Re: Dlaczego jestem przeciwnikiem aborcji.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sat, 27 Jan 2018 16:32:41 -0800 (PST)
Subject: Re: Dlaczego jestem przeciwnikiem aborcji.
From: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com>

W dniu sobota, 27 stycznia 2018 22:02:45 UTC+1 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> Zabijanie jest najbardziej skrajną formą pokazywania swojej dominacji
> nad czyimś życiem, jest najskrajniejszym przejawem sprawowania kontroli
> i władzy nad drugą osobą. A poza tym zabijanie płodu jest ucieczką od
> odpowiedzialności za podjętą decyzję nawet wówczas jeżeli została ona
> podjęta nieświadomie. Ale nie tylko. Zabijanie płodów potencjalnie
> zdeformowanych to najłatwiejsza droga do ucieczki od myślenia nad
> przyczynami, które prowadzą do takich deformacji. Nie jest również
> żadnym uzasadnieniem dążenie kobiet do uwalniania się od ciąży wywołanej
> [...]

Jestem przeciwnikiem aborcji, ale dlaczego kobieta ma odpowiadać za to, jak się
zachowywały inne kobiety w przeszłości, których nie zna do faceta, którego
nie zna. Każda jednostka odpowiada za siebie i koniec kropka.
Dlatego gwałt dopuszczam jako wyjątek i uważam, że w tym wypadku za przerwanie
życia w fazie płodowej odpowiada moralnie gwałciciel i w takim przypadku, kiedy
kobieta zdecyduje się na aborcję, to on staje się z automatu zabójcą.