Dla miłośników roślin i kamieni

61. Data: 2006-01-10 14:47:55

Temat: Re: Dla miłośników roślin i kamieni
Od: a...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> Andreraf, wyluzuj, i nie obrażaj innych, każdy z nas widzi inaczej Świat i
> to jego prawo, inność jest wpisana w rodzaj ludzkości i uszanujmy to,
> widziałem ten gród wiem jakie to są trudne rośliny, jest jedna osoba w
> Polsce która ma całkiem niezłą kolekcje Dionysii, ale to rośliny szczególnie
> wymagające wiele poświęcenia i iprawdopodobnie dla wybrańców z przekonania
> :-) Pozd.

Nie, nikt nie ma prawa smiać sie z cudzego ogrodu. ani mówić ze ktoś ma n... w
głowie, a jesli tak robi to nie zasługuje na lepsze traktowanie.

62. Data: 2006-01-10 15:11:34

Od: "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@i...pl> napisał

> Nie, nikt nie ma prawa smiać sie z cudzego ogrodu. ani mówić ze ktoś ma
> n... w
> głowie, a jesli tak robi to nie zasługuje na lepsze traktowanie.

Nie bądź Andreraf cenzorem , kazdy ma do tego prawo, jeśli wyraża
publicznie swoją ocenę , a obecnie to rzadkość, tym bardziej ceńmy go za
otwartość i poglądy, "ludzie o zielonych palcach" to ludzie tolerancji,
czego i Tobie życzę ;-) Pozdr.

63. Data: 2006-01-10 15:13:45

Od: "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisała
> Co się im stało? Wymarzły czy "spleśniały"?
>
> Pozdrawiam
> Kaśka

Na mróz to one raczej wytrzymałe, raczej spleśniały :-) lub zabiła je
wilgoć, czyli na to samo wyszło :-))
Pozdr.

64. Data: 2006-01-10 15:19:53

Od: "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Majka" <m...@g...szczecin.pl> napisała
> Uważam więc, że najważniejsze są rośliny ;-))
>
> Majka

Majka najważniejsze są rośliny które wywieraja wpływ na Twoją
podswiadomość, z nimi czujesz się dobrze, rozmawiasz z nimi, cieszą Twoja
osobowość, wyzwalają zadowolenie i dają uczucie spokoju, tutaj sie z Tobą
zgadzam, ale to indywidualne podejscie, tak naprawde to nie bardzo wiemy
jakie jest podłoże takich odczuć:-) Pozdr.

65. Data: 2006-01-10 15:30:18

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski napisał(a):

> Na mróz to one raczej wytrzymałe, raczej spleśniały :-) lub zabiła je
> wilgoć, czyli na to samo wyszło :-))

Czyli na upartego i przy odrobinie szczęścia da sie toto utrzymac w
ogrodzie. W moim raczej nie, bo mi nawet lithodory "pleśnieją" (kolejną
białą szlag trafił jesienią) :((

POzdrawiam
Kaśka

66. Data: 2006-01-10 15:32:30

Temat: Re: Dla mi
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

a...@i...pl wrote:

> Nie, nikt nie ma prawa smiać sie z cudzego ogrodu. ani mówić ze ktoś ma n... w
> głowie

??? Wolnosc slowa to jedno z podstawowych praw czlowieka.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

67. Data: 2006-01-10 15:37:36

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> O, przepraszam - kto nazwał tę kolekcję/wystawę/zbiory/ogród botaniczny -
> "ogrodem"?

Dla mnie to jest ogrod. Skaly nie sa w niczym gorsze od trawnika.
Jedynie ten zbior doniczek nie jest ogrodowy.

Pozdrowienia,
Michal

68. Data: 2006-01-10 15:37:40

Od: "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czyli na upartego i przy odrobinie szczęścia da sie toto utrzymac w
> ogrodzie. W moim raczej nie, bo mi nawet lithodory "pleśnieją" (kolejną

Katarzyno raczej mało dokładnie czytałaś co pisałem , tego nie da się
utrzymać pod gołym niebem, zimna szklarnia to warunek, o zabiegach nie
wspomnę, tak czy siak, o co tyle gwaru ,o jakieś małe prymulki :-) Pozdr.

69. Data: 2006-01-10 15:40:38

Od: "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ??? Wolnosc slowa to jedno z podstawowych praw czlowieka.
> Pozdrowienia,
> Michal

Myślę że pogadamy o tym na spotkaniu wiosną w PKWŁ :-)
Pozd.

70. Data: 2006-01-10 15:56:50

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> napisał w
wiadomości news:dq0jb9$e28$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
> zgadzam, ale to indywidualne podejscie, tak naprawde to nie bardzo
wiemy
> jakie jest podłoże takich odczuć:-) Pozdr.

Na mnie działa tak wszystko co zawiera chlorofil ;-)
Rośliny są fenomenem i nie będę tego uzasadniał na grupie
ogrodników . Podobny stosunek mam do ptaków i owadów :-)))
--

pozdrawiam :-) piotr

Dla miłośników roślin i kamieni
nowa prosi o identyfikację roślinki
Szkodniki w natarciu
[SierraHome] LandDesigner v6.0
25 letni mężczyzna podejmie pracę na terenie Warszawy lub okolic