Ale gagatek: Szymon Mol (Moleke Nije)

1. Data: 2007-01-10 13:07:19

Temat: Ale gagatek: Szymon Mol (Moleke Nije)
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Ale koles!:

Kamerunczyk, uchodzca polityczy od 1999 r mieszka w Polsce.
m.in. uznany jako "Antyfaszysta Roku 2003" przez Stowarzyszenie "Nigdy
Wiecej".
Wspólorganizowal w 2003 akcje "Futbol przeciwko rasizmowi". itp.

Aresztowany w zwiazku z podejrzeniem o zarazenie wirusem HIV kilka /
kilkanascie kobiet.
Kobietom imponowalo ze interesuje sie nimi mezczyzna inteligentny i
wrazliwy. Rozmawialy
z nim o poezji, prozie i prawach czlowieka.

Kamerunczyk wybieral mlode kobiety (20-25), wyksztalcone, wrazliwe,
znajace angielski. Prosil o pomoc w tlumaczeniu esejów, artykulow itp.
Zdbywal zaufanie i aranzowal kolejne spotkania.

Grozi mu 10 lat wiezenia.

Duch

2. Data: 2007-01-10 13:22:59

Temat: Re: Ale gagatek: Szymon Mol (Moleke Nije)
Od: "psyche ." <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch <n...@n...com> napisał(a):

> [...]
> znajace angielski. Prosil o pomoc w tlumaczeniu esejów, artykulow itp.
> Zdbywal zaufanie i aranzowal kolejne spotkania.

Tak, już trochę temu o tym było.... od 7 lat jest nosicielem i robił to
świadomie - biorąc pod uwagę częstotliwość zmiany swoich partnerek to
zarażonych może być znacznie więcej.
Podobno warszawskie punkty anonimowego wykrywania HIV pękają w szwach.
Psychologia przekazu Tv działa :)

Pozdrawiam
Vicky

3. Data: 2007-01-10 15:30:44

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"psyche ." <b...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

Dzisiejszy tekst:

"Psychoza AIDS w stolicy"

http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/kamerunczyk-
zarazil-kilkaset-osob,856156,2943

4. Data: 2007-01-10 15:32:53

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" <n...@n...com> wrote in message

O kur....

"
Simon Mol (takiego pseudonimu używał Moleke Njie) już mieszkając w Polsce
napisał sztukę teatralną pod tytułem "Rasa pieczęci". - Opowiada ona o
ludziach, którzy zostawiają swoje piętno, jakby pieczęć, na innych -
opowiadał tuż po premierze autor.
Czyżby taką makabryczną pieczęć chciał zostawiać po sobie Afrykanin -
zastanawia się "Super Express".

"

5. Data: 2007-01-10 15:36:57

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No tak sobie właśnie myślałam że może chciał ukarać kobiety za to że jedna z
nich go zaraziła ...
Cholera wie co siedzi w czyjej głowie :)

Pozdrawiam
Vicky

6. Data: 2007-01-10 15:43:19

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O kur....

Ale i tak jak zwykle najlepsze sa komentarze :)

Pozdrawiam
Vicky

7. Data: 2007-01-10 16:01:20

Temat: Leczył się z HIV seksem?
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Vicky <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:45a4f818$0$13183$f...@m...aster.pl...

> Ale i tak jak zwykle najlepsze sa komentarze :)

A tu ciąg dalszy dociekań skąd Bambo miał ten pomysł:
http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/leczyl-sie-z
-hiv-seksem,855631

8. Data: 2007-01-10 16:03:04

Temat: Leczenie Aids seksem
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Vicky <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:45a4f69a$0$13200$f...@m...aster.pl...

> No tak sobie właśnie myślałam że może chciał ukarać kobiety za to że jedna
> nich go zaraziła ...
> Cholera wie co siedzi w czyjej głowie :)

"Wśród Afrykanów rozpowszechnione są szamańskie praktyki
polegające na "leczeniu się z AIDS przez seks", przez oddawanie go innej
osobie..."

9. Data: 2007-01-10 17:09:55

Temat: Re: Leczenie Aids seksem
Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Wśród Afrykanów rozpowszechnione są szamańskie praktyki
> polegające na "leczeniu się z AIDS przez seks", przez oddawanie go innej
> [...]

To już jest chyba lekko naciągane - facet nie wygląda na takiego który by w
to wierzył :)
Ale pewnie zostanie to wykorzystane w sądzie podczas obrony.

Pozdrawiam
Vicky

10. Data: 2007-01-10 17:22:33

Temat: Odp: Leczenie Aids seksem
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Vicky <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:45a50c63$0$13175$f...@m...aster.pl...

> [...]

napisał sztukę teatralną pod tytułem "Rasa pieczęci". - Opowiada ona o
ludziach, którzy zostawiają swoje piętno, jakby pieczęć, na innych -
opowiadał tuż po premierze autor." Miał ponoć tytuł Antyrasisty roku 2003 ;)
Mnie to wygląda na kompleks niepełnosprawnego /chorego/ ukrywany pod maską
"różnicy rasowej" /nie o czarną skórę mu szło ale o "rasę zarażonych"/

W komentarzach pod art. trafnie zauważają że może jakaś laszka go zdradziła
/zaraziła?/ więc się chciał odkuć na całym narodzie... ;)
A może to muzułmanin-terrorysta? Kto go wie!? ;)

eTaTo, oTo coś
Udawacz
Samson i molestowanie
Re.O nie...nie