Dlaczego - o używkach

31. Data: 2008-06-05 21:03:14

Temat: Re: Dlaczego - o używkach
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Kornaga wrote:

> Użytkownik "tomek wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> A jak to poznać? Po jakich objawach?

nie ma żadnych objawów? Chociaż wprawne oko odróżni gościa który regularnie
pali, ale nie nazwałbym tego "objawami".

32. Data: 2008-06-05 21:05:18

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Kornaga wrote:

> Użytkownik "tomek wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> Właśnie raport podaje, że uzależnia się do 20% tych, którzy jednarozowo
> zapalili, do 50% tych, co palili regularnie. Jeśli chodzi o alkohol to
> wydaje mi się, że prawie każdy człowiek kiedyś się upił. Ilu z nich
> zostało alkoholikami? Może 1%, może 2.

LOL, ten raport WHO który stwierdza, że trawka jest o wiele mniej szkodliwa
od nikotyny czy alkoholu? Miałeś ten raport w ręku, czy wyczytałeś tą
bzdurę na stronkach internetowych mafii, takich jak zielonemity?

Kuźwa, podałeś właśnie do publicznej wiadomości, że trawka ma silniejszy
potencjał uzależniający od heroiny, podczas gdy oficjalne stanowisko
medycyny brzmi, że W OGÓLE nie powoduje ona uzależnienia sensu stricto.
Nobla zaraz dostaniesz, tylko jeszcze tą tezę udowodnij.

33. Data: 2008-06-05 21:13:10

Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> LOL, ten raport WHO

Machasz ciągle tym raportem a pewnie wcale go nie przeczytałes. Ja już dawno
przeczytałem. Podam Ci link bo widzę, że nie możesz znaleźć:
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=%22raport+who%22
&lr=

--
Pozdrawiam. Janusz.

34. Data: 2008-06-05 21:23:30

Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> podałeś właśnie do publicznej wiadomości

Ale publiczna, może 50 osób czyta tę grupę, wielka publiczność.

--
Pozdrawiam. Janusz.

35. Data: 2008-06-05 22:52:32

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Kornaga wrote:

> [...]
>
> Machasz ciągle tym raportem a pewnie wcale go nie przeczytałes. Ja już
> dawno przeczytałem. Podam Ci link bo widzę, że nie możesz znaleźć:

ja tu widzę link do google.. no ale ja z tych co nie mogą znaleźć :P

36. Data: 2008-06-06 13:58:37

Od: incuś <i...@j...kochany.pl.wytnij.com> szukaj wiadomości tego autora

http://pl.wikipedia.org/wiki/Skandynawia

--
incuś
GG:5196643

37. Data: 2008-06-08 19:18:23

Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie ma żadnych objawów? Chociaż wprawne oko odróżni gościa który
> regularnie
> pali, ale nie nazwałbym tego "objawami".

Wiem, że po oczach można poznać, zastanawiają mnie ręce. Często jak się z
kimś witam przez uściśnięcie ręki, to ręka tego witanego jest mokra,
wilgotna i to tak, że mam ochotę strzepnąć wodę ze swojej ręki. Czy to o
czymś świadczy?

--
Pozdrawiam. Janusz.

38. Data: 2008-06-09 06:50:17

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Kornaga wrote:

> [...]
> kimś witam przez uściśnięcie ręki, to ręka tego witanego jest mokra,
> wilgotna i to tak, że mam ochotę strzepnąć wodę ze swojej ręki. Czy to o

ta, np teraz ze mnie się leje pot litrami - jakiś wirus czy bakteria mnie
dopadł i zatruwa organizm, organizm pozbywa się toksyn pocąc się
niemiłosiernie. Dosłownie zostawiam czasem mokre ślady na klawiaturze.

Zdrowe małpy się nie pocą, natura nie poszła w tym kierunku. Małpy z których
pot leje się litrami to małpy, które są zatrute. A ludzie to przecież
małpy.

39. Data: 2008-06-20 01:07:40

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podobnie jak w przypadku alkoholu i papierosów, ktoś, kto się upije,
> zapali papierosa nie zostaje od razu alkoholikiem, nałogowym palaczem,
> wiekszość ludzi jak sądzę, czasem wypija umiarkowaną ilość alkoholu.

substancje wplywajace na uklady emocjonalne modulujace uczucia sa czesto
zazywane przez osoby z chorobami umyslowymi, np. zaburzeniami osobowosci,
schizofrenia.
polecam ci lekture - zaburzenia osobowosci A.Jakubika , jak rowniez jego
prace dot. alkoholizmu i narkomanii. jak slusznie zauwazyles trzeba szukac
przyczyn, a nie skupiac na objawach.

dobrym przykladem jak 'wzor' uzywania danej substancji zalezy od osobowosci
uzytkownika jest diazepam (bardzo popularny uspokajacz, podobny troche do
pewnej grupy substacji niektorych gatunkow konopii) i pacjenci z
osobowoscia borderline, u ktorych w procesie rozwoju choroby dominujacym
objawem jest lek. zapisywanie diazepamu ludziom z osobowoscia borderline
grozi uzaleznieniem , podczas gdy pacjentom z innymi schorzeniami wypisuje
sie go lekka reka...

innym przykladem moze byc efekt samobojstw po podaniu ssri , alkoholu osobom
z np. depresja psychotyczna, lub osobowoscia schizoidalna w epizodzie
depresyjnym.

o tym czy substancja psychoaktywna jest dla danej osoby bezpieczna czy nie
decyduje wiele czynnikow, badanie ich przy pomocy statystyki moze co
najwyzej ujawnic ze dane spoleczenstwo cierpi masowo na dana chorobe
psychiczna ;)

40. Data: 2008-06-20 01:10:43

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Kornaga wrote:

> [...]
> zapalili, do 50% tych, co palili regularnie. Jeśli chodzi o alkohol to
> wydaje mi się, że prawie każdy człowiek kiedyś się upił. Ilu z nich

okolo 7% 'czarno na bialym' (ilosc zarejestrowanych alkoholikow,
wymagajacych terapii), do 90% 'nieoficjalnie' (sa alkoholikami ale sie nie
lecza)

FSH i Estradiol
Artroskopia - łąkotka
ból kręgosłupa
Ospa wietrzna i wezły chłonne
Pseudo.raport o możliwości leczenia się w Polsce