Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Dlaczego mężczyźni nigdy nie potrafią się przyznać do błędu? Re: Dlaczego mezczyzni nigdy nie potrafia sie przyznac do bledu?

Re: Dlaczego mezczyzni nigdy nie potrafia sie przyznac do bledu?

Data: 2006-05-12 17:49:37
Temat: Re: Dlaczego mezczyzni nigdy nie potrafia sie przyznac do bledu?
Od: "Jesus" <n...@p...onet.pl>

>A powiedz no mi. Co konkretnie i komu ma dac przyznanie sie do bledu ?

Oddanie holdu normom i zasadom wyznawanym przez nia. Normy i zasady w
tozsamosci jest równe "JA i moje prawo we mnie". Dla wielu ludzi "to
jak mnie postrzegaja inni ludzie" wplywa na rozwój "ja".

"popelnilem blad, niepowinienem tak robic, przepraszam" =
"zgadzam sie z twoja racja, jestes wielka i nie umniejszaj swojego
ja bo to ja powinenem zrobic bo tak wlasnie nakazuja normy i w tej
sytuacji to ja powinenem umniejszyc swoje Ja, czyli do wyobrazenia o
sobie powinienem dodac przestepce i naruszacza swietosci norm
twojej grupy"