Dlaczego wierzysz

151. Data: 2016-12-29 03:10:15

Temat: Re: Dlaczego
Od: "Jolek" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolek" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
news:o414ed$p9o$1@news.mixmin.net...

> Likwidacja nieużywanych kościołów "bardzo swiadczy"
> o wiodącej roli religii :))
> Malejaca liczba właścicieli boga w seminariach
> też "bardzo świadczy" o wzroście roli religii :))

Pewna szansa jest w tym, że Właścicielami Boga
bedą też kobiety, ale Właściciele Boga mężczyźni
boją się tego jak Diabeł święconej wody,
bo wiedzą, że to byłby ich koniec - kasta pedałów
i pedofilów przestała by istnieć w Partii Watykańskiej.
Jestem pewien, że do tego dojdzie i jestem pewien,
że w przyszłości Jezus będzie kobietą - Jezusia, Jezuryja.
Najnowsze badania wykażą, ze tak jest napisane w biblii
(dotychczas źle tłumaczono niektóre miejsca
w biblii). Nawet na całunie odkryją rysy kobiece.

Partia Watykańska ewoluuje i tak będzie, bo tak zechce Bóg.
Kiedyś Bóg męczył się bardzo, że stworzył aborcję,
a teraz, proszę bardzo, partyjniacy ulżyli Bogu - zrobiłaś aborcję
- nie ma problemu, idziesz do partyjniaka, opowiadasz w szczegółach
jak doszło do ciąży, odmawiasz parę zdrowasiek,
cołaska na tacę (nie mniej jak 500) i problem aborcji z głowy.
Przy następny razie - powtórka.

152. Data: 2016-12-29 08:13:05

Temat: Re: Dlaczego wierzysz
Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-28 o 23:41, Ikselka pisze:

> Tępogłówku - "Z tym zgodzić się nie mogę, był fatalnym menadżerem,
> doprowadził Niemcy do katastrofy i winien jest milionów ofiar Niemców"
> napisał pinokio.

Co za kretynka. Przecież to właśnie napisałem. Faszystka debilka...
Ty byś Hitlera nie nazwała fatalnym.

> W _twojej_ ocenie nie miało szans - wiadomo. Ale jeśli myślisz, że zależy
> mi na twojej ocenie lub że gadam z tobą, bo chcę cię do czegoś przekonać,
> to jesteś w głębokim błędzie.

Oczywiście, że ci zależy. Wszystkim fanatykom zależy na łapaniu pokemonów.

> Mam swoich czytelników tutaj i to dla nich prowadzę "rozmowy z głupem".

No właśnie to napisałem: będziesz bredzić, bo liczysz na złapanie
bezmózgiego pokemona.

> Żeby zobaczyli, że tacy ludzie jak ty to zjawisko powodujące nieszczęście
> Polski,

A napisała to faszystka :)
Ale nie martw się, 1% społeczeństwa da się okłamać. Tych kilkunastu
debili faszystowskich skądś się jednak wzięło. Im bardziej zryty beret
tym prężniej hejluje :)

> tzn. że od wojny Polska jest nie 70, a 170 lat w plecy, a Niemcy,
> zamiast do dziś nam płacić i klęczeć za błędy oraz być państwem rolniczym,
> jak planowano,

Bo ty tak zaplanowałaś? Kretynka :)

> praktycznie od wojny coraz silniej dyktują swój porządek w
> Europie

Oglądaj jeszcze więcej tych oszołomów z twoich linków :):)

> i przy cichej aprobacie reszty Europy oczerniają Polskę

Sama oczerniasz Polskę. Nie zwalaj na innych.

> za to, co
> same zmalowały.

Jeszcze raz, łopatologicznie: ci ludzie już nie żyją albo jedzą przez
rurkę kiwając się w przód i w tył.

Zawsze się znajdzie, w dowolnym państwie, kilku debili obrzucających się
nawzajem gównem. Jesteś tego najlepszym przykładem. Ale to nie znaczy,
że wszyscy Niemcy czy wszyscy Polacy to debile tacy jak ty.

> Jak tylko powstaną warunki do ujawnienia procesu odrodzeniowego 4 Rzeszy,
> natychmiast zobaczysz swoich "dobrych Niemców" w akcji - a teraz śnij
> dalej.

Jesteś chora.
Nasi rodzimi faszyści są lepsi? Twoi koledzy aż szczają po nogach
wyczekując okazji żeby komuś wpierdolić. Już ci pisałem: nie uogólniaj.
Debile są i będą. I to przez takich jak ty rodzą się konflikty.
Więc nie zwalaj na Niemców.

> Bidoku bezrozumny, nie mówię o konkretnych jednostkach - twoich znajomych

Skoro nie mówisz o jednostkach to o kim?
Tak, wiem, nacjonalistyczni kretyni wyobrażają sobie państwa jako
myślące byty. Państwo to, państwo siamto...
Ogarnij się, nie mieszkamy już w jaskiniach.

> (choć oni akurat też będą podlegali nagłej zmianie w momencie, kiedy sobie
> uświadomią, że to już), ale o całej ZEWNĘTRZNEJ polityce propagandowej
> Niemiec.

Masz urojenia. Nie każdy jest taką tępą kretynką jak ty.

> Dla ciebie żaden "mój" nie jest wiarygodny - może gdybym cytowała
> Merkelową... :->

Słuchasz bredni to i powtarzasz brednie. Czasem pomyśl samodzielnie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

153. Data: 2016-12-29 08:13:57

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-28 o 23:44, Ikselka pisze:

> Albowiem publicznie mogą się pokazywać tylko przeciwnicy religii oraz
> zakładać partie?
> Naprawdę cię poturbowało...

Ty nawet czytać ze zrozumieniem nie potrafisz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

154. Data: 2016-12-29 09:32:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> [...]
>
> Oczywiście, że ci zależy. Wszystkim fanatykom zależy na łapaniu pokemonów.

> No właśnie to napisałem: będziesz bredzić, bo liczysz na złapanie

Ciebie?
:-D

> A napisała to faszystka :)
> Ale nie martw się, 1% społeczeństwa da się okłamać. Tych kilkunastu
> debili faszystowskich skądś się jednak wzięło. Im bardziej zryty beret
> tym prężniej hejluje :)

Zobaczysz Niemcy i twoich niemieckich "znajomych" za max 10 lat, to twój
beret tego nie wytrzyma.

> Bo ty tak zaplanowałaś? Kretynka :)

W pustej główce wiatr ci hula, niedokształcie. O planie Morgenthau'a sobie
przeczytaj.
Historii liźnij, może zaczniesz coś kumać. Bo widzę, że życie upłynęło ci
na grach komputerowych z dobrymi Niemcami w roli głównej.

No jak można dalej z takim niedokształtem historycznym gadać?
NO NIE MOŻNA.

--
XL

155. Data: 2016-12-29 15:51:56

Od: "Jolek" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Albowiem publicznie mogą się pokazywać tylko przeciwnicy religii oraz
> zakładać partie?

Partia Watykańska nie została założona. Sukienkowi nie są aż tak
głupi. Oni wolą udawać, że są organizacją religijną, a faktycznie działają
tak jak partia polityczna. To przynosi im większą Trójcę Świętą :
Władza, Seks i Pieniądze, bo uzależnieni głosują tak jak sukienkowy
im każe.

Nie ma przeciwników religii. Są tylko przeciwnicy organizacji politycznych,
które udają organizacje religijne.

156. Data: 2016-12-29 15:54:30

Od: "Jolek" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pecunia non olet - twoja partia bierze moje, to dawaj ty na moją partię

Czy przez to rozumiesz, że PiS bierze twoje pieniądze
i dlatego ja mam płacić na Partię Watykańską ?

Od zawsze wiadomo i każdy normalny wie, że dla Partii
Watykańskiej pieniądze nie śmierdzą i biorą z każdego
źródła, dla nich liczy się tylko Trójca Święta : Władza, Seks, Pieniądze.

157. Data: 2016-12-29 16:13:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolek <e...@t...pl> wrote:

> Czy przez to rozumiesz, że PiS bierze twoje pieniądze
> i dlatego ja mam płacić na Partię Watykańską?

PiS??? Moje pieniądze bierze TWOJA partia.
Czytaj ze zrozumieniem.

> Od zawsze wiadomo i każdy normalny wie, że dla Partii
> Watykańskiej pieniądze nie śmierdzą i biorą z każdego
> źródła, dla nich liczy się tylko Trójca Święta : Władza, Seks, Pieniądze.

8 lat dawałeś na to samo swojej partii i było dobrze :->

--
XL

158. Data: 2016-12-29 18:40:15

Od: andal <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 29 Dec 2016 15:51:56 +0100, Jolek wrote:

> [...]
>
> Nie ma przeciwników religii. Są tylko przeciwnicy organizacji
> politycznych, które udają organizacje religijne.

jestes za glupi zeby zorganizowac swoja partie

zatem Władza, Seks i Pieniądze nie dla ciebie kmiocie

159. Data: 2016-12-29 18:41:53

Od: andal <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 29 Dec 2016 03:10:15 +0100, Jolek wrote:

> Partia Watykańska ewoluuje i tak będzie, bo tak zechce Bóg.

a ty glupiejesz z dnia na dzien

160. Data: 2016-12-29 21:20:47

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-29 o 09:32, Ikselka pisze:

> Ciebie?
> :-D

Czego znowu nie zrozumiałaś?

> Zobaczysz Niemcy i twoich niemieckich "znajomych" za max 10 lat, to twój
> beret tego nie wytrzyma.

Wystarczy, że widzę twoich faszystów. Robicie burdel, prowokujecie,
obrzucacie gównem wszystkich jak leci... a potem się dziwicie, że
normalni ludzie są na was wkurwieni i (na razie) grożą wam palcem.
Grożą wam, pislamistom, bo widzą, że nie wszyscy Polacy mają zryty
beret. I to przez was normalni dostaną przy okazji rykoszetem.
Niemcy swoich faszystów potrafią trzymać za mordę.

Wyciągnij z tego wnioski.

> W pustej główce wiatr ci hula, niedokształcie. O planie Morgenthau'a sobie
> przeczytaj.

I czego nie zrozumiałaś? Zapytaj to ci wytłumaczę.

I pisze to faszystka i wielbicielka Hitlera :)

> Bo widzę, że życie upłynęło ci
> na grach komputerowych z dobrymi Niemcami w roli głównej.

Znowu masz urojenia :)

> No jak można dalej z takim niedokształtem historycznym gadać?
> NO NIE MOŻNA.

Ja z tobą nie gadam. Ja ci udzielam lekcji. Do dyskusji na poziomie nie
wystarczy rzucić jakimś zasłyszanym na propagandowych pogadankach,
wyrwanym z kontekstu hasłem (albo filmikiem z wykładem niewiadomokogo).
Zacznij myśleć samodzielnie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Dożywocie dla Dariusza P.