Dlaczego NIE DAJĘ NA WOŚP.

111. Data: 2015-05-19 13:44:12

Temat: Re: Dlaczego NIE DAJĘ NA WOŚP.
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <c...@o...eu> wrote in message
news:5558ddec$0$2196$65785112@news.neostrada.pl...
> Głupiś.
> [...]
> Kretynie- czytaj ze zrozumieniem.

W takim tonie sobie chamie porozmawiaj z kimś innym.

112. Data: 2015-05-19 14:41:19

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> "Chiron" <c...@o...eu> wrote in message
>
> W takim tonie sobie chamie porozmawiaj z kimś innym.

Ojej- Pszemolu: pierwszy raz tak do Ciebie piszę. Ile razy mi ubliżałeś? A
może przeczytasz swój post- chamski i napuszony?

--

Chiron

113. Data: 2015-05-19 14:51:08

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-19 o 14:41, Chiron pisze:

> Ojej- Pszemolu: pierwszy raz tak do Ciebie piszę. Ile razy mi ubliżałeś?
> A może przeczytasz swój post- chamski i napuszony?

jeju, po grecku ci napisal? czy tez nie wiedziales co piszesz?

--
gazebo

114. Data: 2015-05-19 21:52:50

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ojej- Pszemolu: pierwszy raz tak do Ciebie piszę.

I nie będzie to tolerowane.

> Ile razy mi ubliżałeś?

Policz i wróć tu z cytatem jak wynik będziesz miał > 0.

115. Data: 2015-05-19 22:07:15

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> "Chiron" <c...@o...eu> wrote in message

> I nie będzie to tolerowane.

OK. A co tu napisałeś?
"Czyli łamie prawo które według Ciebie powinno obowiazywać
ale nie obowiązuje?? :-) Dobre... Chiron - ja wiem, że Ty lubisz
rozum wyłączać, ale może od czasu do czasu włącz i wtedy
przeczytaj jeszcze raz te bochomazy które tu gryzmolisz..."

Napisałeś dokładnie to samo. I tak samo niegrzecznie- a nawet jeszcze
bardziej. Mnie natomiast wystarczył jeden wyraz, żeby napisać Ci to samo,
co Ty mnie.

> Policz i wróć tu z cytatem jak wynik będziesz miał > 0.

Ile razy pisałeś w ten sposób, jak zacytowany powyżej- a nawet bardziej na
zasadzie" z góry i lekceważąco"?

--

Chiron

116. Data: 2015-05-20 18:20:16

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-19 o 22:07, Chiron pisze:

> [...]
> samo, co Ty mnie.

> Ile razy pisałeś w ten sposób, jak zacytowany powyżej- a nawet bardziej

Tu, wyjątkowo, punkt dla Chirona.
Ja też wolę wprost 'kretynie', 'niż 'włącz rozum'+'wcale Ci nie ubliżam' ;)

Dajesz ciała, Pszemol, popraw się ... ;)

117. Data: 2015-05-22 13:54:20

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"zażółcony" <r...@c...op.pl> wrote in message

> Tu, wyjątkowo, punkt dla Chirona.
> Ja też wolę wprost 'kretynie', 'niż 'włącz rozum'+'wcale Ci nie ubliżam'
> ;)
>
> Dajesz ciała, Pszemol, popraw się ... ;)

Po prostu nie śledzisz rozmów między mną a Chironem....

Wielokrotnie skarży się na mnie, że czegoś nie pojmuję *bo* używam rozumu.
Zaleca mi, że mam go *wyłączyć* i kierować się sercem, emocjami tak jak on.

To, że Ty nie zrozumiałeś aluzji można wybaczyć - w końcu nie masz
obowiązku śledzić wszystkich dyskusji w usenecie. Ale że on nie zauważył?

118. Data: 2015-05-22 14:42:09

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
"zażółcony" <r...@c...op.pl> wrote in message
- pokaż cytowany tekst -
[...]

To ciekawe te zaburzenia Chirona, bo mnie mówi że zbyt emocjonalny jestem i trzeba
użyć rozumu. Tak czy inaczej zawsze źle czy z rozumem czy bez, czy z emocjami czy
bez. :)
Jest idiotą więc przekonywanie kleru o amputacji mózgu usprawiedliwiło to kim jest,
bo naprawdę trzeba być zombie aby bzdury kleru łykać jak spragniony homek nasienie.
Znowu emocji też nie ma własnych tylko jak mu w głowie namieszali to emocje idą
zgodnie z zamieszaniem w głowie, a nie gdzieś na spacer, więc jego klerykalne
znieczulenie i moje emocjonalne pokazywanie jak przez kler się cierpi też
przeszkadza.

119. Data: 2015-05-22 14:46:14

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-22 o 14:42, Penetrator pisze:

> To ciekawe te zaburzenia Chirona,

a co w tym ciekawego? malo to takich Chajronow czy eXeLi?

--
gazebo

120. Data: 2015-05-22 15:06:37

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo
W dniu 2015-05-22 o 14:42, Penetrator pisze:

> To ciekawe te zaburzenia Chirona,

a co w tym ciekawego? malo to takich Chajronow czy eXeLi?

--
gazebo

Bo u zdrowego człowieka rozum i emocje idą razem, u zaburzonego mamy rozerwania. Jak
komuś namieszasz w głowie głupotami, to jego emocje będą funkcjonowały według
namieszania w głowie, kler krzyknie krzyż atakują, to emocje wrzeszczą na
przechodzących, krwawe gały, pięści. Chociaż krzyż stoi na czyjeś własności i ma
prawo usunąć, a awanturują się katolicy, bo kapliczki i krzyże powstawiali wszędzie
jak pies co ma sraczkę i awantury idą non stop i naokrągło, defilady zmanipulowanych
debili wrzeszczących, wchodzą ludzie na ich posesje, gdyż rok wcześniej ktoś krzyż
postawił. Widzisz pranie mózgu i emocje są spójne, brak prania mózgu i emocje też są
spójne. Rozdzielanie emocji od rozumu jakby one w lewo rozum w prawo to zaburzenia.

DLACZEGO warto głosować nawet NIEWAŻNIE. (was: Ile będzie głosów nieważnych?)
Bycie bogatym...
Internauci o "cyckach Ogórek"
Pacyfista
Jedyny prezydent