Dla miłośników roślin i kamieni

71. Data: 2006-01-10 16:38:30

Temat: Re: Dla miłośników roślin i kamieni
Od: a...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> Nie bądź  Andreraf cenzorem , kazdy ma do tego prawo, jeśli wyraża
> publicznie swoją ocenę ,  a obecnie to rzadkość, tym bardziej ceńmy go za
> otwartość i poglądy, "ludzie o zielonych palcach" to ludzie tolerancji,
> czego i Tobie życzę ;-) Pozdr.

Ja ciebie nie rozumiem. Jezeli on pierwszy pisze o mnie ze mam n... w głowie
to mówisz o jakiejś wolnosci słowa, jezeli ja tak pisze, to mówisz ze go
obrażam. Jakie to fałszywe.... z twojej strony. A wolność słowa nie oznacza
wcale, że można kogoś wyśmiewać chyba? A poza tym jesli wolno wszystko
powiedzieć to dlaczego zniesławienie jest nadal karalne w naszym pięknym kraju.
Źle rozumiesz pojecie wolnosci słowa. Prawda jest taka, że na tym forum
wychodzi cała natura nas Polaków. Zawiść, zazdrość, i głupota.
Teraz rozumiem dlaczego co madrzejsi tak szybko stąd uciekają.
Poczytaj na obcojezycznych forach czy spotkasz sie tam z taką agresją i
zawiścią na kogoś kto prezentuje swój ogród. Czego krytyką jest powiedzenie ze
ktoś ma n... w głowie. To świadczy raczej negatywnie o człowieku który te
słowa wypowiada.

72. Data: 2006-01-10 16:46:38

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 10 Jan 2006 16:19:53 +0100, Bogusław Radzimierski napisał(a):

> Użytkownik "Majka" <m...@g...szczecin.pl> napisała

> Majka najważniejsze są rośliny które wywieraja wpływ na Twoją
> podswiadomość, z nimi czujesz się dobrze, rozmawiasz z nimi, cieszą Twoja
> osobowość, wyzwalają zadowolenie i dają uczucie spokoju, tutaj sie z Tobą
> zgadzam, ale to indywidualne podejscie, tak naprawde to nie bardzo wiemy
> jakie jest podłoże takich odczuć:-) Pozdr.

Z drugiej strony są rośliny uważane za bardzo ładne, ale dopiero w
towarzystwie innych ich uroda olśniewa. Moje róże posadzone solo jedna obok
drugiej dla mnie wyglądałyby koszmarnie:)
Widziałam fragementy ogrodu Majki na zdjęciach i przyznaję, że mnie ten
ogród fascynuje:)

I miło Cię tu widzieć znów:)

Pozdrawiam
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

73. Data: 2006-01-10 16:52:36

Od: "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisała
> I miło Cię tu widzieć znów:)
> Pozdrawiam
> Marta

Cała przyjemność po mojej stronie :-)
Pozdr.

74. Data: 2006-01-10 16:57:59

Od: "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@i...pl> napisał

> [...]
> powiedzenie ze
> ktoś ma n... w głowie. To świadczy raczej negatywnie o człowieku który te

Dobrze Andreraf, wylałeś już słowa goryczy, jeśli tak, to wystarczy, skupmy
sie na bardziej nam bliskiej pasji, czyli ogrodu,czego sobie i Tobie życzę
:-)
Pozdr.

75. Data: 2006-01-10 16:59:32

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja chyba się za chwilę upomnę o definicję ogrodu :D
> Miłko, te dionizje w Młodzawach na urwisku, wyobrażasz sobie?

Dla mnie już same te skały są kiczowate ... gdyby były inne to może by
to jakoś wyglądało, choćby na żółtych lessowych skałkach Ogrodu Na
Rozstajach.

Serdecznie Miłka

76. Data: 2006-01-10 17:52:05

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Porównaj inne ogrody
> skalnie, w stosunku do którego jest kiepski, dużo takich widziałaś?

Właśnie w porównaniu z innymi ogrodami skalnymi ten ma się nijak !!! Nie
mogę tu rzucić nazwami tych ogrodów bo często są to prywatne założenia. Być
może robi wrażenie zbiór roślin ale w połączeniu ze skałkami jest po prostu
nie do przyjęcia. Moja wrażliwość plastyczna kształtowana od dziecka i potem
przez różne szkoły wywraca się na drugą stronę :-(

> Byłaś w tym ogrodzie, zwiedzałaś go?

To że w nim nie byłam wcale nie oznacza że jak go zobaczę to na pewno mi
się spodoba. W kolorowych pismach też oglądasz ogrody w których nie byłaś a
też odnosisz się do nich krytycznie !!!

A co, może Ty byłaś w ogrodzie niejakiego pana Josefa i możesz mi
nieobecność zarzucać ?

Serdecznie Miłka

77. Data: 2006-01-10 17:58:47

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To może pokażesz nam swój ogród? A moze sie boisz ze nie tylko Adam z Ewą
będą
> sie śmiali. A może juz sie smieją czytając twoje posty? Jesli rzeczywiscie
> byli założycielami rodzaju ludzkiego to pewnie sie niezle teraz wstydzą,
że
> sie doczekali takiego potomka jak Ty.

Pokazywałam mój ogród nie raz i zamiast się najpierw wsłuchać w grupę od
razu kogoś podsumowujesz za wyrażanie swojej opinii !!!

Przecież Ty nawet nie potrafisz siepodpisać !!!

Serdecznie Miłka

78. Data: 2006-01-10 18:03:23

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, nikt nie ma prawa smiać sie z cudzego ogrodu. ani mówić ze ktoś ma
n... w
> głowie, a jesli tak robi to nie zasługuje na lepsze traktowanie.

A któż tu się śmieje z cudzego ogrodu ? To grupa dyskusyjna na której
omawiane są różne tematy !
Jak na razie to Ty nie zasługujesz na lepsze traktowanie :-(

Serdecznie Miłka

79. Data: 2006-01-10 18:07:26

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski napisał(a):

tak czy siak, o co tyle gwaru ,o jakieś małe prymulki :-) Pozdr.

Ładne są więc sobie gwarzę :)))

Pozdrawiam
Kaśka

80. Data: 2006-01-10 18:12:43

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłka napisał(a):

> Dla mnie już same te skały są kiczowate ... gdyby były inne to może by
> to jakoś wyglądało, choćby na żółtych lessowych skałkach Ogrodu Na
> Rozstajach.

A co to jest kicz w ogóle? Pytam, bo żeby czepiać sie natury, że kicz
tworzy to chyba lekka przesada.
Mnie sie wydaje, że we współczesnych czasach artści czy plastycy tak sie
boją kiczu, gubiąc się przy tym okutnie, bo sami do końca nie potrafią
postawić granicy, że wszystko co nie jest wstrętne i zdeformowane i
ponure (mam na myśli głownie obrazy i rzeźby) jest kiczem :))

Pozdrawiam
Kaśka

Dla miłośników roślin i kamieni
nowa prosi o identyfikację roślinki
Szkodniki w natarciu
[SierraHome] LandDesigner v6.0
25 letni mężczyzna podejmie pracę na terenie Warszawy lub okolic