Dla miłośników roślin i kamieni

151. Data: 2006-01-12 14:52:30

Temat: Re: Dla miłośników roślin i kamieni
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski wrote:

> Oczywiście, że to moje słowa i oczywiście nie czytasz dokładnie:)
> Przeczytaj jeszcze raz dokładnie, zanim zacytujesz:)
>
> Co innego ogródek przeddomowy, taki jak mam ja i może kiedyś Ty też
> będziesz uprawiał, a co innego kolekcja.

Nieuwaznie czytasz :-) Prawie cala dyskusja wlasnie na tym sie
koncentrowala, czy mozna to nazwac ogrodem.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

152. Data: 2006-01-12 15:02:32

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger napisał(a):

> Czyżby coś na moje piaski bez konieczności codziennego podlewania? ;)

KJa tez mam paiski a te małby nie lubią za wilgotna a na susze tez nei
są całkiem odporne. Trudno dogodzić :(

Pozdrawiam
Kaśka

153. Data: 2006-01-12 15:12:43

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I tyle komentarza artystki na temat szczegolnych wrazen dostarczanych
przez
> zdjecia makro :-D

A co się będę wypowiadać jak tu i tak zaraz mnie zgnoją że mam odmienne
zdanie !!!
Zaczynam obawiać się cokolwiek pisać bo i tak będzie źle :-(

> Przepraszam wszystkich za te szpile, ale nie mogłam się powstrzymac :-D

Nie szkodzi, już zdążyłam się przyzwyczaić ... w każdym drzemie boletus.

Serdecznie Miłka

154. Data: 2006-01-12 15:25:15

Od: Piotr Siciarski <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 12 Jan 2006 14:52:30 GMT, na pl.rec.ogrody, Michal Misiurewicz
napisał(a):

> Nieuwaznie czytasz :-) Prawie cala dyskusja wlasnie na tym sie
> koncentrowala, czy mozna to nazwac ogrodem.

I vice versa:))) Zauważ do którego postu się odnoszę:)
Ale faktycznie, może to być mój głos w tamtej dyskusji.

Pozdrawiam
p...@r...pl

155. Data: 2006-01-12 19:19:24

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paweł Woynowski napisał:

> Nie ma za co Basiu, cała frajda po mojej stronie.
> Szukasz może teego Mikołajka. Znalazłem taki adres
> http://byliny.w.interia.pl/index.html, może się też przyda.

Pewnie, że się przydał. Tutaj lepiej widać urodę tego
mikołajka .
A przy okazji na inne też sobie chociaż popatrzę ;-)

Pozdrawiam, Barbara

156. Data: 2006-01-12 19:33:23

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Szczę?niak napisał(a):
> "mirzan" <l...@o...pl> wrote in

> Sasanka brzydka interesownie :-)
> Ale fakt faktem - sasanka albanska jest dla mnie dowodem, ze nie mam do
> sasanek fanatycznego stosunku - dobrowolnie z niej zrezygnowalam, poruszona
> do glabu jej hm.. uroda :-)

Hmmm...mnie się nawet podoba :))
http://www.softel.com.pl/~kattka/sasanka/photos/phot
o1.html

Pozdrawiam
Kaśka

157. Data: 2006-01-12 20:02:10

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paweł Woynowski napisał:

> Szukasz może teego Mikołajka. Znalazłem taki adres
> http://byliny.w.interia.pl/index.html, może się też przyda.

Ja mam nasiona :-), zdjęcia mi brakowało

Pozdrawiam, Barbara

158. Data: 2006-01-12 21:02:34

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Szczęśniak wrote:

> Sasanka brzydka interesownie :-)

Oksymoron :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Jest coś, co czuje niechęć do słów ,,Kuala Lumpur''
W farmerze, kiedy rąbie drwa. Rąbnąłbym z~punktu

159. Data: 2006-01-12 21:09:27

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sasanka brzydka interesownie :-)
> Ale fakt faktem - sasanka albanska jest dla mnie dowodem, ze nie mam do
> sasanek fanatycznego stosunku - dobrowolnie z niej zrezygnowalam, poruszona
> do glabu jej  hm.. uroda :-)
>
> Szkoda, ze nie masz P. grandis, lazi za mna a chwilowo nie mam do niej
> dojscia.
> Btw. jakby co, jeœli bedzie dobry rok itd. to nasiona P. vernalis Cie
> intresuja?
> Pozdrowienia - Ewa

Interesują,miałem ją od Kota ale padła, chętnie wysieję.
Pozdrawiam.mirzan

160. Data: 2006-01-12 21:55:45

Od: "Paweł Woynowski" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mam nasiona :-), zdjęcia mi brakowało
>

> Pozdrawiam, Barbara

Basiu, a nie masz może ich za dużo? Pisał bym się nieśmiało na kilka.
Niestety nie mam czym się zrewanżować, bo ogródek malutki i nie ma w nim jak na
razie jakiś rarytasów, no może poza jednym, sosną Pinus Montezumae, niestety
jeszcze nie owocowała, mimo 8 lat w ogrodzie i wcześniej 5 w domu. Miałem 6
nasion i jedynie jedna siewka się uchowała.

Pozdrawiam,
Paweł Woynowski

Dla miłośników roślin i kamieni
nowa prosi o identyfikację roślinki
Szkodniki w natarciu
[SierraHome] LandDesigner v6.0
25 letni mężczyzna podejmie pracę na terenie Warszawy lub okolic