zdretwiala dlon

1. Data: 2008-10-25 10:20:31

Temat: zdretwiala dlon
Od: Tomek W <i...@o...de> szukaj wiadomości tego autora

witam, dzisiaj sie obudzilem i prawa reke musialem wrecz wyciagac z
lozka. jest caly czas zdretwiala - wrecz jak kikut, nie potrafie nia
utrzymac nawet dlugopisu wszystko robie lewa reka w ktorej tez czasami
czuje mrowienie. Google mowia ze to od kregoslupa i to chyba strzal w
dziesiatke bo glowne moje zajecie to praca siedzaca. martwie sie
strasznie bo mam zaczete projekty a lewa reka i tak ledwo pisze tego
posta. mozna jakos sobie doraznie pomoc zeby przetrwac jakos do
poniedzialku? kapiele nie po,magaja - masaz tez.
poradzicie cos?

2. Data: 2008-10-25 22:09:15

Temat: Re: zdretwiala dlon
Od: krzysiek <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zaiwaniaj do lekarza.

Ja też miałem taką przypadłość. Obudziłem się dwa lata temu z
odrętwiałą ręką w ogóle bez czucia. Wówczas wszystko wróciło do normy,
a ja to zlekceważyłem. Następnie po mniej niż roku doznałem krwawienia
podpajęczego. To takie krwawienie w mózgu. Najlepiej od razu do
neurochirurga. Bo jak doznasz takiego krwawienia to podobno tylko 50%
przeżywa.

Powodzonka

Krzysiek

3. Data: 2008-10-26 13:57:36

Od: "Basia" <b...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek W" <i...@o...de> napisał w wiadomości
> [...]
> jest caly czas zdretwiala - wrecz jak kikut, nie potrafie nia utrzymac
> nawet dlugopisu wszystko robie lewa reka w ktorej tez czasami czuje
************************
Przede wszystkim wizyta u neurologa. Przyczyny mogą być rożne,
kregosłup...SM/?/
Lekarz skieruje na odpowiednie badania i wszystko się wyjaśni.

4. Data: 2008-10-26 15:17:10

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Paź, 11:20, Tomek W wrote:
> [...]
> lozka. jest caly czas zdretwiala - wrecz jak kikut, nie potrafie nia
> utrzymac nawet dlugopisu wszystko robie lewa reka w ktorej tez czasami

Sprawdź też sobie ciśnienie tętnicze.
Jak wysokie - to wzywaj pogotowie.

--
Pozdrawiam :)