Dlaczego ludzie nie chcą mieć dzieci.

101. Data: 2006-11-06 00:51:20

Temat: Re: Dlaczego ludzie nie chcą mieć dzieci.
Od: Logan <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 Nov 2006 08:58:13 +0100, Przemysław Dębski napisał(a):

> P.S.
> Strzałeczka :)

ahoj! :)

--
Logan

102. Data: 2006-11-07 17:54:07

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Slawek [am-pm]" <sl_d(na_poczta.onet.pl)@tutaj.nic> wrote in message

Wiesz co.... zgadzam sie, wlasnie, problem w tym jak piszesz:

"Ludzie po prostu i po krzywu kompletnie nie są przystosowani,
jako gatunek i jako osobniki, do "ręcznego" sterowania
płodnością."

Dlatego prywatnie uwazam ze plodnoscia nie powinno sie sterowac.

"Za sto czy trzysta lat jedno i drugie "samo" się podreguluje."

Wyglada na to ze nie za bardzo :) tacy rasowi Niemcy to znikają w oczach.
Ale moze wlasnie na tym bedzie polegała ta "regulacja" ?

Duch

103. Data: 2006-11-08 10:01:32

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Slawek [am-pm] <sl_d(na_poczta.onet.pl)@tutaj.nic> napisał(a):

> Drzewiej nie było w ogóle dylematu - mieć czy nie mieć
> dzieci. Po prostu się je miało (albo i nie miało). Dopust
> boży.

pieprzysz ;-) - egipcjanki wpakowywały sobie do macicy kamienie szlachetne,
bo tak im się ten dopust podobal. A chińczycy robili prezerwatywy z jelit
(mam nadzieję, że wyprawionych ;-))))

> A dzisiaj, tak Korwin, jak i Hania (a kto wie, może i PD)
> błąkają się po omacycku w temacie i nie kumają. Takie
> tam racjonalizacje. Jak sama nazwa wskazuje, całkiem
> durne.

Ja tam zawsze podziwiam ludzi, którzy do tematów obchpdzących wszystkich
podchodzą z boku, jakby ich nie dotyczyły. (fakt, faceta mniej dotyczą, poza
tym zawsze mozna zastosować metodę zaleconą mi kiedyś przez ginekologa (to
była moja ostatnia wizyta u tego idioty): szklanka wody zamiast)

pozdr.Hania

104. Data: 2006-11-08 19:41:45

Od: "puciek2" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Slawek [am-pm] <sl_d(na_poczta.onet.pl)@tutaj.nic> napisał(a):

[...]

> Zaraz, zaraz, a o czym to ja myślałem? O kurwie? O kazji?
> O lichu? O żarciu?

Może o nielichej okazji na pożarcie kurwy ?

> Rzucę przy okazji i w przelocie mały kamyk. Podsunąłeś
> swego czasu kilka tekstów jednego takiego autora z (po)żądaniem,
> abym jakiś skrytykował. Ale były to stare jego teksty,
> z których tezami w większości się zgadzałem. A najbardziej
> się zgadzałem z takimi, z których niezbicie wynikało, że jestem
> jednak myślącym człowiekiem. ;-)

Ty to miałeś farta chyba.

> Później, niestety, z jego pisaniną robiło się coraz gorzej. Dzisiaj
> już kompletnie (wg niego) nie myślę (tak przynajmniej sobie
> tłumaczę wiele jego kwestii).

A może teraz lepiej rozumiesz niż kiedyś ?

> I tutaj dopiero jest miejsce na
> krytykanctwo. ;-P

No to dawaj. A tak na serio to poza tym Twoim wyobrażeniem
o jego ocenie Twojej kondycji psychicznej, to widzisz jakieś
różnice w treści pomiędzy jego starymi postami a tymi nowymi ?

Bo ja nie bardzo.

puciek.

105. Data: 2006-11-09 15:14:55

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"elGuapo" <e...@v...pl> wrote in message
s.com...

> Finansowo nie aż tak, ale 'fizycznie' (choroby dziecka, zwolnienia z
pracy, zaprowadź do szkoły, odbierz ze szkoły, zabaw, opierz,
nakarm, mamaaaa! - to, tataaaa! - tamo) ogromnie.

Tak, albo jedna osoba nie pracuje, albo dziadki pomagają :)

> Nie, ale oczekiwania wzrastają.

Dokladnie o to chodzi! :) Ludzie sa wiezniami swoich wyobrazen:
"jesli z mojego dziecka nie bedzie profesor to nie chce miec dzieci".
Wiec tacy ludzie nie mają nic. Rozumiem to - ale to jest troch głupie
myslenie.
Charakterystyczne dla panstw "nowoczesnych", gdzei kariera znaczy bardzo
wiele.

> wiecej zarabiajacy maja raczej MNIEJ dzieci.

> IMHO to często 'zachłyśnięcie' się dobrobytem. Chyba nic tak nie ogłupia,
> jak nadmierny sukces.

Tez tak mysle - im sie wiecej ma tym sie jeszcze wiecej chce miec :)

Pozdro,
Duch

prosze o rozwiazanie takiego problemu
Mężczyźni i niemężczyźni