Dlaczego...

1. Data: 2005-06-13 17:48:09

Temat: Dlaczego...
Od: "Hero of the Day" <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

...życie jest takie chujowe?

1. Data: 2005-06-13 17:51:10

Temat: Re: Dlaczego...
Od: "MAG" <mag27@to_wywal.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...życie jest takie chujowe?

Dlaczego takie jest, czy dlaczego je takim widzisz?

Pozdrawiam,
MAG

1. Data: 2005-06-13 18:24:00

Od: "lucid" <l...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MAG" <mag27@to_wywal.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Dlaczego takie jest, czy dlaczego je takim widzisz?

chyba w niektorych wypadkach takie poprostu czasem jest.. ale to mija,
najczesciej ;)

1. Data: 2005-06-13 18:35:12

Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hero of the Day" <m...@W...pl> napisał w
wiadomości news:42adc6dc$1@news.home.net.pl...
> ...życie jest takie chujowe?

żebyś mógł o to pytać ;)
kolejny zdesperowany, zagubiony, pozbawiony sensu życia Kubuś Puchatek? :)
ależ wy jesteście niewdzięczni...
Nietoperek

1. Data: 2005-06-13 18:41:39

Od: "uookie" <nookie@[cut]uookie.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hero of the Day"
> ...życie jest takie chujowe?

hehe a dlaczego miałoby być inne?
a dlaczego o to pytasz?
a dlaczego jak do tej pory,
użyłem trzy.. przepraszam,
cztery razy słowa 'dlaczego'?

hehe tu nawet nie chodzi o jakąś głębszą filozofię.
po prostu życie jest chujowe, bo nie znamy innego życia.
przypuśćmy, że żyli byśmy życiem niechujowym,
czyli życiem mniej więcej takim, że dałoby się je
zaakceptować, tj. nie rzygalibyśmy na myśl o nim.
wtedy i tak byłoby to życie chujowe, by nie wywoływałoby
ono u nas odruchów wymiotnych, a co za tym idzie,
byłoby nudne.. a przez to chujowe.

jaka więc jest moja odpowiedź na pytanie,
dlaczego życie jest takie chujowe?
nie ma ogólnej odpowiedz, mam tylko odpowiedź
indywidualną: bo sam jesteś chujowy,
a do tego zadajesz chujowe pytania..
jakże więc może być niechujowe twoje życie?

pozdro.
uookie
http://www.uookie.com/kung-fu/

1. Data: 2005-06-13 19:18:23

Od: "tycztom" <t...@v...iem.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "uookie" <nookie@[cut]uookie.com> napisał w wiadomości

> dlaczego życie jest takie chujowe?
> nie ma ogólnej odpowiedz, mam tylko odpowiedź
> indywidualną: bo sam jesteś chujowy,
> a do tego zadajesz chujowe pytania..
> jakże więc może być niechujowe twoje życie?

:)

Jest taki ciekawy mechanizm "młota". Otóż młodzi(ki) często mają coś
komuś za złe - starym bywalcom. Najczęściej chodzi o porażającą krytykę,
która w umyśle młokosa miażdży trafnością niczym "młot". Rzecz w tym, że
po latach młodzik przepoczwarza się w ten sam "młot" i "miażdży"
młodych.

A jednak tendencja jest spadkowa i wyliczyłem, że za 40 lat na PSP będę
już tylko ja i Sławek ;)

> pozdro.
> uookie
> http://www.uookie.com/kung-fu/

TT

--
mansarda netopierza
http://tycztom.7net.pl

1. Data: 2005-06-13 19:25:32

Od: "uookie" <nookie@[cut]uookie.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> młodych.
>
> A jednak tendencja jest spadkowa i wyliczyłem, że za 40 lat na PSP będę

słuszna uwaga.. tylko nie wiem do której szuflady
mnie wrzuciłeś? ;p za stary jestem na młodzika,
i za młody na starucha :D

1. Data: 2005-06-13 21:46:09

Od: " Himera" <h...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hero of the Day <m...@W...pl> napisał(a):

> ....życie jest takie chujowe?

bo pewnego dnia Bog obudzil sie przetarl oczy spojrzal na ziemskie padole i
zarzadzil iz zycie niejakiego Hero of the day ma byc chujowe.

1. Data: 2005-06-13 22:02:22

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hero of the Day napisał(a):
> ...życie jest takie chujowe?

Bo człowiek dostał dwie osobowości. Każda w oddzielnej półkuli mózgowej
i cały żart polega na tym, że te dwie osobowości siebie nie znoszą.

1. Data: 2005-06-13 23:09:21

Od: " Himera" <h...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paula <p...@o...pl> napisał(a):

> [...]
>
> żebyś mógł o to pytać ;)
> kolejny zdesperowany, zagubiony, pozbawiony sensu życia Kubuś Puchatek? :)

ano jestesmy droga Paulo. czlowiek nie dziekuje za rzeczy ktore ma bo wydaja
sie mu takie oczywiste, np. to ze jestem zdrowa, nie mysle o tym ze moge
zachorowac, a przeciez moge i to powaznie; to ze mam dom, ze mam co jesc, w
co sie ubrac, ze mam prace, ze sie ucze, ze mam kochajaco rodzine... to
takie oczywiste dla mnie, oczywiscie jestem wdzieczna ze to mam , ale nie
rozdrabniam sie nad tym, przywyklam do tego to stalo sie moja codziennoscia
i zycie jest chujowe bo Julka kupila se nowego Jaguara, bo Aneta przyjechala
wakacij w Acapulco, bo Zuska ma zabojczo przystojnego faceta, bo ktos inny
ma to co ja chce a nie mam, ale jak juz to posiade bede czula spelnienie do
pewnego punktu i pozniej stanie sie to codziennoscia, czyms normalnym.
Ciagla pogon za szczesciem sprowadza nas do punktu wyjscia, to bledne kolo.
Piekne sa tylko chwile - i to jest prawda, a cala reszta to dolujace,
chujowe zycie.

Wiesz czego nienawidze najbardziej na swiecie? Koncow, konca weekendu, konca
milosci, konca filmu, konca imprezy, konca dziecinstwa, mlodosci, konca
zycia. W kazdym koncu jest jakis poczatek, przynajmniej powinien byc, ale
pozniej znow bedzie koniec i tak wkolko. Piekne sa tylko chwile...

Wolontariat - oferta pracy
Re: Błędowi Kartezjusza mówimy NIE
Nie jednak nie, nie potrafię
wkrotce examy
korelacja moralność, wiedza, inteligencja