Dla miłośników roślin i kamieni

41. Data: 2006-01-10 09:26:32

Temat: Re: Dla miłośników roślin i kamieni
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:01d2.00000001.43c376ba@newsgate.onet.pl...

> Śliczne rośliny.Szkoda,że nie wszyscy widzą rośliny, wolą oglądać
płot.
> Albo ramę do obrazu, czy wystarczająco pomalowana, anie to co ważne w
środku.

Szkoda, że nie wszyscy jesteśmy tacy sami, życie byłoby łatwiejsze ;)

Pozdrawiam, Basia.

42. Data: 2006-01-10 09:35:25

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> płot.

> środku.
>
> Szkoda, że nie wszyscy jesteśmy tacy sami, życie byłoby łatwiejsze ;)

Ale jakie nudne ;)

Pozdrawiam
Bea

43. Data: 2006-01-10 09:46:59

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:
(...)
> Szkoda, że nie wszyscy jesteśmy tacy sami, życie byłoby łatwiejsze ;)

Ale jakie nuuudne ;)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

44. Data: 2006-01-10 09:57:21

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan napisał(a):

> Śliczne rośliny.Szkoda,że nie wszyscy widzą rośliny, wolą oglądać płot.
> Albo ramę do obrazu, czy wystarczająco pomalowana, anie to co ważne w środku.
> Pozdrawiam.Mirzan

O właśnie, jesli Ewelina czyta jeszcze grupę, to niech wie, że mi po
powieszeniu moich fotek dostało się za płot stary :)

Pozdrawiam
Kaśka

45. Data: 2006-01-10 10:02:39

Od: "Waldek" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale jakie nudne ;)
>
> Pozdrawiam
>        Bea

Tylko dlaczego głupota a nie wiedza są wykładnikiem tej innośi.

Pozdrawiam
Waldek

46. Data: 2006-01-10 10:02:47

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Szczę?niak napisał(a):
> "Miłka" <m...@o...pl> wrote in
>

> Aha.. tak sobie mysle.. jakbym miala do wyboru: miec w sasiedztwie
> trawnik + thuje + gipsiane krasnale albo miec takie cos to biore takie
> cos bez wahania.

Ja bym wybrala krasnale i tuje. Bo gdyby ktoś mi pod nosem takie coś
założył, to mój i te moje skalniakopodobne twory ze wstydu bym zaorała :))

Pozdarwiam
Kaśka

47. Data: 2006-01-10 10:08:12

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szkoda, że nie wszyscy jesteśmy tacy sami, życie byłoby łatwiejsze ;)
>
> Pozdrawiam, Basia.

W jednym jesteśmy bezbłędni, jeśli ktoś ma coś lepsze niż moje,
to mu kopa.
Pozdrawiam.Mirzan

48. Data: 2006-01-10 10:09:07

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldek wrote:

> Tylko dlaczego głupota a nie wiedza są wykładnikiem tej innośi.

Oj. Myślę, ze nie jest tak źle. To chyba zbyt pesymistyczne podejscie
do świata :)

Pozdrawiam
Bea

49. Data: 2006-01-10 10:14:08

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk wrote:

> Ja bym wybrala krasnale i tuje. Bo gdyby ktoś mi pod nosem takie coś
> założył, to mój i te moje skalniakopodobne twory ze wstydu bym zaorała :))

A ja mogę mieć i tuje i skalniaki w sąsiedztwie, nawet krasnoludek mi
nie przeszkadza (przejeżdżam obok jednego rowerem ;)), nawet mogłabym
jednemu sąsiadowi krasnoludka kupić w prezencie, gdyby tylko zrezygnował
z długich monologów przeplatanych "ludową interpunkcją" ;)

Krycha ze wzrokiem -5 ale za to z niezłym słuchem

Najpiękniejszą muzyką przed snem

50. Data: 2006-01-10 11:16:10

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:01d2.00000037.43c3878b@newsgate.onet.pl mirzan
<l...@o...pl> napisał(a):

> W jednym jesteśmy bezbłędni, jeśli ktoś ma coś lepsze niż moje,
> to mu kopa.

Hejka. Mirku, czy Ty nie masz w domu jakiejś nalewki na zły nastrój?
;-)Przecież najważniejsze jest to, żeby samemu być zadowolonym z własnej
działeczki czy ogrodu. Wszak nie musimy się przeglądać w opiniach innych
ludzi. :-) Z drugiej strony jeśli ktoś z nas wiesza zdjęcia ze swojego
ogrodu to musi się liczyć, że komuś się on nie spodoba lub, że ktoś wytknie
jego niedoskonałości. :-(
Krytyka pozwala udoskonalać się nam i naszym "dziełom".
Pozdrawiam konstruktywnie Ja...cki

Dla miłośników roślin i kamieni
nowa prosi o identyfikację roślinki
Szkodniki w natarciu
[SierraHome] LandDesigner v6.0
25 letni mężczyzna podejmie pracę na terenie Warszawy lub okolic