazi za mna a chwilowo nie mam do niej
dojscia.
Btw. jakby co, jeœli bedzie dobry rok itd. to nasiona P. vernalis Cie
intresuja?
Pozdrowienia - Ewa

142. Data: 2006-01-12 12:23:18

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lilka" <l...@t...pl> wrote in

> Na allegro jest kaukaska-też 30 PLN :((

Kiedy najwieksza frajda to wysiac.. i czekac, co potem zakwitnie :-)
Poza tym szczerze mowiac nie ufam w nazewnictwo allegro, zdarzalo mi sie
widywac tam zaskakujace rzeczy ;-D
Pozdrowienia - Ewa

143. Data: 2006-01-12 12:25:48

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger <k...@p...pl> wrote in

>:) Mam sasanki, nie mam pojęcia jakie, ale śliczne. Jak zakwitną mogę
> Ci wysłac zdjęcia, może to jakiś ciekawy gatunek? Stare są.

Prawdopodobnie mieszance, ale podeslij, chcetnie zobacze.
Jezeli sa stare, to byc moze sa przeniesione z krzakow, a to moze byc
ciekawe :-)
Pozdrowienia - Ewa

144. Data: 2006-01-12 12:40:39

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Szczę?niak wrote:

> Prawdopodobnie mieszance, ale podeslij, chcetnie zobacze.
> Jezeli sa stare, to byc moze sa przeniesione z krzakow, a to moze byc
> ciekawe :-)

Zaraz wyślę, bo jakąś jedną znalazłam zeszłoroczną.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

145. Data: 2006-01-12 12:44:12

Od: "Paweł Woynowski" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

on.htm.

> Przy okazji znalazłam Eriginum yuccifolium :-)
> Dziękuję
>
> Pozdrawiam, Barbara

Nie ma za co Basiu, cała frajda po mojej stronie.
Szukasz może teego Mikołajka. Znalazłem taki adres
http://byliny.w.interia.pl/index.html, może się też przyda.

Pozdrawiam.
Paweł Woynwoski

146. Data: 2006-01-12 13:00:15

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęœniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...

> No ba.. fakty wspomniane przez Was sa dowodem na to, ze wszyscy stanowimy
> jednosc, teoretycznie i praktycznie, co jest niezwykle wrecz glebokie :-)

No nie wiem - chyba wolałabym bym po stronie jedzących, niż zjadanych ;)

Pozdrawiam, Basia.

147. Data: 2006-01-12 13:35:54

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> Podobają mi się kolorowe http://pivko89.webpark.pl/index.html

Troche uwazaj, bo na stronach tej osoby jest pare bledow merytorycznych.
Definicja fraktala istnieje, na obrazku "FRAKTAL 2" nie jest fraktal,
na stronie o zbiorze Mandelbrota zle jest podane lewe ograniczenie...

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

148. Data: 2006-01-12 14:11:13

Od: Piotr Siciarski <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli zgłębić nieco wiedzę o chaosie (matematycznym!) i fraktalach
> to można śmiało stwierdzić , że przyroda , szczególnie ożywiona
> zawsze zachowuje formy fraktalne : matematyka fraktali jest jakby
> wpisana w najgłębsze warstwy zycia . I to jest piękne :-)
> Nie ośmielę się wyrokować o czym to świadczy ;-)

Patrzysz chyba na niewłaściwą stronę lustra:)
To fraktale próbują być podobne do przyrody:)

Pozdrawiam
p...@r...pl

149. Data: 2006-01-12 14:18:15

Od: Piotr Siciarski <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 12 Jan 2006 09:45:24 +0000 (UTC), na pl.rec.ogrody, JerzyN napisał(a):

> A kto te słowa wypowiedział:
> cyt.: "Apropos kamieni, to najlepiej w ogrodzie wyglądają kamienie pozyskane z
> najbliższego otoczenia ogrodu.
> Zabawne byłyby otoczaki z Dunajca na Mazurach i odwrotnie."
> ;-)
> pozdr. Jerzy

Oczywiście, że to moje słowa i oczywiście nie czytasz dokładnie:)
Przeczytaj jeszcze raz dokładnie, zanim zacytujesz:)

Co innego ogródek przeddomowy, taki jak mam ja i może kiedyś Ty też
będziesz uprawiał, a co innego kolekcja.

Pozdrawiam
p...@r...pl

150. Data: 2006-01-12 14:35:37

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12 Jan 2006 13:44:12 +0100, Paweł Woynowski napisał(a):

> Nie ma za co Basiu, cała frajda po mojej stronie.
> Szukasz może teego Mikołajka. Znalazłem taki adres
> http://byliny.w.interia.pl/index.html, może się też przyda.

Od pani Aliny zdarzyło mi sie coś kiedyś kupić przez allegro.
Polecam, rzetelna kobieta:)

Pozdrawiam
Marta

--

http://tabaza.sapijaszko.net/

Dla miłośników roślin i kamieni
nowa prosi o identyfikację roślinki
Szkodniki w natarciu
[SierraHome] LandDesigner v6.0
25 letni mężczyzna podejmie pracę na terenie Warszawy lub okolic