Dlaczego ludzie nie chcą mieć dzieci.

1. Data: 2006-10-30 09:56:17

Temat: Dlaczego ludzie nie chcą mieć dzieci.
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://wiadomosci.onet.pl/1455263043942477,11,105727
,itemblog.html

Niegłupi facet z tego Korwina.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

2. Data: 2006-10-30 10:04:50

Temat: Re: Dlaczego ludzie nie chcą mieć dzieci.
Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski <p...@g...pl> napisał(a):

> http://wiadomosci.onet.pl/1455263043942477,11,105727
,itemblog.html

> Niegłupi facet z tego Korwina.

no i (niestety) co z tego, skoro banda kk-pojebów co i rusz wpada na
genialności typu opodatkowania bezdzietnych i zwiększenia zasiłków.

Właśnie zmieniłam pracę, wreszcie zaczęłam normalnie zarabiać, znów rosną
ceny, w szkołach państwowych sex drugs and rock and roll, a ja nie chcę
skazywać dziecka na niepokój o przyszłość w takim panstwie.

hania

3. Data: 2006-10-30 10:20:03

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ceny, w szkołach państwowych sex drugs and rock and roll, a ja nie chcę
> skazywać dziecka na niepokój o przyszłość w takim panstwie.

Ja tam jestem ciekawy, jak to wszystko będzie wyglądało za jakies powiedzmy
1000 lat - zakładając, że po drodze nie będzie jakiegoś bum. Patrząc wstecz
1000 lat, ludzie wpieprzali surowe kurczaki, myli się dwa razy w roku a
dzieci biegały całe zasrane po krzakach. Dziś nie do pomyślenia. Zapewne
więc to co dzisiaj mamy za tysiąc lat będzie nie do pomyślenia - pytanie -
jak wtedy to wszystko będzie wygladało.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

4. Data: 2006-10-30 10:46:43

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> więc to co dzisiaj mamy za tysiąc lat będzie nie do pomyślenia - pytanie -

ja nie jestem w stanie przewidzieć kolejnego roku, a Ty sięgasz tysiąca...w
każdym razie nie mam ochoty cierpiec za milijony. Jedyne pewne, że spadnie
śnieg, mam nowe nartki i sobie pojeżdżę :)

h.

5. Data: 2006-10-30 11:46:10

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja nie jestem w stanie przewidzieć kolejnego roku, a Ty sięgasz
> tysiąca...w
> każdym razie nie mam ochoty cierpiec za milijony. Jedyne pewne, że spadnie
> śnieg, mam nowe nartki i sobie pojeżdżę :)

Skoro nie jesteśmy w stanie przewidzieć tysiąca, ani nawet jednego - więc
cóż za róznica ? .... odrzekł Janusz i zaczął wyczekiwać jakie wrażenie
zrobią na niej te słowa :))

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

6. Data: 2006-10-30 11:51:21

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Skoro nie jesteśmy w stanie przewidzieć tysiąca, ani nawet jednego - więc
> cóż za róznica ? .... odrzekł Janusz i zaczął wyczekiwać jakie wrażenie

jako, ze jednak przy jakims wysilku i jakichśtam założeniach i wariantach
można ów jeden przewidzieć z jakowąś dokładnością. Przy tysiącu się
rozmydla: brak danych nt. rozwoju techniki chociażby....

BTW - Janusz?
h.

7. Data: 2006-10-30 12:10:33

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jako, ze jednak przy jakims wysilku i jakichśtam założeniach i wariantach
> można ów jeden przewidzieć z jakowąś dokładnością. Przy tysiącu się
> rozmydla: brak danych nt. rozwoju techniki chociażby....

No więc własnie dlatego jestem tego tysiąca ciekaw. Co może być ciekawego w
czymś co da się przewidzieć.

> BTW - Janusz?

No Janusz ... ten od onej z nieszczęśliwej miłości :) Dla jasności - nie
stworzyłem go na swoje podobieństwo :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

8. Data: 2006-10-30 12:19:39

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski <p...@g...pl> napisał(a):

> No więc własnie dlatego jestem tego tysiąca ciekaw. Co może być ciekawego
> czymś co da się przewidzieć.

ale tej ciekawości nie zaspokoisz w tym wcieleniu. No chyba, ze masz
wyobraźnię da Vinci....

> No Janusz ... ten od onej z nieszczęśliwej miłości :) Dla jasności - nie
> stworzyłem go na swoje podobieństwo :)

ballada o? ;-))

h.

9. Data: 2006-10-30 12:36:02

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale tej ciekawości nie zaspokoisz w tym wcieleniu. No chyba, ze masz
> wyobraźnię da Vinci....

Ciekawość - co będzie za tysiąc lat, nie jest jakąś obsesją mojego życia ...
a chyba w tej rozmowie do takiej rangi urasta :)

> ballada o? ;-))

Tiaaa - "mamuśka do karceru" ... i się dziwić, że ludzie nie chcą mieć
dzieci .... :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

10. Data: 2006-10-30 13:07:58

Od: "Antoni" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ceny, w szkołach państwowych sex drugs and rock and roll, a ja nie chcę
> skazywać dziecka na niepokój o przyszłość w takim panstwie.

No i to jest ciekawe podejście, które zresztą wskazuje mi jasno, że felieton
Korwina tylko dostarcza tłumaczeń tym, którzy dzieci mieć nie chcą, a nie
cokolwiek wyjaśnia ;) A co to ma za znaczenie ten "niepokój" dziecka? Mając
trudną przyszłośc przed sobą, musząc sobie dawać radę w skomplikowanych
warunkach - dziecko stanie się lepiej zahartowane i będzie lepszym
człowiekiem. Z równym powodzeniem można sobie powiedzieć "a po co mi dziecko,
nie daj Boże ktoś wybije mu oczko łopatką w piaskownicy, albo samochód je
przejedzie" ;)

Antałek

prosze o rozwiazanie takiego problemu
Mężczyźni i niemężczyźni