Dlaczego gaz do butli gazowej jest 2x drozszy od gazu LPG?

1. Data: 2005-01-21 10:43:26

Temat: Dlaczego gaz do butli gazowej jest 2x drozszy od gazu LPG?
Od: "Elvgreen" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jak w temacie. Do tej pory słyszałem, że gaz LPG do samochodów ma droższą
mieszankę (dlatego jest podrabiany chętnie). Więc dlaczego gaz w butli
gazowej jest 2x droższy?
A może inaczej się przelicza litry i kilogramy?
Ktoś orientuje się w tej materii?
Przy okazji może ktoś wie gdzie mogę napełnić (nie wymienić) butlę gazową w
Poznaniu?
Pozdrowienia
P.

2. Data: 2005-01-21 11:23:49

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 21 Jan 2005, Elvgreen wrote:

> Jak w temacie. Do tej pory słyszałem, że gaz LPG do samochodów ma droższą
> mieszankę (dlatego jest podrabiany chętnie). Więc dlaczego gaz w butli
> gazowej jest 2x droższy?

Zmowa dostawców.

Pozdrawiam,

Alojzy

3. Data: 2005-01-21 11:35:59

Od: "Elvgreen" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:Pine.LNX.4.58.0501211223020.9481@joanna.jfedor.
org...

> Zmowa dostawców.

Sprawa wyjaśniona. 1 kg gazu to podobno 1.8 Litra gazu.
I wszystko jasne.

4. Data: 2005-01-29 13:33:02

Od: "Arbiter" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elvgreen" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> Sprawa wyjaśniona. 1 kg gazu to podobno 1.8 Litra gazu.
> I wszystko jasne.

tak własnie. Do samochodu kupujesz litry, a do butli 11kg, czyli okolo
20litrów

Vitopend 100 + Auraton 2100 ?
Płyta elek. z piekarnikiem Whirlpool - dobre to to ?
Panele i nowe mieszkanie -kiedy kłaść?
Podłączenie gazu
osad w czajniku