Dlaczego piętnują Anię Lipek ?

41. Data: 2000-11-04 20:54:36

Temat: Re: Dlaczego piętnują Anię Lipek ?
Od: "Strix" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sos3n" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
news:8tv0nu$1j6$1@news.tpi.pl...
> palilas cos ostatnio ?
> sosen

trawe...
.

..sucha w ogrodzie (widac jesien) ;)

42. Data: 2000-11-04 23:51:06

Od: "Konrad Milczar" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

S....pik <p...@p...promail.pl> w wiadomości:
> Dokładnie tak. Rzecz IMO tkwi w wiarygodności (powtarzam to uparcie i do
> znudzenia). Jeżeli występujesz w wielu skórkach - to nie jest mozliwe aby
więcej
> niż jedna z nich była PRAWDZIWA. A mnie interesują wyłącznie rozmowy
> osobami PRAWDZIWYMI. Czepiam się więc Twego rozdwojenia,
> zwielokrotnienia tylko dlatego, że kreujesz sztucznie RÓŻNE, skrajne
postawy
> symulując coś co nie powinno byc symulowne.

Wydaje mi sie, ze powoli zaczynam rozumiec tok Twojego rozumowania.
Powiedz mi jednak dlaczego prowadzisz rozmowe akurat z Konradem
Milczarem skoro jest on tylko jedna z postaci jaka wykreowal moj umysl?
Czyzby wydawalo Ci sie, ze jest ona najbardziej zblizona do swojego stworcy?
A moze przypomina Ci siebie samego? ... :)

> Tak jest! Chodzi mi o zmienność lub Stałość charakteru!
> I mnie też jest przykro, że naczelną cechą Twego charakteru Konradzie
> jest zmienność charakteru!

:)) Przysiegam, ze w tym momencie juz nie wiem jak z Toba rozmawiac.
Zapuszczam sie w te plycizny, badz jak kto woli wyzyny interpersonalne
i nie wiem kto jest Twoim rozmowca - JA czy Milczar? :)

pozdrawiam
Milczar_

43. Data: 2000-11-05 11:39:26

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ancia" <a...@g...pl> wrote in message news:8u10gu$2lq$3@news.tpi.pl...

> Hmmm... kompletnie nic. Zapalka w reku dziecka to zbrodnia.
> Ania

cholera masz lepsze wizje na trzezwo niz indianski szaman po dzojncie ;)

sos3n

44. Data: 2000-11-05 11:40:07

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Strix" <s...@p...com> wrote in message

> Użytkownik "sos3n" <s...@p...pl> napisał w wiadomooci
>
> trawe...

dobra trawa nie jest zla....
> .
> [...]
a jak sie pali...

sos3n

45. Data: 2000-11-05 12:49:35

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sostrzyn> jak doszedles do tego ?
>
> `,`,`,`,`,`,`,`,`, doszedlem do tego na skroty .

znasz ten dowcip o jasiu i malgosi ? :

Jas :
- idziemy dzisaj na skroty malgosiu?
- nieee musze byc dzisiaj wczesniej w domu...

sos3n

46. Data: 2000-11-05 12:55:39

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

hmmm siedzielem na IRCu kilka lat... poznalem pare interesujacych osob
/dziewczyn tez/ i powiem ci ze ICR jest bardziej realistyczna forma rozmowy
pomiedzy ludzmi.. ale na ircu nie mozna powracac do tematow... nie ma
systemu postowania....
nie ma takiej anonimowosci... tam wiadoo kto jest kim... chyba ze czlowiek
umie sie maskowac... zmieniac servery... jest tam natomiast duzo
chamstwa.... oszustw.. walki ;) deop... kick...ban...
takeover'ow... mieszania z nickami... ircnet ma to do siebie ze nie ma
servisow (w odrornieniu do dalnetu) co umozliwia komus podszycie sie pod
nicka... chiba ze poprzednik ma boota albo jest dopisany do boocika ;) na
jeden host tylko ;)

sos3n

47. Data: 2000-11-05 16:40:04

Temat: Dlaczego ludzie korzystają z IRCa
Od: "Steerpik" <p...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej..
sos3n przybliżył nowe obszary wiedzy
w message news:8u3l0i$flo$1@news.tpi.pl...

> hmmm siedzielem na IRCu kilka lat... poznalem pare interesujacych osob
> /dziewczyn tez/ i powiem ci ze ICR jest bardziej realistyczna forma rozmowy
> pomiedzy ludzmi.. ale (...)

Realistyczną od czego? Od grup dyskusyjnych?
Nie wiem, pewnie masz rację (Ty siedziałeś ... a ja nie ;), ale jakoś nie mogę
sobie tego wyobrazić. Już tutaj mamy do czynienia z fatalnym ograniczeniem
form porozumiewania się, przekazywania sobie swych myśli wyłącznie za
pośrednictwem milczących ekranów i klawiatur. Ale tutaj można przynajmniej
rozwinąć skrzydła, przemyśleć swą odpowiedź, nawet jak ktoś lubi, to może ją
opracować starannie, do ostatniego przecinka - na czym chyba lepiej wychodzi
jakość wypowiedzi.
A tam?! Tam IMO jest czysty żywioł.
Zdanie - zdanie, słowo - słowo. Czy można w taki sposób "doczekać się" jakiejś
głębszej wymiany poglądów? Ale też chyba nikt tam na coś takiego nie czeka! ;)
E ... nie powinienem na ten temat zabierać głosu - nigdy tam nie "siedziałem";).

A może by tak powołać temat:
"Co przyciąga ludzi do IRC", albo
"Jaka jest różnica miedzy IRC a grupą dyskusyjną", albo
"jakie cechy osobowości uwypuklają się na IRC"... ?

> [...]
> takeover'ow... mieszania z nickami... ircnet ma to do siebie ze nie ma
> servisow (w odrornieniu do dalnetu) co umozliwia komus podszycie sie pod

Czyli raj dla Fantomasów ;)))!?

> sos3n

Steerpik Fantasta
- - - - - - - - - - -

48. Data: 2000-11-05 16:40:12

Temat: Dlaczego piętnują DWULICOWYCH
Od: "Steerpik" <p...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej..
Konrad Milczar wrote in message news:8u3pbl$ob7$3@news.tpi.pl...
/.../

> :)) Przysiegam, ze w tym momencie juz nie wiem jak z Toba rozmawiac.
> Zapuszczam sie w te plycizny, badz jak kto woli wyzyny interpersonalne
> i nie wiem (...)

Wg moich założeń, ta rozmowa winna być całkowicie oderwana od konkretnych
osób. Wolałbym rozmawiać wyłącznie o zjawiskach a nie cechach Konrada.
Ale - to nie zawsze możliwe. To a'propos głębin interpersonalnych ;).

A możesz "nie wiedzieć", gdyż rozmawiamy ze sobą bazując na różnych matrycach
wyobrażań (pamiętasz? była taka rozmowa z barym;). Takie matryce to synonim
fundamentów, rzeczy wpojonych w okresie dzieciństwa, rozwoju.. To to, czego
nie chciałeś słuchać od "swojej starej". Dziś nie rozumiemy się, tak samo jak ja
nie rozumiem i z daleka omijam Dziubka, Plonka, czy konika - a Ty, jak widzę,
świetnie się z nim bawisz. Wszystko jest jasne Konradzie.
A jesli chcesz jeszcze więcej światła, to - nie zamykam przed Tobą prywatnej
skrzynki, moja jest prawdziwa. Może i mnie się coś przejaśni ;). I tak skóra mi
ścierpła na myśl co to będzie, jak powołasz jeszcze wielu takich Wachowskich
- aby odowodnić swoje tezy oczywiście.
Mimo wszystko rozmawiam z Tobą, a nie z innymi "Twoimi", gdyż właśnie
jako Konrad wydajesz się być najbardziej "kompletny". A jeśli za tym wszystkim
siedzą jakieś niebosiężne tajemnice - tym bardziej proszę o prywatne wyjaśnienia.
Nie można tym już katować grupy.

> pozdrawiam
> Milczar_

również
Steerpik Fantasta Kompletny
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -

49. Data: 2000-11-05 17:14:57

Temat: Re: Dlaczego ludzie korzystają z IRCa
Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> Zdanie - zdanie, słowo - słowo. Czy można w taki sposób "doczekać się"
jakiejś
> głębszej wymiany poglądów? Ale też chyba nikt tam na coś takiego nie
czeka! ;)

priv ;)

> E ... nie powinienem na ten temat zabierać głosu - nigdy tam nie
"siedziałem";).

dlaczego kazdy ma prawo do wymiany pogladow ;)

> A może by tak powołać temat:
> "Co przyciąga ludzi do IRC", albo

ucieczka, nowi znajomi, akceptacja ?

> "Jaka jest różnica miedzy IRC a grupą dyskusyjną", albo

nie ma postow, o ile nie logujes to wszystko przepada ci

> "jakie cechy osobowości uwypuklają się na IRC"... ?

wszystkie - zdecudowanie bardziej dynamiczne

[cut]

> Czyli raj dla Fantomasów ;)))!?

dokladnie :)

50. Data: 2000-11-05 19:57:37

Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

masz dystrybucję? Pójdziesz do więzienia....

Witam ponownie
WITAM
RE: Wybaczanie
Wybaczanie