Dlaczego kazirodztwo jest patologią seksualną?

1. Data: 2013-06-18 21:49:57

Temat: Dlaczego kazirodztwo jest patologią seksualną?
Od: "LeoTar" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Za Wieszjak.pl
http://seks.wieszjak.pl/dewiacje-seksualne/310381,Dl
aczego-kazirodztwo-jest-patologia-seksualna.html#

Kazirodztwo to zachowania seksualne pomiędzy krewnymi, które są zakazane w
wielu krajach. Kazirodztwo zaliczane jest najczęściej do patologii
seksualnych. U większości społeczeństw jest to zachowanie najbardziej
potępiane, jednak istnieją kultury, które w pełni akceptują związki
kazirodcze.

Dlaczego kazirodztwo jest zakazane?
Najbardziej wiarygodna teza odnosi się do motywów eugenicznych. Zakłada ona,
że zakaz kazirodztwa to ochrona społeczeństwa przed degeneracją.

Badania wykazują, że dzieci poczęte w wyniku stosunków kazirodczych o wiele
częściej mają wady genetyczne - ponad dwie trzecie takiego potomstwa
odznacza się niedorozwojem umysłowym.

Ważna jest także kwestia społeczna - w społeczeństwie istotne są rozwój
wspólnoty, nawiązywanie kontaktów i więzi z jednostkami spoza rodziny oraz
rozwijanie zdolności kooperacyjnych. Gdyby nie istniał zakaz kazirodztwa,
ludzie mogliby realizować wszelkie swoje potrzeby w domu i nie mieliby
powodu, aby zacieśniać więzy z innymi ludźmi.

Ponadto w rodzinie, w której wszyscy członkowie zaspokajają swoje potrzeby,
może wytworzyć się rywalizacja, np. między synami o względy matki czy między
matką i córkami o względy ojca. Zakaz kazirodztwa to także ochrona dzieci
przed nadużyciami seksualnymi ze strony rodziców.

Jakie są przyczyny kazirodztwa?
1.. Zaburzenia osobowościowe sprawcy - osoba jest zboczona seksualnie,
agresywna, nie kontroluje się oraz jest niedojrzała emocjonalni
2.. Męski seksualizm - w większości przypadków stosunków kazirodczych
dopuszczają się mężczyźni. Powodem może być to, że męski seksualizm jest
uwarunkowany biologicznie, a co za tym idzie może być popędem
niekontrolowanym, ponadto ma na celu przedłużenie gatunku.
1.. Specyficzna socjalizacja mężczyzn - wychowywanie mężczyzn w sposób
aktywny i skierowany na ukrywanie emocji.
2.. Zaburzenia systemu rodzinnego, takie jak niesatysfakcjonujące pożycie
seksualne małżonków, pasywność jednego z partnerów lub jego nieobecność czy
też choroby.
Zobacz też: Feeders - chorobliwa fascynacja otyłością

2. Data: 2013-06-18 22:20:16

Od: "LeoTar" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> Najbardziej wiarygodna teza odnosi się do motywów eugenicznych. Zakłada
> ona, że zakaz kazirodztwa to ochrona społeczeństwa przed degeneracją.

Niczym nie poparte założenie. Brak jakiegokolwiek uzasadnienia.

> Badania wykazują, że dzieci poczęte w wyniku stosunków kazirodczych o
> wiele częściej mają wady genetyczne - ponad dwie trzecie takiego potomstwa
> odznacza się niedorozwojem umysłowym.

Brak podanego źródła takich badań.

> [...]
> ludzie mogliby realizować wszelkie swoje potrzeby w domu i nie mieliby
> powodu, aby zacieśniać więzy z innymi ludźmi.

Kooperacja nie ma nic wspólnego z kazirodztwem. Natomiast inicjacja
seksualna w rodzinie eliminuje rywalizację i przemoc. Wzrosłyby natomiast
(po inicjacji seksualnej w rodzinie) wielokrotnie możliwości wytworcze
Człowieka gdyż zostałby uwolniony jego potencjał ukrywany przez ZAKAZ.

> [...]
> matki czy między matką i córkami o względy ojca. Zakaz kazirodztwa to
> także ochrona dzieci przed nadużyciami seksualnymi ze strony rodziców.

Jest dokładnie odwrotnie - to własnie teraz, gdzie obowiązuje zakaz
inicjacji seksualnej dziecka w rodzinie tworzy się rywalizacja seksualna
miedzy ojcem i synemo matkę i między matka i córką o ojca. Jeżeli oboje
rodzice sa świadomymi swoich obowiązków wzgledem dzieci to inicjacja
seksualna nie przerodzi sie w kazirodztwo. Kazirodztwo jest totalnym
zniewoleniem (uzależnieniem emocjonalnym) dziecka przez rodziców natomiast
inicjacja seksualna dziecka wśród rodziców jest czymś całkowicie odwrotnym,
jest uwolnieniem dziecka od rodziców do samodzielności. Jest uwolnieniem
jego Umysłu i ciała.

> Jakie są przyczyny kazirodztwa?
> 1.. Zaburzenia osobowościowe sprawcy - osoba jest zboczona seksualnie,
> agresywna, nie kontroluje się oraz jest niedojrzała emocjonalni

To sa skutki a nie przyczyny.

> [...]
> uwarunkowany biologicznie, a co za tym idzie może być popędem
> niekontrolowanym, ponadto ma na celu przedłużenie gatunku.

Co to znaczy uwarunkowany biologicznie i dlaczego jest niekontrolowany przez
mężczyznę. Może jest sterowany (manipulowany) przez kobietę, która w ten
sposób chce i sprawuje władzę nad niczego nieświadomym mężczyzną i spedza na
niego poczucie winy.
A czy działalnośc kobiety nie ma na celu przedłużenia gatunku. Wszak to ona
spełnia rolę naczynia dla płodu a później dla zapewnienia dziecku io sobie
bezpieczeństwa uprawia z mężczyzną prostytucję małżeńska w przekonaniu że
tylko ona jest w stanie zachować gatunek.

> 3.. Specyficzna socjalizacja mężczyzn - wychowywanie mężczyzn w sposób
> aktywny i skierowany na ukrywanie emocji.

Przez kobiety. Po to by następczyni matki w życiu mężczyzny utrzymywała nad
nim kontrolę.

> 4.. Zaburzenia systemu rodzinnego, takie jak niesatysfakcjonujące pożycie
> seksualne małżonków, pasywność jednego z partnerów lub jego nieobecność
> czy też choroby.

Patrz: cały swiat. Wszędzie kobieta jest pasywna w uprawianiu seksu ze
względu na jej psychofizjologię dzięki czemu może uprawiać prostytucję. Nie
darmo prostytutki stanowia najkstarszy zawód świata. :)

--
Wladek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services

3. Data: 2013-06-18 22:39:25

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Cze, 22:20, "LeoTar" <w...@w...pl> wrote:
> [...]
> względu na jej psychofizjologię dzięki czemu może uprawiać prostytucję. Nie
> darmo prostytutki stanowia najkstarszy zawód świata. :)

Nie, dobrze jest napisane i poparte wieloletnimi badaniami, to
większość psychologów powie.
Czyli przykładem zboczeńca jest sodoma i gomora w bibli , gdzie Lott
kopuluje z córkami.
I tak mamy tu wszystkie elementy zboczenia, jak nienawiść do własnej
żony- słub soli- racjonalizacje zboczeńca- czyli one po pijaku na
niego wlazły i go wygrzmociły- fobie do otoczenia- czyli
homoseksualistów, bo uprawiają seks, a on nie może przez niedorozwój
emocjonalno seksualny odczuwać przyjemności z kobietą, bo jej się boi
i nienawidzi, stąd nienawiść do homków i kobiet. Tak więc podczas
zakończenia realizuje się z córkami jako happe end i bóg to pochwala i
masz plemie wybrane, czyli zrealizowane wszystkie lęki przed obcymi,
zrealizowana skrajna ksenofobia i autorytaryzm- gwałtem dzieci. Tak
więc biblia to kronika kryminalna ciężkich zboczeńców.

4. Data: 2013-06-18 22:53:06

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Cze, 22:39, Andromeda <6...@m...pl> wrote:

> [...]
> zrealizowana skrajna ksenofobia i autorytaryzm- gwałtem dzieci. Tak
> więc biblia to kronika kryminalna ciężkich zboczeńców.

A teraz weź księdza który modli się do kroniki kryminalnej ciężkich
zboczeńców czyli bibli i patrz- nienawidzi kobiet, nienawidzi homo,
nienawidzi obcych, autorytetarny gwałciciel dzieci, non stop swoje
wadu racjonalizuje jako zalety. Widzisz.?

5. Data: 2013-06-19 01:47:28

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andromeda" <6...@m...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
>Nie, dobrze jest napisane i poparte wieloletnimi badaniami, to
>większość psychologów powie.
Pamiętasz? Miałeś podać mi namiary na takich 3 psychologów- podasz?

> Czyli przykładem zboczeńca jest sodoma i gomora w bibli , gdzie Lott
>kopuluje z córkami.
Przeczytaj- kopulował upity przez nie- nie w Sodomie- jak to piszesz, tylko
po_jej_zagładzie. One myślały, że żaden człowiek nie przeżył zagłady- oprócz
nich

> [...]
>zrealizowana skrajna ksenofobia i autorytaryzm- gwałtem dzieci. Tak
>więc biblia to kronika kryminalna ciężkich zboczeńców.
W Twoim wydaniu- bo znów wszystko pokręciłes.

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

6. Data: 2013-06-19 04:19:50

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiruś to że był spity po takiej tragedii i go gwałciły dzieci a on nic nie czuł to
racjonalizacja, taka sama jak naszego grupowicza że dzieci chcą być grzmocone przez
rodziców. Soadoma i gomora to normalne homki i normalne kobiety, i mamy frustrata
niedojrzałego seksualnie i psychicznie, który niedojrzał do żadnej relacji i
wszystkich nienawidzi, tak jak każdy katol posyłał kobiety na stos z obsesji
seksualnej, obsesja seksualna ta która paliła kobiety na stosie to ta sama co teraz
homków, teraz jest to połączone jak i kiedyś było, kler sfrustrowany zwalcza ludzi bo
uprawiają seks i tym samym gdy oni są w celibacie nie są w stanie przez hamowanie
przez celibat rozwoju wchodzić w dojrzałe relacje więc pedofilują dzieci jak lott i
też sobie racjonalizują że nikogo nie było w pobliży, przewrócił się na dzieciaka. To
u Lotta to ksenofobia, facet tak nienawidzi obcych że kopuluje z rodziną i na
zabitych kieleckich wsiach też z powodu nienawiści do obcych kopulują w rodzinie.
Lott to bohater który wszystkich nienawidzi, jest umysłowy z tej nienawiści, taki
obrzydliwy burak co jest niedorozwinięty .

7. Data: 2013-06-19 10:31:37

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości
> Przeczytaj- kopulował upity przez nie- nie w Sodomie- jak to piszesz,
> tylko po_jej_zagładzie. One myślały, że żaden człowiek nie przeżył
> zagłady- oprócz nich

To znaczy, robiły to dla ocalenia ludzkości ? :)

8. Data: 2013-06-19 12:36:08

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości
>
> To znaczy, robiły to dla ocalenia ludzkości ? :)
Właściwie- to historycznie przypuszcza się, że oprócz tej swojej warstwy
boskiej- ta opowieść opiera sięna historii zmyślonej, mającej ośmieszyć
narody semickie, skłócone z Izraelem. Nie chce mi się szukać- ale to chyba
chodziło o Moabitów- dlaczego nie dotyczy ich obietnica Boga dana
Abrahamowi.

9. Data: 2013-06-19 15:20:38

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zdumiony to ksenofobia, nienawiść do obcych, zniszczono tylko dwa miasta a nie cały
świat, to się historycznie powtarzało i tam gdzie jakaś ludność zarażona paranoją
nienawiści do obcych kierowała popęd na swoich. W opowieści lotta ma hard core
nienawiści do wszystkiego, jest kulminacja, do kobiet, obcych,homo i patologie się
racjonalizuje czyli z wad robi cnoty, nagle pedofilia kazirodcza jest miła Bogu,
czyli tak naprawdę osobie tworzącej tą historię. Ja widzimy kościół czuje się z
próżności najważniejszy, nienawidzi kobiet, homków, pedofiluje dzieci, jak widzisz
rzeczywiście jest to plemie wybrane-czyli skrajna patologia.

10. Data: 2013-06-19 15:59:55

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ten ogień boski czyli nienawiść, bo to symbol nienawiści do seksu, powtórzono podczas
polowań na czarownice i ten "ogień boski" mamy też obecnie, czyli co mamy obecnie,
fobie do innych religi bo ta jest wybrana, inni to nic nie warte barany pozbawione
zbawienia, pedofiluje się dzieci bo ksieża się na nie przypadkiem przewracają,
nienawidzi kobiet i homków. Na racjonalizacji utrzymuje się ta religia, im większy
hard core racjonalizowany na cnoty tym ludzie naiwni uwierzyli w racjonalizacje jako
cnoty, każdy pedofil racjonalizuje swoje zachowania, jak nasz grupowicz że walczy o
pokój na świecie przez spanie z dziećmi. Jednocześnie psychopatyczna dwutorowaść tej
religii zawsze przyciąga tych co są pierdolcami bo im ona racjonalizuje wady i kto
chodzi do kk, pierdolce chore z wioch, zboczone, nienawistne, fobiczne....jak znalazł
religia dla nich, usprawiedliwiająca najgorszego pierdolca.

ixeli ;)
LeoTarkowi ;)
ale najazd! ;P
fantastyczna lekcja samooceny