Dla mnie Ciekawe

11. Data: 2007-01-12 15:57:25

Temat: Re: Dla mnie Ciekawe
Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

12. Data: 2007-01-12 16:02:04

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

> > Przemysław Dębski<p...@g...pl>
> > news:eo8an7$6la$1@inews.gazeta.pl
> >
> > > Użytkownik "niezbecki" <s...@l...po> napisał w wiadomości
> > > news:eo81mj$jv1$1@news.onet.pl...
> > >
> > > > Wybierz się ze swoją Złą Żoną.
> > >
> > > Chyba mnie z kimś mylisz :)
> >
> > Jak to? :)
>
> W sensie posiadania :)

Swoją Złą Nie Posiadaną przez siebie Partnerką? :)

Paw.

13. Data: 2007-01-12 16:03:38

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki<s...@l...po>

> Przemysław Dębski<p...@g...pl>

> Swoją Złą Nie Posiadaną przez siebie Partnerką? :)

Uch, spociłem się już od tej gimnastyki :)

Paw.

14. Data: 2007-01-12 16:06:17

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niezbecki" <s...@l...po> napisał w wiadomości
> Przemysław Dębski<p...@g...pl>

> Swoją Złą Nie Posiadaną przez siebie Partnerką? :)

Nie w tym sensie, nie zaprzeczam :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

15. Data: 2007-01-12 16:46:48

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Ale się zakołowałem :)

Ale ja nie pas startowy? :-))
Od kołowania to się PifPaw deklarował.

> Od początku pojadę :)
> Dnia którego określiłem miejsce, termin i mapkę, rzuciłem też privem info
do
> paru osób które nie czytają regularnie psp.

A kto by tam te stosy czytał.

> Sławencjusz zdeklarował się, że właśnie dziś będzie ujeżdżał jakiś samolot
> na długodystansowej trasie - więc wymiękł.
> Jbaskab akcje na uczestnictwo wzrosły od początkowych 20% do 60% wczoraj
:)
> Fly - odrazu napewno i zawsze :)
> Żeś się wczoraj mignął.

Widzisz ile można stracić nie ru... szając się z miejsca?

> Zapytawszy Flyera odpowiedzi nie uzyskałem, bo się chyba gdzieś zaszył - w
> kazdym razie na necie go nie widziałem.
> JBaśce odpisałem wpierw, że spotkanko aktualne mimo że bez eta, później
> dopisałem że jednak nie wiem - odpowiedzi brak :)

> No i dylemat. Namąciłem to muszę to piwo wypić :) Więc wypije - a co -
> dosłownie i w przenośni :)
> Ale ja nie wiem ett, no nie wiem, boję się coby to było gdyby do tego
> doszło - i ja sam na sam z eMaMą :)

Boisz się eMaMy? Toć to chucherko.
Ja wiem, że jest mądrzejsza, zgrabniejsza, powabniejsza, i oczywiście naj.
Ja wytrzymuję, to czemu nie miałbyś Ty?
Jest taka godzina, iż pewnie zawija swe zgrabne ciałko w pociąg
do przyjaźni Krakowsko-Warszawskiej.

Poprostu, mi nę ło Cię to :-))
ett

To ja przepraszam za zamieszanie
Jadę w przyszłym tygodniu i mogę palić, pić i grabić,
niestety_stety rżnąć nie.
Jeśli nawet byłyby to, ostatnie dni stolicy.
Gdyby wyrżnięto warszawiaków, a tłumy
warszawianek zawodziły warszawiankę.
Od mostu na prawo, po lewo.
A nawet w łazienkach.

(Za prysznic nie ręczę :-)))

16. Data: 2007-01-12 19:43:06

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ja wytrzymuję, to czemu nie miałbyś Ty?
> Jest taka godzina, iż pewnie zawija swe zgrabne ciałko w pociąg

No to się chyba nie wyrobiła. Widzisz ile można stracić ruszając się z miejsca ?
:)

> To ja przepraszam za zamieszanie

Nie - to ja przepraszam - za Jedwabne :)

> Jadę w przyszłym tygodniu i mogę palić, pić i grabić,
> niestety_stety rżnąć nie.

A widzisz - jak sobie piwko sączyłem, to jedna taka przy barze zerkała ...
cholera - cały misterny plan udawania że tylko piwo na tym bożym świecie mnie
interesuje poszedł w pizdu :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

17. Data: 2007-01-12 20:43:20

Temat: Re: Dla mnie Ciekawe - Okiełznać w sobie zwierza.
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> cholera - cały misterny plan udawania że tylko piwo na tym bożym świecie

Trudny temat :-)))
Po ten wątek.

> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

Okiełznać w sobie zwierza.
Tytuł fajny.
Wywalę na czoło.
i zalążę.

Nie wspominam jak jest, ale jak powinno.
I po co?
Sam czasami muszę wbić kły w beton
i misternie zarysować.
Tamten rok to miałem pod egidą dekoltu.
Z dekoltu, to wręcz, strzelałem sobie w łeb.
Ciekawe u mnie, bo myślałem o porzuceniu
tego "zboczenia" i wydawało mi się wcześniej,
skutecznie.
(nawet opracowałem sobie odpowiednią ściemę)
A tu, za buchający biust, przeparkowałbym samochody.
Na całym parkingu!
Ale jak to mówi mistrz. Świnie jak się proszą,
to dostają te ... no cóż, perły.
To nie jest ładne zdanie. Niestety prawdziwe.
No i ja dostałem.
Sliniłem się cały rok, a bez mistrza silikonu, mam.
Ciekawostka?

Myślisz, że jedyna?
:-)))
Nie warto się rozpraszać!

Wg. mnie.
Kobieta, jest taką jakiej chcesz.
Namolnie, usilnie pragniesz.
Oczywiście i wice wersa,
jeśli jej nie chcesz, to masz to, czego nie chcesz.

Jeśli mogę, to tak powiedzieć.
Promienienie kobiet w rękach mężczyzn to wręcz, cud.
W następstwie zmienia się całe otoczenie.

Fakt, przywali wałkiem, ale głównie, byś ją lepiej trzymał
i patrzył. (konsekwencja nieuwagi :-)))

Uwielbia promieniować.

Gdybyś nie trzymał kościstej i żelaznej dłoni na jej szyi,
popromieniuje gdzie bądź. Gwiazdka :-)))

I za to je kochamy.

Rozwiodłem się z tematem.
A to nie o gwiazdkach, a gwizdkach miało być.:))
(ładniejsze do opisania są)

A więc (nie zaczynam od tego!)
A więc, gwizdki mają inaczej. W odróżnieniu od męskich gwiazdek.
I na tym powinienem skończyć.

ett

Ale tak mnie naszło,
Duchu i Flyer?
Co jest łatwiej utworzyć,
via men, czy woomen?
Dajcie na priv. Jeśli łaska.
Źle zapytałem.
Masz dwulatka,
co jest łatwiejsze z tej gliny?
Poważnie pytam.

18. Data: 2007-01-13 07:15:15

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trudny temat :-)))
> Po ten wątek.

Łel, łel, łel ... :)

> Okiełznać w sobie zwierza.
> Tytuł fajny.

Tiaaa - fajny, i co z tego ? Idzie prusak środkiem pokoju jak bozia przykazała,
a baba na stół z wrzaskiem ... i kapciem go - kapciem :) Ewntualnie do pudełka
po zapałkach i dokarmiać. Ale kwestia jest tego typu, że jak pierdolłoby tysiąc
atomówek pod kolumną Zygmunta - to Zygmunt kaput, kolumna kaput ale prusaki nie
kaput. Inaczej. Ty kaput, ja kaput, ona kaput, wszyscy kaput - bo w końcu każdy
kiedyś kaput. Ale dekolt nigdy nie kaput :) Chcesz dekolt kaput, ale on cie ma w
dekolcie :) Im ty go bardziej kapciem, tym w kapciu większa dziura. Głupią gadką
i tacą, księża się bogacą :) Łokiełznasz rumaka, to cie zawiezie tylko tam gdzie
chcesz. Jak go ubierzesz w garnitur, to będzie wyglądał po ludzku. Ale rumak
wyglądający po ludzku - to mniej więcej pusia herbu cielęcinka tylko zadnia :)
Można też na biedronkę tylko patrzeć, nie chlastać, nie ujeżdżać - dać jej wolną
rękę. Ale patrzenie na biedronkę pańskiego oka nie tuczy. A biedronka ma pańskie
oko również w dekolcie. Takie kulturalne zerwanie jednej więzi, daje
niepospolitą siłę i doświadczenie w uchlastywaniu wszelkich lin cumowniczych.
Gdzie nie spojrzeć dupa z tyłu - więc dlaczego i z założenia akurat okiełznać ?
Cokolwiek byś nie zrobił lub zrobił, tudzież olał sikiem prostym - prusak
przeżyje. I od tego należałoby zacząć. Wszelkie możliwe "partnerskie" relacje z
prusakiem omówione, no to przyjrzyjmy się relacji zawierania. Dlaczego to
człowiek jest gatunkiem podrzędnym względem prusaka, czemu i komu to służy ? :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

19. Data: 2007-01-13 15:06:42

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski; <eo80tv$jkm$1@inews.gazeta.pl> :

> Fly - odrazu napewno i zawsze :)
> Żeś się wczoraj mignął.
> Zapytawszy Flyera odpowiedzi nie uzyskałem, bo się chyba gdzieś zaszył - w
> kazdym razie na necie go nie widziałem.

Niestety nie dotarłem mimo szczerych chęci - zajęty "sprawami
rodzinnymi" - przegapiłem zdrowo porę wyjścia. ;)

Flyer
--
gg: 9708346
http://flyer.uczucia.com.pl/

20. Data: 2007-01-13 15:29:44

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Łel, łel, łel ... :)

> Tiaaa - fajny, i co z tego ? Idzie prusak ...

Aleś się rozdarł :-))
Ok. Słyszałem.
Ok .
Niech se idzie. W pałę trzaśniesz, zabuksuje :-)))
Ile razy prusaki tu szły?
Ciągoty mają. :-)))
Ani to miłe, ani powabne, a kroczy dumnie.
Taka tankietka w laser umizdrzona :-))
Spoko orin oko.

Jak to było?
Gewalden szlus?
(google wymięka, nie jestem w stanie sprawdzić :-)))

Aleś mnie wpuścił :-)))
Demokracja zaklucza każdego pajaca.
Czyż nie?
Jak chcą posegregować DNA?

Pluto by sobie z tym poradził,
twardy ogon ma.

OK.
Przypomina mi się parę ostrzyżeń.
A strzyżono za krzywiznę.
Ąglików, co portryt z wielką cycą chcieli.
Jednak to nie jest do posttrzymania.

Niech się dzieje wola ... chleba.

Takich kobiet jak ja boja sie mezczyzni
Odp: Oj ciekawe, ciekawe: !?