Dlaczego kebab jest niezdrowy?

1. Data: 2008-10-25 14:46:25

Temat: Dlaczego kebab jest niezdrowy?
Od: "Nod" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

tak sie zastanawiam... przeciez kebab to bułka, mięso (przewaznie cielęcina)
i zdrowe surówki. Dlaczego więc jest niezdrowy?

Nod

2. Data: 2008-10-25 14:50:32

Temat: Re: Dlaczego kebab jest niezdrowy?
Od: NoName <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nod pisze:
> tak sie zastanawiam... przeciez kebab to bułka, mięso (przewaznie cielęcina)
> i zdrowe surówki. Dlaczego więc jest niezdrowy?

Jesli kupisz u turka w sklepiku to raczej jest zdrowy ale jesli to nie
jest turecki kebab to mozesz byc pewien ze jesz najgorsze gowno.

3. Data: 2008-10-25 15:47:01

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nod wrote:

> tak sie zastanawiam... przeciez kebab to bułka,

czyste węgle, prawie jakbyś cukier jadł

> mięso (przewaznie
> cielęcina)

pozdrów raka prostaty i toczeń układowy

> i zdrowe surówki.

i tu się zgodzę, surówki przeważnie są zdrowe

4. Data: 2008-10-25 16:22:49

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik posiadający mail p...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
następuje:

> mięso (przewaznie cielęcina)

gdzie w poznaniu mozna kupic takiego kebaba?

"Stanęliśmy na skraju przepaści,
ale teraz zrobiliśmy krok naprzód!"

5. Data: 2008-10-25 16:45:28

Od: NoName <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Budzik pisze:
> Osobnik posiadający mail p...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
następuje:

> gdzie w poznaniu mozna kupic takiego kebaba?

A widziales gdzies w poznaniu oryginalnego Turka i to muzulmanina ktory
prowadzi koszerny ( czy jak tam zwal w islamie) Kebab ?

Jedyne dobre kebeby chyba najblizej w Berlinie mozna kupic to co nas
karmia czeczency to odpadki poprzemyslowe.

6. Data: 2008-10-25 17:13:21

Od: OneiroO <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

NoName pisze:

> [...]
>
> Jedyne dobre kebeby chyba najblizej w Berlinie mozna kupic to co nas
> karmia czeczency to odpadki poprzemyslowe.

Hehe, ostanie u takiego jadłem - idź na Królowej Jadwigi i poszukaj
dworca PKS. Między PKS'em a ulicą jest takie mała czerwona budka z
wystawionymi paroma parasolami i ławkami, a w środku budki kogo
znajdziesz - TURKA hehe - ostro doprawia :)

Co do rewelacyjnych kebabów - to polecam restaurację Gruzińską (np. w
Krakowie, w Poznaniu chyba ich nie ma, na południu polski trochę ich
jest) rewelacja polecam.

Pozdrawiam, Krzysiek

7. Data: 2008-10-25 17:24:40

Od: NoName <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

OneiroO pisze:

> [...]
>

> Co do rewelacyjnych kebabów - to polecam restaurację Gruzińską (np. w
> Krakowie, w Poznaniu chyba ich nie ma, na południu polski trochę ich

Ale Turcy robia Kebab wedlug nakazow koranu i przepisu , tego sie
trzymaja, masz gwarancje ze jak zamawiasz kebab nie kupujesz miesa ze
szczura, a u gruzinow (katolikow) to wielka niewiadoma.

8. Data: 2008-10-25 18:37:08

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak sie zastanawiam... przeciez kebab to bułka, mięso (przewaznie cielęcina)
> i zdrowe surówki. Dlaczego więc jest niezdrowy?

bez przesady ,
zjadajac kebaba codziennie owszem ale jak zjesz 1-2 w miesiacu to nie
umrzesz.

ja tam lubie i wole kebab niz Maca czy innego Kfc.
p.

9. Data: 2008-10-25 18:41:54

Od: NoName <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana pisze:

> [...]
> umrzesz.
>
> ja tam lubie i wole kebab niz Maca czy innego Kfc.

W tym turecki na 100% nie ma Glutaminianu sodu i tysiaca innych
polepszacy smaku.

10. Data: 2008-10-25 19:42:42

Od: OneiroO <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

NoName pisze:

> Ale Turcy robia Kebab wedlug nakazow koranu i przepisu , tego sie
> trzymaja, masz gwarancje ze jak zamawiasz kebab nie kupujesz miesa ze
> szczura, a u gruzinow (katolikow) to wielka niewiadoma.

Nie wiem, byłem tam raz, kebaby jem tylko wtedy jak muszę szybko coś
ciepłego zjeść na mieście, co nie zdarza się często, więc prawdę mówiąc
"kładę lachę na to". Raz czy dwa razy w miesiącu myślę że nie robi to
różnicy, a jak robi to trudno - DOBRE SĄ I TYLE :)

zdretwiala dlon
Hipotetycznie....
Zgrubienie w tylnej czesci szyi
po radioterapii