Dlaczego nie toną?

11. Data: 2004-07-14 06:39:23

Temat: Odp: Dlaczego nie toną?
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Albowiem torf jest lekki i nie utonie.
a nie "namięknie" ???
Pozdrav.Rene

12. Data: 2004-07-14 06:48:13

Temat: Re: Dlaczego nie toną?
Od: "Jan_jr" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rene" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
news:cd2kdk$ieq$1@atlantis.news.tpi.pl...
> > Albowiem torf jest lekki i nie utonie.
> a nie "namięknie" ???

Rozejrzyj się po sklepach, można kupić gotowy, miękki torf.

Pozdrowienia, Jan_jr

13. Data: 2004-07-14 07:14:29

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cd2kcp$2fr$1@news.onet.pl Jan_jr
<j...@p...onet.pl> napisał(a):

> Tego nie kwestionuję, chodzili po wodzie ale słodkiej.

Hejka. Skoro podobno chodzili po słodkiej wodzie, to tym bardziej
chodziliby po słonej. Można w to wierzyć lub nie tak jak w możliwość
przejścia wielbłąda przez ucho igielne. W każdym razie w tej dziedzinie
moja wiedza jest dalece nie wystarczajaca, żebym mógł dyskutować z
kimkolwiek.

> Włączyłem się w ten wątek przerażony tym, że podobne błędy, z dużo
> gorszym skutkiem dla szeroko pojętego środowiska naturalnego,
> mogły być w informacjach Dirko nt. środków
> grzybo-, chwasto-, owadobójczych.
> ;-)
To co napisałeś powyżej jest po prostu wredne i obłudne.
Kompleksiki rozładowujesz? :-(

> Tych nie weryfikowałem.

To zweryfikuj, a jak nie potrafisz, to nie intryguj.
Pozdrawiam z niesmakiem Ja...cki

14. Data: 2004-07-14 07:29:47

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> a nie "namięknie" ???
> Pozdrav.Rene

Nie próbowałem nigdy wrzucać torfu do wody, ale torf jest jak gąbka a gąbka
jak namięknie to nie tonie.

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

15. Data: 2004-07-14 08:12:39

Od: "moni" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie próbowałem nigdy wrzucać torfu do wody, ale torf jest jak gąbka a gąbka
> [...]
Cześć,

widzę, że zbliżamy się do sformalizowania przyczyny " nietonięcia ".
Najprostszą odpowiedzią będzie, że nie tonie bo jego gęstość jest mniejsza niż
gęstość wody.

moni

16. Data: 2004-07-14 08:22:35

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

moni wrote:

> widzę, że zbliżamy się do sformalizowania przyczyny " nietonięcia ".
> Najprostszą odpowiedzią będzie, że nie tonie bo jego gęstość jest mniejsza niż
> gęstość wody.

Eureka! Ktoś kiedyś wykrzyknął wyskakując z wanny.
:-)

--
richo

17. Data: 2004-07-14 09:08:59

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cd2qh4$gdo$1@atlantis.news.tpi.pl richo nazca
<n...@n...nospam.com.pl> napisał(a):

> Eureka! Ktoś kiedyś wykrzyknął wyskakując z wanny.
> :-)

Hejka. To jaką ja mam gęstość, skoro unoszę się na powierzchni wody
i nie tonę? :-) Chyba jestem bardziej wodnisty od wody. < lol >
Pozdrawiam rzadziutko Ja...cki

18. Data: 2004-07-14 09:23:35

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan_jr" <j...@p...onet.pl>
> Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl> napisał w wiadomości

> Morze (Jezioro) Galilejskie = Genezaret = JEZIORO TYBERIADZKIE =Yam
> Kineret.
[...]
> Tego nie kwestionuję, chodzili po wodzie ale słodkiej.

I jesteś tego pewien? To skąd nazwa Morze Galilejskie?
;-)

Nota bene Morze Martwe tak naprawde jest jeziorem a nie morzem.
I myślisz, ze ON nad nim nie był?

> Włączyłem się w ten wątek przerażony tym, że podobne błędy, [...]

No to może podawaj źródła swoich informacji.
:-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

19. Data: 2004-07-14 09:42:26

Od: "moni" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Hejka. To jaką ja mam gęstość, skoro unoszę się na powierzchni wody
> i nie tonę? :-) Chyba jestem bardziej wodnisty od wody. < lol >

A co bardziej Ci się unosi głowa czy tyłek?
Bo jeśli głowa to na tym musimy zakończyć tę dyskusję;-)

moni.

20. Data: 2004-07-14 09:45:05

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:
> Hejka. To jaką ja mam gęstość, skoro unoszę się na powierzchni wody
> i nie tonę? :-) Chyba jestem bardziej wodnisty od wody. < lol >
> Pozdrawiam rzadziutko Ja...cki

Hm, no wiesz tłuszcz też pływa :P

--
richo