Dlaczego NIE DAJĘ NA WOŚP.

31. Data: 2015-05-09 20:00:42

Temat: Re: Dlaczego NIE DAJĘ
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości
news:554e2080$0$2207$65785112@news.neostrada.pl...

> Ja strasznie nie szanuję własnej pracy i demoralizuję [...]

Ośmieszając się samemu sądzisz że ośmieszysz tych tych którzy ośmieszają
twoje poglądy/idee/etc ? Śmię wąt pić :)

Dębska

32. Data: 2015-05-09 20:18:56

Temat: Re: Dlaczego NIE DAJĘ NA WOŚP.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 9 May 2015 19:25:21 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
_wiedzka_owsiak_sami_sobie_podpisuj_i_wyp_acaj

> Oczekuję, że nie będzie tam nepotyzmu w transakcjach.

...wykonywanych OFIAROWANYMI pieniędzmi!

--

Ikselka
pewni siebie."

33. Data: 2015-05-09 20:43:53

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

Dnia Sat, 9 May 2015 16:57:56 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

>ŻADNA fundacja (za wyjątkiem Kliniki Budzik - bo ta akurat jest ewidentnie
>czysta) ode mnie grosza nie zobaczy - nie mam zamiaru utrzymywac etatów dla
>darmozjadów.

noihuj

34. Data: 2015-05-09 20:44:41

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

>Ośmieszając się samemu sądzisz że ośmieszysz tych tych którzy ośmieszają
>twoje poglądy/idee/etc ? Śmię wąt pić :)

na zdrowie

35. Data: 2015-05-09 20:55:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 9 May 2015 20:43:53 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

.net...

> noihuj

Skoro tak, to na przyszłość nie wcinaj mi się tu ze swoimi pożal się Boże,
reklamami.
--

Ikselka
pewni siebie."

36. Data: 2015-05-09 21:00:13

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-09 o 16:53, Ikselka pisze:
> [...]
> demoralizacja osoby obdarowanej, po drugie brak poszanowania dla własnej

Czyli nie dajesz jałmużny?
Jak ma się to do Twojej religii?

37. Data: 2015-05-09 21:09:49

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup
>
> Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

> na zdrowie

Korzytanie z furtki którą sugeruje przeciwnik w dodatku tak banalnej ... to
troche obciach - tak mówiąc między nami a Korwinem ;)

Dębska

38. Data: 2015-05-09 21:34:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 09 May 2015 21:00:13 +0200, zdumiony napisał(a):

> Czyli nie dajesz jałmużny?

http://www.jakatolik.com/artykuly/Jalmuzna-czy-dawac
-i-komu

"Jałmużna jest praktycznym znakiem naszej wiary oraz miłości do Boga i
bliźniego. Winna być praktykowana z motywów religijnych i humanitarnych,
ponieważ jest jeszcze taka potrzeba wobec doświadczenia grzechu,
niesprawiedliwości i krzywdy innych ludzi, którzy nie mieli tyle szczęścia,
możliwości lub siły, by w wystarczający sposób zabezpieczyć swój byt
materialny i ulżyć swemu losowi. Jałmużna jest jednym z podstawowych
sposobów, by ten fakt minimalizować, jeśli nie można go całkowicie
wyeliminować. Polega ona na dzieleniu się z bliźnim tym, co posiadam(...)

Zatem pieniądze nie są tu jedynym predestynowanym środkiem jałmużny. Muszę
na nie ciężko pracować, nikt mi ich za darmo nie daje i nawet tego nie
oczekuję, ba, wręcz mi je zabierają wciąż, niezależnie od tego, czy coś
zarobię, czy nie.
A dawanie pieniędzy "bo tak", to, jak pisałam, demoralizacja:

" (...)Czasem nie wystarczy doraźna pomoc, ale trzeba będzie pomoc w
wyszukaniu pracy, noclegu, zapewnieniu korzystania ze społecznych zasiłków,
jeśli mam taką możliwość i chcę poświecić swój czas. Nie powinno się jednak
dawać pijakom i narkomanom, bowiem przez ten datek możemy przyczyniać się
raczej do ich większego upadku niż podniesienia na duchu."

Dopiszę: nie powinno się dawać pieniedzy LENIOM i NACIĄGACZOM oraz osobom
budującym z ich zbierania swoje majątki.

> Jak ma się to do Twojej religii?

Jak wyżej.

--

Ikselka
pewni siebie."

39. Data: 2015-05-09 21:50:15

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szklarnię, piekarnię/ciastkarnię - cokolwiek. Jesteś pewna że robiłabyś
> publiczny przetarg na dostawcę mąki czy szczepków ogrodniczych gdyby Twój
> szwagier czy teść miał młyn czy szkołkę pomidorów??? Bo ja jestem pewny że
> brałabyś dostawy od szwagra/teścia i jeszcze wymachiwała paluszkiem
> komukolwiek kto kwestionowałby takie działanie w TWOJEJ PRYWATNEJ FIRMIE.
> A czy Tobie się to podoba czy nie, WOŚP jest prywatną firmą pana Owsiaka i
> nic Tobie do tego kogo on zatrudnia czy komu faktury wypisuje o ile robi

Problem w tym, że żadne z nas nie dostanie wojska, policji, straży pożarnej,
czasu antenowego w TV, etc- za_darmo. Taki pech. A Owsiak dla swojej
prywatnej firmy- dostaje.

--

Chiron

40. Data: 2015-05-09 21:50:46

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

> [...]

>Korzytanie z furtki którą sugeruje przeciwnik w dodatku tak banalnej ... to
>troche obciach - tak mówiąc między nami a Korwinem ;)

Pffff...

DLACZEGO warto głosować nawet NIEWAŻNIE. (was: Ile będzie głosów nieważnych?)
Bycie bogatym...
Internauci o "cyckach Ogórek"
Pacyfista
Jedyny prezydent