Dla zainteresowanych-oferta YR z torba i klapkami

1. Data: 2003-06-23 13:34:13

Temat: Dla zainteresowanych-oferta YR z torba i klapkami
Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!

Wlasnie dzis otrzymalam ta oferte i bardzo mi sie spodobala ale malo co
z niej moglam wywnioskowac wiec zadzwonilam do YR. A o to co sie
dowiedzialam:

1) na kupon rabatowy -40% mozna wybrac sobie co sie chce(jeden kosmetyk)

2) nie trzeba wybierac miedzy 5 flakonikami wod a prezentem niespodzianka i
tu sprawa sie troche skomplikowala bo zeby dostac te wody i prezent (podaje
przyklad): w linijce Nazwa wpisujemy to co chcemy a w miejscu na wklejenie
kuponu rabatowego wklejamy np. 5 flakonow wod toaletowych lub prezent
niespodzianke ale za ten kosmetyk , do ktorego chcemy wody lub prezent
zaplacimy normalna cene bez rabatow

3) jesli chodzi o prezent to pani nie powiedziala co w nim jest ale jest on
z gory przez nich narzucony i nic sie nie wybiera

To tyle co wiem.

Pozdrawiam

Tysia

1. Data: 2003-06-23 14:11:41

Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tysia" <t...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
on
> z gory przez nich narzucony i nic sie nie wybiera

Ciekawe, czy jest to jakiś kosmetyk, czy np. budzik z poprzedniej oferty ;)

pzdr
Kasia

1. Data: 2003-06-23 17:12:17

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

i jeszcze jesli masz gdzies sense and philosophy takie kulki bombelkujace do
kapieli
boskie sa :-)
pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-06-23 17:45:09

Temat: Jak to jest z katalogami?
Od: <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Otrzymałam dziś zamówiony listownie katalog, czekałam 2 tygodnie. W katalogu
nie ma ani słowa o promocji jaką opisujesz, jest natomiast budzik jako
prezent, 30% przeceny w cenniku urody. Z postów wnioskuję, że jest to
poprzedni katalog /a może jeszcze wcześniejszy/. Nie wiem więc, czy zamawiać
coś z niego, czy nie...

1. Data: 2003-06-23 21:26:51

Od: " panda" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kuponu rabatowego wklejamy np. 5 flakonow wod toaletowych lub prezent
> niespodzianke ale za ten kosmetyk , do ktorego chcemy wody lub prezent

hmm, czyli do tych wod toaletowych lub prezentu moge zamowic np. cos z
serii Plaisirs Nature (nie są objete ofertą rabatową, wiec i tak place
podaną stałą cenę)
czy dobrze mysle ?
pozdr.
panda

1. Data: 2003-06-23 21:36:49

Od: "Kasia Mikołajczyk" <K...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " panda" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> hmm, czyli do tych wod toaletowych lub prezentu moge zamowic np. cos z
> serii Plaisirs Nature (nie są objete ofertą rabatową, wiec i tak place
> podaną stałą cenę)
> czy dobrze mysle ?

Mysle, ze bardzo dobrze :)
pzdr
Kasia

1. Data: 2003-06-23 22:36:47

Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mysle, ze bardzo dobrze :)
> pzdr
> Kasia

Witam!!!

Jesli chodzi o serie Plaisirs Nature to przykro mi ale to jest bledne
myslenie, poniewz na ta serie sa przeznaczone osobne linijki o nr 16 i 17 i
w miejscu gdzie do innych kosmetykow przykleja sie jakis rabat to przy tej
serii jest napisane:" ZAWSZE przyjazna cena" na zielonym tle.

Przpraszam, ze Was poprawiam ale po co macie sie pozniej zawiesc.

Pozdrawiam

Tysia

1. Data: 2003-06-23 22:42:07

Od: "Kasia Mikołajczyk" <K...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w miejscu gdzie do innych kosmetykow przykleja sie jakis rabat to przy tej
> serii jest napisane:" ZAWSZE przyjazna cena" na zielonym tle.

Faktycznie! Masz rację! Sorry za wprowadzanie w błąd, ale to naprawdę
niechcący...
To ja już lepiej pójdę spać ... :)
Kolorowych snów!
Kasia

1. Data: 2003-06-23 22:46:56

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> w miejscu gdzie do innych kosmetykow przykleja sie jakis rabat to
przy tej
> serii jest napisane:" ZAWSZE przyjazna cena" na zielonym tle.

no właśnie i nie ma tam miejsca na znaczek, więc do kosmetyków z tej
serii nic się nie dostaje. Ale i tak w tej ofercie jest wyjątkowo dużo
promocji:-))

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

Rossmann - co polecacie??