Dlaczego RUDE to WREDNE

1. Data: 2003-03-03 10:25:07

Temat: Dlaczego RUDE to WREDNE
Od: "d.v." <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego panuje ogólne przekonanie że osoba z rudymi (tzw. ryżymi) włosami jest
wredna!

1. Data: 2003-03-03 10:54:33

Temat: Re: Dlaczego RUDE to WREDNE
Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

d.v. wrote:
> Dlaczego panuje ogólne przekonanie że osoba z rudymi (tzw. ryżymi)
> włosami jest wredna!

A dlaczego podatki najłatwiej ściąga się z najbiedniejszych? ;)
Ktoś musi być wredny, a rudych jest 'mniej' niż np. blodn ynów/ynek.
(oczywiście z pewnymi wyjątkami: np "RUDY 102"), ludzie b. często/zawsze
uprzedzają się do ewenementów. Z tego samego powodu wyśmiewano Kopernika a
Czarownice palono na stosie ('parafrazując' punkt odniesienia, myślę, że
gdyby w 1492 Kolumb trafił na 'III rzeszę' kanibali, to spaliliby go razem z
"Santa Marią" - no bo kto by zjadł takie 'dziwne' mięsko?? ;)

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

1. Data: 2003-03-03 10:59:57

Od: "bonifax" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>A dlaczego podatki najłatwiej ściąga się z najbiedniejszych? ;)
>Ktoś musi być wredny, a rudych jest 'mniej' niż np. blodn ynów/ynek.

Kiepskie wyjasnienie biorac pod uwage stereotyp głupiej blondynki.
A w sredniowieczu rudych tępiono za chyba raczej inne rzeczy niz wrednośc.
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-03-03 11:09:41

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

bonifax <b...@w...pl>

> A w sredniowieczu rudych tępiono za chyba raczej inne rzeczy niz wrednośc.

Za czary/wybujały popęd seksualny?

P.

1. Data: 2003-03-03 11:10:09

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

bonifax wrote:

> Kiepskie wyjasnienie biorac pod uwage stereotyp głupiej blondynki.

Biorąc pod uwagę ten stereotyp, może tak, ale biorąc pod uwagę Twoją
lapidarność, to powiem tyle: kiepska krytyka ;)

> A w sredniowieczu rudych tępiono za chyba raczej inne rzeczy niz wrednośc.

A może jakieś rozwinięcie P. Krytyku? ;)

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**

1. Data: 2003-03-03 11:10:50

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki wrote:
> bonifax <b...@w...pl>

> Za czary/wybujały popęd seksualny?

No! Bonifax! Klika słów wyjaśnienia 'prosim'! :))

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**

1. Data: 2003-03-03 11:13:31

Od: "AJaworek" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"d.v." <o...@o...pl> wrote in message news:b3vab3$h46$1@aquarius.webcorp.pl...
> Dlaczego panuje ogólne przekonanie że osoba z rudymi (tzw. ryżymi) włosami
jest wredna!

..bo kojarzy sie z lisem, ktory jest sprytny i wredny;-))))))))))))
Ala

1. Data: 2003-03-03 11:21:07

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> No! Bonifax! Klika słów wyjaśnienia 'prosim'! :))

Nie wiem czy to prawda historyczna ;-)))) ale zawsze mówiłem że

"Rude są tak ogniste że ten ogień to im nawet przez dekiel bucha"
;-)))

I dlatego moim ulubionym kolorem (włosów) jest rudy
(choć nie gardzę Małą Czarną ;-))) )

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2003-03-03 11:22:00

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

AJaworek <a...@g...pl>

> "d.v." <o...@o...pl> wrote in message
>
> ..bo kojarzy sie z lisem, ktory jest sprytny i wredny;-))))))))))))

o!

nie ma się co śmiać, świat zwierząt zawsze i wszędzie był punktem
odniesienia dla klasyfikowania ludzi

p.

1. Data: 2003-03-03 11:23:45

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qwax wrote:

> Nie wiem czy to prawda historyczna ;-)))) ale zawsze mówiłem że
> "Rude są tak ogniste że ten ogień to im nawet przez dekiel bucha"
> ;-)))

OK, teraz zaczynam rozumieć ;)))

> I dlatego moim ulubionym kolorem (włosów) jest rudy
> (choć nie gardzę Małą Czarną ;-))) )

A ja właśnie dopijam moją 'małą czarną' ('mała czarna' nie jest zła -
szczególnie jak się wypisuje różne rzeczy w Niedzielne b. późne wieczorzysko
:)

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

Zaproszenie
Pijany problem
uprawianie sztuki i zapieprz
Nuda