Dla tych, co to od poczęcia...

11. Data: 2009-08-11 21:11:55

Temat: Re: Dla tych, co to od poczęcia...
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Twój sarkazm, z jakim się odnosisz do ludzi spełnionych i, co więcej, nie
> bojących się mówić o tym wprost, jest wielce znaczący i daje do myślenia na
> temat Twojego własnego życia...

Gdyby Twoje spostrzeżenia były tak proste, jak Ci się wydaje, każdy
byłby doradcą prezydenta.

--

Paulinka (aktualnego)

12. Data: 2009-08-11 21:19:36

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Twój sarkazm, z jakim się odnosisz do ludzi spełnionych i, co więcej,
> nie bojących się mówić o tym wprost, jest wielce znaczący i daje do
> myślenia na temat Twojego własnego życia...

A któż to tak mocno angażuje się myśleniem w moje życie? Chciałabyś
wiedzieć, jakie ono jest? Dlatego wyjęłaś mnie z kaefu? Czy nigdy tam nie
byłem? Ikselko, będę już zawsze w Twoim umyśle! Na dobre i na złe! :DDD

michał

13. Data: 2009-08-11 21:41:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Aug 2009 23:19:36 +0200, michal napisał(a):

> A któż to tak mocno angażuje się myśleniem w moje życie?
> Chciałabyś
> wiedzieć, jakie ono jest?

Nie musisz mówić. Ciebie mam jak na dłoni: niespełniony w małżeństwie
(nazywasz to autonomią...), z przedwczesnymi problemami z erekcją
(zainteresowanie porno...), zagubiony w wyimaginowanym świecie rozbieżnym z
rzeczywistością (poczucie zaskoczenia wywołane widokiem tłumów ludzi
salutujących Powstaniu Warszawskiemu i Powstańcom), niekulturalny
kłamczuszek korzystający z milczenia stronniczych świadków (sprawa Twego
nietaktownego, nadmiernego i nieposkromionego zainteresowania moimi
dłońmi)... i parę jeszcze mam spostrzeżeń, wartych jedynie uśmiechu
politowania.

> Dlatego wyjęłaś mnie z kaefu? Czy nigdy tam nie
> byłem? Ikselko, będę już zawsze w Twoim umyśle! Na dobre i na złe! :DDD

Na obojętne. Dziwisz mnie tylko jako egzemplarz do badań - żywy preparat
mentalny.
--

Ikselka.

14. Data: 2009-08-11 21:47:08

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Nie musisz mówić. Ciebie mam jak na dłoni: niespełniony w małżeństwie
> (nazywasz to autonomią...)

Ja podobnie i spełniona jestem.

, z przedwczesnymi problemami z erekcją
> (zainteresowanie porno...)

Afrodyzjak taki sam jak lustro w sypialni, tylko widzisz inną d.pę.

--

Paulinka

15. Data: 2009-08-11 22:00:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Aug 2009 23:47:08 +0200, Paulinka napisał(a):

> Ja podobnie i spełniona jestem.

I też autonomicznie korespondujesz sobie paraseksualnie z kimś obcym?

> , z przedwczesnymi problemami z erekcją
>
> Afrodyzjak taki sam jak lustro w sypialni, tylko widzisz inną d.pę.

To nie jest takie sobie nieznaczące "tylko inną" - właśnie chodzi o tę inną
- ja widzę i reaguję na tę, na którą powinnam, a dokładnie akurat na jej
przeciwpołożny organ męski w tym lustrze tudzież całość... a i ów organ
reaguje na to, na co powinien i nie szuka... inności.
--

Ikselka.

16. Data: 2009-08-11 22:06:08

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> I też autonomicznie korespondujesz sobie paraseksualnie z kimś obcym?

Nie. Usenet to chyba ostatnie narządzie ku temu. Pomijam już fakt, że
sama bym się z siebie uśmiała, gdybym przez internet kogoś podrywała.

To nudny jest i tyle.
--

Paulinka

17. Data: 2009-08-11 22:11:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Aug 2009 00:06:08 +0200, Paulinka napisał(a):

> Nie. Usenet to chyba ostatnie narządzie ku temu. Pomijam już fakt, że
> sama bym się z siebie uśmiała, gdybym przez internet kogoś podrywała.

Nie masz jednak tej autonomii vide michał - jesteś uwikłana w swoje
poczucie małżeńskiej lojalności i przyzwoitości przynajmniej...
:-D

> To nudny jest i tyle.

W tym lustrze wcale mi nie wygląda na nudnego... a i bez lustra wcześniej
całe lata - wcale.
--

Ikselka.

18. Data: 2009-08-12 10:34:54

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> [...]
> świadków (sprawa Twego nietaktownego, nadmiernego i nieposkromionego
> zainteresowania moimi dłońmi)... i parę jeszcze mam spostrzeżeń,

Jak na dłoni, powiadasz... ;)
Wobec tego upewniam się, że identyfikacja mojej osoby nie jast taka prosta
dla pewnych osób.

> Na obojętne. Dziwisz mnie tylko jako egzemplarz do badań - żywy
> preparat mentalny.

Godny podziwu obojętny żywy preparat mentalny. Zanotowałem. Twoje badania
trochę przypominają bujanie w obłokach z nogami wystającymi z chmury. Przy
niskim pułapie dotykasz ziemi i robisz spustoszenie w piasku.

michał

19. Data: 2009-08-12 17:45:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Aug 2009 12:34:54 +0200, michal napisał(a):

> Jak na dłoni, powiadasz... ;)
> Wobec tego upewniam się, że identyfikacja mojej osoby nie jast taka prosta
> dla pewnych osób.

..bo takich jak Ty sa tysiące? Owszem. Pospolity cham.

> Godny podziwu obojętny żywy preparat mentalny. Zanotowałem. Twoje badania
> trochę przypominają bujanie w obłokach z nogami wystającymi z chmury. Przy
> niskim pułapie dotykasz ziemi i robisz spustoszenie w piasku.

To tylko czyszczenie butów.

--

Ikselka.

Ci co muszą mieć tatusia, projektują na społeczeństwo, własne kalectwo.
Aborcja a choroby psychiczne
Do XL
Re: Polecam marihuane
Zobaczcie co oni nam zrobili i robią. A może ktoś czytał tą książkę ?