Re: Dlaczego kebab jest niezdrowy?

Data: 2008-10-29 15:28:38
Temat: Re: Dlaczego kebab jest niezdrowy?
Od: "gargamel" <s...@d...na>

> Rozpisalem kiedys kebaba w programie zywieniowym (bialka, tluszcze,
> witaminki, mikroskaldniki itp). Wnioski : jak wezmiesz kebaba z mala
> iloscia sosu i miesem drobiowym to "jest zdrowy". W kazdym innym przypadku
> (wieprzowina, tona sosu majonezowato/musztardowego) to niezdrowa bomba
> kaloryczna.

a co niezdrowego widzisz w wieprzownie? (przynajmniej tej krajowej a nie
chińskiej),
bo jeśli idzie o kurczaki to rynek jest zapchany genetycznie modyfikowanymi,
a o genetycznie mogyfikowanej wieprzowinie jeszcze nie słyszałem (no, ale
czasem karmią ją genetycznie modyfikowaną soją, czy kukurydzą:O(